0

دسته‌بندی نشده

اجاره انبار در منطقه ۱۸

ژانویه 1, 2022 در 3:46 ب.ظ توسط

اجاره انبار در منطقه ۱۸ :با وجود اینکه در همه جای پایتخت می توان ردی از خانه های مسکونی، واحدهای اداری و تجاری، کارگاه و انبار و سایر اشکال یک ملک را ببینیم، اما به صورت قانونی نانوشته چگالی برخی از این اماکن در محلاتی بیش از سایر نقاط شهر به چشم می خورد .

به عنوان مثال در مناطق شمالی و گرانقیمت شهر به جز مواردی نادر و احتمالاً توسط بومیان محلات اثری از کارگاه یا اجاره انبار های بزرگ نمی‌بینیم، چرا که از یک سو ماهیت لوکس این مناطق اجازه فعالیت به چنین کسب و کارهایی را نداده و از سویی دیگر هزینه های در اختیار گرفتن چنین مکانی توجیه اقتصادی ندارد .

اجاره انبار در منطقه ۱۸

به همین ترتیب محلاتی نظیر جردن، میرداماد، آرژانتین، قائم مقام فراهانی و… عموماً محل تجمع شرکت های خصوصی بوده، در مناطق جنوبی شهر اثری از وزارتخانه یا سفارت کشوری خارجی دیده نمی‌شود یا در مناطق مرکزی تهران به ویژه حومه بازار ملک های مذکور به پیشه ‌وران اختصاص یافته و مناطق مسکونی کم می‌گردند.

با توجه به این توضیحات مناطقی نظیر منطقه۱۸ تهران نیز وجود دارند که با وجود داشتن ساختاری ترکیبی از منازل مسکونی و واحدهای تجاری و صنعتی، بواسطه نزدیکی به مرزهای جنوب غربی پایتخت که به شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی بزرگ نزدیک است حال و حوالی صنعتی‌تر (کارخانه، تولیدی و بازارهای صنعتی) از سایر نقاط شهر دارد .

درباره منطقه ۱۸

اگر چه این منطقه برای اهالی یا کسبه آن به خوبی شناخته شده است، اما در خلال ارائه توضیحاتی پیرامون اجاره انبار در منطقه ۱۸ و اجاره انبار در غرب تهران ارائه شرح کوتاهی از آن لازم است . در همین رابطه منطقه ۱۸ که توسط مناطق ۹ ، ۱۷ و ۱۹ دربرگرفته شده ، از شمال به آزادراه فتح و ۴۵ متری آذربایجانی ، از شرق به بزرگراه آیت الله سعیدی، از غرب به بزرگراه آزادگان و از طرف جنوب هم به دو اتوبان مذکور منتهی می شود.

این ناحیه روزگاری تنها جایگاه روستایی به نام یافت آباد بوده است که با پذیرش مهاجران گسترش یافته و به شکل امروزی خود درآمده است . از مهمترین محلات و خیابان های این منطقه می توان به محله‌های ۱۷ شهریور، بهداشت، تولید دارو، فردوس، خلیج فارس، شادآباد، شهرک امام خمینی، شهید رجایی، یافت آباد و … اشاره نمود .

اجاره انبار در منطقه ۱۸

با گذر از همه اصناف صنعتی فعال در این حوزه، بخش مصنوعات چوبی (از تولید تا فروش) با یافت آباد و همچنین فروش آهن و ابزارآلات مرتبط با آن (در بازار آهن و شاد آباد) نمود بیشتری در این منطقه دارند . از آنجایی که در کنار هر خط تولید یا عمده فروشی محصولی خاص وجود یک انبار لازم است، ضروریست که در این ناحیه نیز مجموعه ای به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت کرده و به ارائه این اماکن به متقاضیانش بپردازد .

در همین رابطه مجموعه انبارهای پیمان باقرارگیری در مجاورت مناطق مذبور آماده است تا هم اینک ده ها سوله و انبار خود با متراژ های متنوع را در اختیار متقاضیان این اماکن قرار دهد. در همین رابطه چنانچه در خصوص اجاره انبار در منطقه ۱۸ ، امکانات انبار پیمان، مسیرهای رفت و آمد و همچنین هزینه اجازه انبار نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید