0

اجاره انبار در تهران

اجاره انباری در تهران

ژوئن 22, 2019 در 6:51 ق.ظ توسط

اجاره انباری در تهران

بیایید صحبت خودمان درباره اجاره انباری در تهران را از این سوال شروع کنیم که این کار چه سودی می تواند برای شما یا افراد دیگر داشته باشد؟ چرا یک شرکت یا یک مجموعه تجاری و صنعتی نیاز به اجاره کردن یک انبار در تهران دارد؟

قطعا به این موضوع واقف هستید که بسیاری از مجموعه های تجاری و صنعتی بخش بزرگی از سرمایه خود را به صورت کالا ، محصولات و یا مواد اولیه در انبار ها نگهداری می کنند و این موضوع به خوبی روشن است که انباری که در نزدیکی دفتر مرکزی قرار گرفته باشد بسیار مفید تر و مناسب تر از انباری است که کیلومتر ها از دفتر مرکزی دور است.

البته مهمترین موضوع در داشتن انبار در واقع داشتن یک انباردار ماهر و زبده است که بتواند به خوبی به مسئولیت های انبارداری رسیدگی کند و از کالاها و محصولات آن واحد صنعتی یا تجاری مراقبت کند. علاوه بر این انباردار یا تیم انبارداری باید دقت کافی را در تحویل دادن و گرفتن کالاها انجام داده و همچنین آمار دقیق موجودی کالاهای انبار را داشته باشند. همچنین ایشان باید در بازه های زمانی مشخص گزارش های دقیق و منظمی از کسری موجودی و یا مازاد کالا در انبار را به مدیرعامل بدهد که البته وجود فاصله زیاد بین انبار و دفتر مرکزی مجموعه  انجام این کارها را با این دقت و ظرافت ، کمی ناممکن می کند. از این رو اجاره انباری در تهران برای واحد های تجاری و صنعتی که دفتر مرکزیشان در تهران است امری لازم و ضروری تلقی می شود و به این شکل نظارت مستمر ، پیوسته  و دقیق روی انبار و موجودی کالا ها اعمال شده و موارد فوق با دقت خوبی انجام می گیرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اجاره انباری در تهران می تواند به چند شکل انجام گیرد. شما می توانید بر حسب نیاز خود و بر اساس نوع کالاها و محصولاتی که می خواهید انبار کنید ، نوع انبار خود را مشخص کنید اما به صورت کلی انبار ها را می شود به سه دسته مختلف تقسیم کرد .

دسته اول انبار های پوشیده هستند، به این معنی که این انبار ها هم دارای سقف بوده و هم با دیوار محصور شده اند. این نوع انبار ها به مراتب از امنیت بالاتری برخوردار بوده و مناسب برای کالاها و محصولاتی هستند که ممکن است اگر در هوای آزاد یا زیر نور خورشید قرار بگیرند فاسد شوند و یا توان کاربری آن ها به هر شکل از بین برود. به عنوان مثال یک مجموعه ی صنعتی که محصولات غذایی ، خوراکی یا دارویی و بهداشتی دارد قطعا باید از این نوع انبارها استفاده کند تا محصولات غذایی و دارویی که به راحتی فاسد می شوند مصون بمانند.

از دیگر انواع اجاره انبار در تهران می توان به انبارهای سرپوشیده اشاره کرد که تفاوت این نوع با با مورد قبل در این است که انبار های پوشیده  علاوه بر داشتن سقف به صورت کامل محصور هستند و دور تا دورشان با دیوار پوشیده شده است اما انبار های سرپوشیده فقط مسقف هستند و دورشان دیواری وجود ندارد. از این نوع انبار بیشتر در مواردی استفاده می شود که اجناس یا کالاهای ذخیره شده حساسیتی به هوای آزاد ندارند و فاسد یا خراب نمی شوند و فقط ترجیح داده می شود که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند.

نوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد انبارهای باز هستند که همانطور که از اسمشان پیداست این انبارها مسقف نبوده و فقط فضایی بزرگ در یک حیاط یا یک محوطه بزرگ هستند. از این گونه انبارها بیشتر در مواردی استفاده می شود که فضای آزاد و نور خورشید هیچگونه صدمه ای به محصول یا کالای شما وارد نمی کند. به عنوان مثال یک مجموعه ی صنعتی که نوع فعالیتش ساخت و یا فروش خودرو می باشد میتواند به راحتی از چنین انبارهایی استفاده کند.

در پایان به این نکته اشاره میکنیم که مجموعه انبار های پیمان در فضایی به وسعت بیست هزار متر مربع در داخل شهر تهران با ایجاد فضایی امن و زیبا و با تامین تمامی امکانات مورد نیاز برای اجاره انباری در تهران ، آماده ارائه بهترین خدمات به اشخاص ، مجموعه های تجاری ، صنعتی و غیره می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید