0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار کاغذ

مارس 16, 2020 در 2:43 ب.ظ توسط

اجاره انبار کاغذ

اجاره انبار کاغذ : با وجود اینکه امروزه رسانه های دیجیتالی عاملی شده اند تا گرایش مردم در سراسر جهان به استفاده از رسانه های کاغذی از جمله کتاب ، مجله یا روزنامه های پرتیراژ کم شود و همچنین سیاست بسیاری از نهادهایی که با کاغذ به عنوان عنصری حیاتی در کسب وکارشان درگیر هستند (مانند بانک ها) در کاهش استفاده از این محصول و صرفه جویی در مصرف کاغذ است ، اما بازهم شاهد این هستیم که این محصولات در حجم زیادی تولید یا وارد کشور شده و کماکان مشتریان خاص خود را دارد .

 

انواع کاغذ ها

اگرچه موضوع این یادداشت پیرامون اجاره انبار کاغذ ، یعنی مکانی برای نگهداری از این محصولات است و نه خود این کالا ، اما با این حال خالی از لطف نیست که بدانیم کاغذها به زیر مجموعه هایی از قبیل کاغذ تحریر (ماده اولیه تولید کتاب ، دفترچه های یادداشت ، مجلات و هفته نامه ها ، ابزارهای تبلیغاتی مانند تراکت ، ورق های سایز استاندارد مانند A4 و … ) و کاغذ روزنامه تقسیم می شوند .

این در حالیست که باید کاغذ گلاسه به عنوان مدیای آگهی نامه های تبلیغاتی ، چاپ کارت ویزیت ، پوستر یا کاتالوگ و بروشور را نیز به ایت دسته بندی اضافه کنیم . در ادامه گفتنیست که کاغذهای "خود کپی" که بیشتر آن ها را در کسوت اوراق تشکیل دهنده دسته فاکتور ها ، قبوض و قراردادها می بینیم ، برای کسبه و برخی شخصیت های حقوقی که درگیر بروکراسی های اداری و کاغذ بازی های مرسوم هستند آشناتر به نظر رسیده و نهایتاً کاغذ کتان ، بایپل و مقوای جلد نیز از دیگر اعضای این خانواده بزرگ هستند .

اگرچه مقوای پشت طوسی را نمی توان یک برگه کاغذی دانست ، اما به دلیل تشابه در روش های فرآوری آن ها ، عملاً یک نوع کاغذ محسوب شده و به عنوان ماده اولیه بسته بندی در صنایع دارویی ، غذایی و … به کار می رود .

 

اجاره انبار کاغذ

به عنوان یک تولیدکننده کاغذ یا فردی که این محصولات را وارد می کند تفاوتی ندارد که قصد دارید از آن فرم های بانکداری تولید کنید ، به چاپخانه های مختلف عرضه داشته ، به منظور رسم الگوهای خیاطی در بازار تزریقشان کرده و یا با برش در ابعاد و اشکالی خاص آن ها را برای مصارف آشپزان یا قنادی ها آماده کنید ، هر آنچه که هست باید بدانید که این محصولات در برابر عوامل طبیعی مانند باد ، باران ، رطوبت وگاهی گرما و سرمای زیاد هم آسیب پذیر بوده و در صورت نگهداری در شرایطی نامساعد آسیب می بینند .

 

حساسیت بالای دپوی کاغذ

نکته حائز اهمیتی که در نگهداری کاغذ باید بدان توجه شود این است که این ماده با پذیرش کوچکترین آسیب یا تغییر شکل دیگر قابل استفاده نبوده ، به عنوان جنسی استوک و دسته دوم شناخته می شود و در بهترین حالت با حذف قسمت های آسیب دیده که خساراتی مالی روی دست صاحبانش می گذارد ، با ارفاق بخشی از آن مورد پسند مشتری قرار می گیرد .

به بیانی دیگر و به طور مثال ، زمانی که در

اجاره انبار در تهران ، محموله دپو شده شما بسته های سیمان باشد ، شاید کثیفی بسته بندی محصولات یا پارگی قسمت هایی از آن تا زمانی که خود کالا آسیب ندیده باشد برای مشتریان مهم نباشد .

 این در حالیست که در اموری مانند ذخیره اوراق و صفحات کاغذی ، علاوه بر اینکه آلودگی این محصول مانع از نگارش بر روی آن شده و عملاً کاربری کاغذ را زیر سوال می برد ، ممکن است به دلیل آلودگی در زمینه هایی که با سلامت انسان در ارتباط است دیگر استفاده نشده ، با تغییر شکل در ورود به چاپگرها نیز به مشکل برخورده و یا چنانچه مشتری قصد خام فروشی آن ها را داشته باشد (مثلاً فروش بسته های ورق    ( A4آنگاه با مخالفت مصرف کننده نهایی روبرو شود ، لذا سلامت فیزیکی این محصولات که نشأت گرفته از نحوه حمل و نقل ، نوع چینش ، محل چینش ، نوع بازرسی و آشنایی با شیوه صحیح برخورد با این محصولات می باشد ، ضامن سلامتی و بقای آن ها که در حقیقت سرمایه کارفرما هستند می باشد .

سخن آخر

انبارهای پیمان به عنوان مجموعه ای واقع در جنوب غربی پایتخت ، با داشتن مشتریانی از زمره فعالین حوزه چاپ و کاغذ ، بواسطه آشنایی با این محصولات تجربه و زیر ساخت های لازم برای حفظ کاغذها را داشته و مفتخر است تا با اجاره انبار کاغذ ، این محصولات را در هر حجم و با هر نوع قطع و برشی نگهداری کند .

دیدگاهتان را بنویسید