0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار روباز

می 29, 2021 در 12:03 ب.ظ توسط

اجاره انبار روباز

اجاره انبار روباز : همه انبارها به عنوان اماکنی شناخته می‌شوند که به منظور ذخیره‌سازی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند ، حال اینکه تفاوت محصولاتی که مستلزم ذخیره سازی هستند موجب می‌شود تا شکل، ابعاد و ویژگی‌های ساختاری انبارها نیز با یکدیگر متفاوت باشد .

در همین رابطه زمانی که نام انبار به گوشمان می‌خورد در ابتدا یک چاردیواری مسقف در ذهنمان نقش می‌بندد که فضای داخلی آن قفسه‌بندی شده و طبق الفبای انبارداری، هر محصول با کدی مشخص در مکانی از پیش تعیین شده قرار گرفته است .  این در حالیست که انبارهایی نیز وجود داشته که با شرح کاربری مشابه، از محصولاتی با ویژگی‌هایی خاص حراست کرده و در عین حال هیچ شباهتی نیز با ساختار فوق ندارند .

انبارهای روزباز به عنوان مشتی از خروار این نوع اماکن، انبارهایی هستند که (همانطور که از نامشان مشخص است) در فضای باز قرار داشته و در بهترین حالت محصولات تحت محافظتشان تنها بواسطه یک سقف که بیشتر حکم سایه‌بان را دارند مورد محافظت قرار می‌گیرند .

اجاره انبار روباز به چه افراد و مجموعه‌هایی توصیه می‌شود ؟

همانطور که گفته شد، این انبارها در حقیقت فضای بازی هستند که می‌توانیم کالاهای مورد نظرمان را در آن‌ها ذخیره کنیم . از آنجایی که این انبارها فاقد محدوده‌ای مشخص یا تغییرناپذیر هستند (با مرزهای خود انبار پیمان و دیوار حائل آن با فضای خارجی انبار اشتباه گرفته نشود) در نتیجه ما محدودیت جا نداشته و چه در طول و عرض و چه در ارتفاع هرچقدر که نیاز است می‌توانیم دارایی‌هایمان را فراخ بچینیم .

با عنایت به این ویژگی این انبار برای افراد و مجموعه‌هایی مفید و لازم است که دارای محصولاتی بزرگ بوده و نمی‌توانند آن‌ها را در هرکجا جای دهند .

از این گذشته فقدان سقف به معنی ارتباط مستقیم محصولات با نزولات آسمانی، فضولات پرندگان، گرد و غبار و تابش مستقیم نور آفتاب است که بسیاری از کالاها توانایی مقاومت در برابر این تهدیدات را نداشته و از بین می‌روند . در نتیجه باید به این نکته هم توجه داشت که قرار دادن محصولات مورد نظر در خارج از فضای بسته به سلامت آن‌ها آسیب می‌زند و تنها باید کالاهایی مقاوم در برابر این شرایط در اجاره انبار روباز قرار گیرند.

چنانچه قصد بررسی محصولات شاخصی که می‌توان در فضای باز از آن‌ها نگهداری کرد را داشته باشیم، می‌توانیم به مصالح ساختمانی، میلگرد، لوله و سایر محصولات آهنی، برخی ماشین آلات صنعتی، اتومبیل‌ها، کالاهایی با بسته‌بندی ضد آب و ضد آفتاب، کانتینرهای حمل بار و سازه‌های فلزی اشاره کرد .

انبار روزباز پیمان

مجموعه انبارهای پیمان با بیش از ۱۵ سال فعالیت در حوزه اجاره انبار در جنوب تهران ، اجاره انبار در غرب تهران و اجاره انبار در تهران آماده است تا انبارهای روباز خود را از متراژ ۳۰ تا ۱۰۰۰ متر مربعی در اختیار متقاضیان این اماکن قرار داده و بدین ترتیب محل امنی را برای نگهداری از سرمایه ایشان به وجود آورد .

با عنایت به این مطلب می‌توان از موارد زیر به عنوان مهمترین فاکتورهای انتخاب این مکان یاد کرد :

  • امنیت بالا

اگرچه مخاطراتی که سلامت یک کالای قرار گرفته در انبار روباز را تهدید می‌کند با مدل چالش‌هایی که سلامت محصولاتی در ابعاد کوچکتر و داخل سالنی را تهدید می‌کند متفاوت است، اما سامانه‌های حراستی مجموعه پیش روی در نحوه مواظبت از آن‌ها تفاوتی قائل نبوده  و به هر دوی آن‌ها با کیفیتی مثال زدنی رسیدگی می‌کند .

به عنوان مثال نیروی انسانی، دزدگیرهای هوشمند، دوربین‌های مداربسته یا سگ‌های نگهبان از هر دوی آن‌ها به طور یکسان محافظت کرده و جایی برای نگرانی کارفرما در خصوص سرقت، آتش سوزی یا ورود آسیب‌های فیزیکی به محصولات باقی نمی‌گذارند .

  • عدم محدودیت ابعاد

همانطور که بدان اشاره شد، در این مجموعه کمبود فضا و محدودیت‌های آن چالشی برای کارفرمایان نبوده و هریک از آنان قادر خواهند بود تا به اندازه نیاز خود فضایی را در اختیار بگیرند .

  • تنوع در روش اجاره

در بسیاری از کسب و کارها، انبارها تنها برای مدت مشخصی از سال حاوی بار بوده و ممکن است برای  چند ماه خالی باشند . در روش‌های سنتی‌تر اجازه ملک، حداقل مدت زمان مجاز برای سکونت گزیدن در یک مکان یک سال می‌باشد، حال اینکه در این مجموعه این زمان قابل خرد شدن بوده و می‌توانید برای دوره کوتاه‌تری نیز بخش مورد نظر خود را اجاره کنید .

  • دسترسی سریع و آسان

بواسطه قرار گرفتن این مجموعه در ناحیه جنوب غربی پایتخت و مجاورت بزرگراه شهید سعیدی، چنانچه در این نواحی، مرزهای غربی و جنوبی پایتخت یا شهرک‌های صنعتی اطراف آن مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید به سادگی به این مکان مراجعه کرده و به دارایی‌های خود سر بزنید که این دسترسی آسان از جمله مزیت‌های همکاری با انبار پیمان می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید