0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار موقت

می 30, 2018 در 7:07 ق.ظ توسط

اجاره انبار موقت

اجاره انبار موقت انبار به محلی برای نگهداری از مواد خام ، در شرف تولید ، محصولات نهایی در انتظار فروش یا محلی برای حفظ ابزار و وسایل مستهلک به مدتی نا معلوم اتلاق می گردد . همانطور که می بینیم در تعریف انبار زمان خاصی ذکر نشده است ، لذا می توان گفت که ماهیت انبار (و نه شرایط اجاره آن) مستقل از زمان می باشد . در همین رابطه انبارهای فراوانی وجود دارند که به صورت سالیانه (بر خلاف عرف کرایه یک مِلک در ایران) واگذار نشده و به صورت توافقی و در قالب اجاره انبار موقت در اختیار متقاضیان قرار داده می شوند .

در چنین شرایطی تولید یا وارد کننده ای را در نظر بگیرید که در شرف ورود به فصل فروش محصولی خاص (مثلاً کاپشن در زمستان برای فعالان صنف پوشاک ، کولر در تابستان برای فعالان حوزه لوازم خانگی یا میوه در نزدیکی عید نوروز برای فعالان صنف میوه و تره بار) به انبار برای ساماندهی محصولات خود نیاز دارد . بی تردید اجاره یکساله انباری بزرگ برای این فرد نوجیه اقتصادی نخواهد داشت ، چرا که در صورت عدم استفاده دائمی و پر شدن موسمی این انبار ، محیط مذکور مدت مدیدی از سال را خالی مانده و هزینه ای اضافه و غیر ضروری گریبان مستأجر را خواهد گرفت . این مثال را که می توان به اشخاص خانه دار نیز تعمیم داد (به عنوان مثال فردی در شرف بنایی خانه خود ، اسباب کشی یا پس از جدایی به مکانی برای نگهداری از دارایی هایش تا آماده شدن محل جدیدزندگی اش نیاز دارد ) مبین اهمیت اجاره انبار موقت در مدتی کوتاه می باشد .

در همین رابطه مجموعه انبار پیمان به عنوان یکی از پرچمداران اجاره انبار در تهران ،  اجاره انبار در جنوب تهران و اجاره انبار در غرب تهران با در اختیار داشتن انبار های رو باز و سرپوشیده در ابعاد مختلف ، در بستری ایمن ، با قیمتی مناسب و رعایت اصول و استانداردهای انبارداری مفتخر است تا فضای در دسترس خود را بنا به نیاز مشتریان به صورت موقتی و کوتاه مدت نیز اجاره دهد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید