0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران

می 17, 2021 در 6:50 ق.ظ توسط

اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران

اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران : با مقایسه نحوه شروع یک زندگی مشترک در دوره معاصر و دهه‌ها قبل، یکی از واضح‌ترین تفاوت‌هایی که بین آن‌ها دیده می‌شود حجم وسایل و کیفیت محصولاتیست که زوج‌های این دو دوره زندگی خود را با آن‌ها آغار نموده‌اند .

در همین رابطه در گذشته‌ای که بدان اشاره شده و مربوط به دوره پدران و پدر بزرگانمان به قبل است، وجود چند دست رختخواب،  چند تخته فرش و پشتی، یخچال، اجاق گاز و دیگر ملزومات اجتناب ناپذیر برای داشتن یک زندگی معمولی ضروری به نظر می‌رسید؛ حال اینکه امروزه جهیزیه یک عروس چندین برابر اقلام فوق بوده و به درست یا غلط، فرهنگ داشتن همه این وسایل خانگی در بدو رندگی میان ایرانیان جای افتاده است .

با توجه به حجم این محصولات از یک سو (به ویژه زمانی که داخل بسته بندی قرار داشته و بزرگتر از حد واقعی خود به نظر می‌رسند) و فضای محدود خانه‌ها از سویی دیگر، امکان نگهداری از همه این محصولات که عموماً به صورت ذره ذره و به مرور زمان خریداری می‌شوند اندکی دشوار است .

برای فائق آمدن به این مشکل، خانواده مورد نظر یا مجبور است یکی از اتاق‌ها یا بخشی از منزل خود را به یک انباری تبدیل کرده و تا سر رسیدن موعد ازدواج فرزند خود از این مکان بدین نحو استفاده نماید و یا با اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران (چنانچه ساکن آنجا بوده یا دسترسی آسانی به آن دارد) محصولات مذکور را در یک فضای اختصاصی نگه دارد .

در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه این یادداشت به بررسی ویژگی‌های یک اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران بپردازیم!

اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران

با عنایت به توضیحات فوق، مجموعه انبارهای پیمان با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت تخصصی و مستمر در زمینه اجاره انبار در تهران ، به این جمع‌بندی رسید که تعدادی از ۵۰ باب انبار مستقل خود را به اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران اختصاص دهد .

در همین رابطه با وجود اینکه واحد‌هایی با متراژ ۱۰۰۰ متر نیز در این مجموعه یافت می‌شود، اما پر واضح است که نمونه‌های کوچکتر (مثلاً ۵۰ متری) برای این کار مناسب‌تر بوده و بدین ترتیب مکان مقرون بصرفه‌تری برای نگهداری از این محصولات می‌باشد .

چرا انبار پیمان ؟

بدیهیست وقتی که یک مجموعه انبار قادر به ارائه یک خدمت خاص است، همه رقبای آن نیز چنین شرایطی دارند، آن هم وقتی که این خدمت آنچنان هم تخصصی نبوده و برای اجرای آن نیاز به نیروی کار متخصص یا تجهیزات گران قیمتی نیست .

به همین منظور اجاره انبار جهیزیه در جنوب تهران امری تخصصی نیست که نمونه دیگری از آن یافت نشود، اما ما معتقدیم که در مجموعه پیش روی این خدمت به نحوی ارائه می‌گردد که برای کارفرمایان مطلوب‌تر است .

ایمنی بالای این مجموعه به عنوان نخستین وجه تمایز انبار پیمان با انبارهای غیرتخصصی ، در وهله اول سبب می‌شود تا این محصولات از گزند سرقت، آتش سوزی و تهدیدات جوی در امان بماند . وجود دوربین‌های مدار بسته، حراست انسانی و نظارت شبانه روزی بر انبارها سبب می‌شود تا کسی قادر به سوء استفاده نبوده و همه ترددات تحت نظارت عوامل مجموعه و از درب اصلی آن انجام شود .

از سویی دیگر سامانه اطفاء حریق قادر به خفه کردن تهدیداتی اینچنینی در نطفه است، هرچند وجود بیمه‌نامه ‌های مختلف از جمله آتش‌سوزی نیز سبب می‌شود تا همان اندک شک یا ترس کارفرما از آسیب دیدگی سرمایه مادی خود از بین برود .

با قرار گرفتن این مجموعه در راستای بزرگراه آیت الله سعیدی و جوار محله‌های یافت آباد، نعمت آباد ، فلاح و شهرک ولیعصر ، می‌توان گفت که دسترسی به آن به ویژه برای کامیونت و ماشین‌های سنگینی که اجازه تردد آزادانه به همه نقاط شهر را ندارند بسیار آسان می‌باشد . لازم به افزودن این نکته است که علاوه بر بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جاده تهران – ساوه، بزرگراه فتح و بزرگراه آزادگان نیز در نزدیکی این انبار قرار دارند .

نکته آخر

به عنوان آخرین ویژگی این مجموعه که بدان اشاره خواهیم کرد (هرچند تعداد آن‌ها زیاد بوده و در این یادداشت نمی‌گنجند) می‌توان به عدم محدودیت در ساعات تردد اشاره کرد .

با توجه به اینکه برخی مراکز با حیطه فعالیتی مشابه در روزهایی از سال (مثلاً تعطیلات) یا ساعاتی از شبانه روز هیچگونه سرویسی به مشتریان خود نمی‌دهند، مجموعه انبارهای پیمان با داشتن ساعات کاری زیاد در تمامی ایام سال – حتی تعطیلات – آماده نگهداری از اقلام شما (در این مورد جهیزیه و لوازم خانگی) می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید