0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهرانسر

نوامبر 11, 2018 در 7:04 ق.ظ توسط

اجاره انبار در تهرانسر

اجاره انبار در تهرانسر به عنوان یکی از مناطق غربی  تهران متقاضیان خاص خود را داشته و دارد . با توجه به افزایش قیمت زمین و انواع ساختمان اجاره انبار در تهرانسر شاید برای یک تولید کننده که می خواهد محصولات خود را به‌صورت موقت در یک منطقه نگهداری کند بهترین گزینه باشد ، چرا که از هزینه های خرید زمین اجتناب کرده و در عین حال به هدف خود یعنی نگهداری امن و مطمئن از کالاها دست یافته است .

منطقه تهرانسر به عنوان یکی از مناطق غرب تهران و قرار گرفتن در مسیرهای غربی کشور و با جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیازهای خاص خود را همواره داشته است . این حجم از جمعیت ، مراکز تجاری ، صنعتی و مراکز درمانی واقع در این منطقه باعث شده است تا تقاضا برای  انواع کالا ها و خدمات در این ناحیه افزایش یابد . عرضه کنندگان کالاها و خدمات نیز برای تأمین این نیازها انبارهایی را در اختیار گرفته تا بتوانند کالاها را انبار کنند و  پاسخگویی تقاضای آن ها باشند . نیازهای این منطقه تنها به مواد مصرفی و خوراکی محدود نمی شود ؛ انتخاب تهرانسر به عنوان یکی از مناطق برای اجرای طرح مسکن ویژه تهران و آغاز اجرایی شدن احداث بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی در این ناحیه متقاضیان مواد و مصالح ساختمانی را در این ناحیه افزایش داده است . از آنجایی که مصالحی چون سیمان و گچ  در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند و حمل روزانه این مواد به محل مصرف از کارخانه تولیدی هزینه های زیادی را بر پیمانکاران این مجتمع ها تحمیل می کند ، نگهداری این مواد در انبار های کاملاً پوشیده باعث می شود تا هزینه های حمل و نقل و ضایعات مصالح در این پروژه ها به حداقل ممکن برسد . نزدیک بودن به مجموعه فرودگاه های تهران را نیز می توان نقطه قوتی برای اجاره انبار در تهرانسر به حساب آورد تا صادر و یا وارد کنندگان کالاها بتوانند محصولات خود را در کمترین زمان ممکن برای ارسال و یا تزریق به بازارهای مختلف آماده کنند . بعلاوه مجتمع های صنعتی واقع در این منطقه به  دلیل تولید روزانه حجم بالایی از محصولات نیاز به داشتن انباری را برای کالاهای خود حس کرده اند و به این منظور از اجاره انبار در تهرانسر به صورت ماهانه یا در طی چند سال استفاده می کنند .

 

برای هر تولید کننده ، شرکت خدماتی و یا مؤسسه تجاری که با انبوهی از حجم معاملات یا مبادله کالا روبرو است داشتن انباری مناسب و در دسترس از مهم‌ترین پیش نیازهای او خواهد بود . تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان کالا ها و خدمات فاکتور هایی چون فاصله مکانی کوتاه تا انبار ، قرار گرفتن انبار در مسیرهای مناسب جاده ای ، تجهیز بودن به تمامی امکانات برای جابجایی انواع مختلف کالا ، نزدیکی به سیستم حمل و نقل درون و برون شهری ، برخورداری از بروز ترین سیستم های امنیتی جهت حفاظت از کالاهای تحویلی ، نزدیکی به بازار هدف و در اختیار داشتن اطلاعات بروز از موجودی های انبار را در نظر می گیرند و در بیشتر موارد بر اساس آن ها انبار مناسب خود را انتخاب می کنند . هر انبار علاوه بر ویژگی های یاد شده باید از کادری مجرب و با سال ها تجربه بهره گیرد تا بتوانند تمامی فعالیت های یک انبار را مدیریت کرده و براساس نیازهای مشتریان خدمات خود را برای آن ها اختصاصی کند .

 

مسیر تجاری تهرانسر :

بلوار تهرانسر که از بزرگراه کرج شروع می شود در مسیر خود از میدان شهر عبور و به شهرک آسمان ختم می گردد ، با قرار دادن مهمترین پاساژهای تجاری این منطقه در طی بلوار نام مسیر تجاری تهرانسر را به خود گرفته است . برای تمامی پاساژهای واقع در این ناحیه نیز خرید انبار مقرون بصرفه نخواهد بود (علاوه بر نیاز شدید این پاساژها با توجه به افزایش قیمت ساختمان) در نتیجه آن ها به یکی از متقاضیان اجاره انبار با اندازه کوچک (کانتینری) در تهرانسر ( اجاره انبار در غرب تهران ) تبدیل شده اند .

تمامی موارد ذکر شده و ده ها دلیل دیگر بر لزوم قرار گیری مجموعه انباری مناسب و منطبق با نیاز های گوناگون در این منطقه تأکید می کند . انبارداران نیز متناسب با آن ها شروع به احداث انواع انبار و اجاره انبار در تهرانسر( انبارهای کانتینری ، انواع انبارهای پوشیده ، روباز ، انبار های مجهز به سرد خانه) کرده اند .

دیدگاهتان را بنویسید