0

دسته‌بندی نشده

اجاره انبار در شادآباد

دسامبر 11, 2021 در 7:13 ق.ظ توسط

اجاره انبار در شادآباد

اجاره انبار در شادآباد: نام بسیاری از محلات شهرمان با صنف یا مکان خاصی گره خورده است ، بطوری که با آوردن نام آن ها ناخودآگاه به فکر پدیده های مذکور می افتیم. به عنوان مثال خیابان رازی یا گمرک را همگان با بورس فروش موتور سیکلت می شناسند یا بلوار اندرزگو به محدوده ای برای نمایش و گردش خودروهای لوکس مشهور است .

در همین رابطه زمانی هم که نامی از شاد آباد به میان می آید، افرادی که تجربه حداقل یکبار حضور در آن را داشته اند به یاد بازار آهن افتاده و این دو مکان را با یکدیگر هم ارز می دانند، این در حالیست که بازار آهن تنها بخشی از این محله بزرگ می باشد .

در تکمیل توضیحات فوق باید گفت که شادآباد نام محله ای واقع در منطقه ۱۸ (جنوب غرب تهران) است که در مجاورت محله های یافت آباد، خلیج فارس و کوی فردوس قرار گرفته است . از روی نقشه باید شادآباد را در یک چهار ضلعی محصور در میان بزرگراه بروجردی از شمال، بزرگراه آزادگان از جنوب، رودخانه کن از غرب و بلوار الغدیر از شرق بیابیم .

همانطور که بدان اشاره شد انبار آهن مهمترین جاذبه این محله می باشد، اما شاد آباد تنها منطقه ای برای فروش محصولات صنعتی نبوده و به طور کلی بافتی مسکونی، تجاری، صنعتی و زراعی دارد، در نتیجه می توان بازار عمده‌فروشان مواد غذایی، شوینده و بهداشتی، بازار مبلمان و صنایع چوبی شمس آباد را نیز به لیست جاذبه های آن برای افراد غیر بومی اضافه کرد .

اجاره انبار در شادآباد

می دانیم بازار آهن شاد آباد که بورس تخصصی فروش آهن، میلگرد، انواع لوله، ماشین آلات صنعتی، شیرآلات و اتصالات می باشد بار بخش اعظمی از تأمین فلزات ساختمانی تهران و حتی ایران را به دوش می کشد . با عنایت به اینکه همه دارایی های فیزیکی مجموعه های فوق نزد خودشان نگهداری نمی شود، لازم است تا انبارهایی در اطراف این ناحیه اشغال شده و بدین ترتیب مواد و کالاهایی که ممکن است ابعاد و وزن متعارفی هم نداشته باشند در آن نگهداری شوند .

وجود ابعاد و وزن زیاد این محصولات سبب می شود تا هر انباری را نتوان برای نگهداری از آن ها اجاره کرد، از سویی دیگر ارزش نسبتاً بالای آن ها نیز وظیفه حراست و نگهداری از این محصولات را دشوار می کند؛ در نتیجه نیازمند اجاره انبار در جنوب تهران  یا اجاره انبار در غرب تهران هستیم که علاوه بر امنیت بالا، توانایی جایگذاری ، تخلیه یا بارگزاری تخصصی این محصولات را نیز داشته باشد .

لازم به ذکر است که نزدیکی به دفتر فروش نیز یکی دیگر از معیارهاییست که نباید از آن غافل شد . پر واضح است که  اجاره انبار در شادآباد بواسطه نزدیکی به بازار مذکور بسیار مطلوب است، اما از آنجایی که ممکن است اجاره انبار خالی میسر نبوده ، دارای هزینه مقرون بصرفه ای نباشد و یا برخی از نیازمندی هایی که به آن ها اشاره شد را نداشته باشد، لازم است تا یک محله دورتر رفته و مثلاً در منطقه ۱۷ مکانی را اختیار کرد .

در همین رابطه مجموعه انبارهای پیمان با قرار گیری در بزرگراه آیت اله سعیدی ، ابتدای شهرک ولیعصر با داشتن امکانات فوق الذکر آماده سرویس‌دهی به مجموعه های مذکور بوده و قادر است تا فضای مورد نیاز ایشان را در اختیارشان قرار دهد .

به همین منظور چنانچه نیاز به مشاوره بیشتری دارید می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید