0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار ۵۰ متری در تهران

ژانویه 26, 2021 در 12:53 ب.ظ توسط

اجاره انبار 50 متری در تهران

اجاره انبار ۵۰ متری در تهران : یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب یک ملک – و در این مورد خاص انبار –توجه به ابعاد آن است، عاملی که دقیقاً اصلی‌ترین معیار ارزش‌گذاری املاک در کشورمان نیز می‌باشد .

زمانی که در پی اجاره یک انبار هستیم، سر زدن به بنگاه‌های مربوطه، مشورت با واسطه‌هایی که در محلات، مجتمع‌ها یا مراکز خرید مختلف فعالیت می‌کنند، مطالعه آگهی‌هایی که در فضای مجازی وجود داشته یا جستجو در میان نیازمندی‌های جراید از جمله اصلی‌ترین روش‌های یافتن ملک مورد نظر می‌باشد .

این در حالیست که با وجود گزینه‌های متنوع، هریک از آن‌ها فاقد یک یا چند معیار پراهمیت در انتخاب انبارها بوده و سبب می‌شوند تا یافتن انبار مورد نظر (مثلاً اجاره انبار ۵۰ متری در تهران ) دشوار به نظر برسد.

به عنوان مثال فقدان سامانه‌های امنیتی مناسب، دسترسی نامناسب (چه از نظر محلی و چه از نظر طریقه انتقال و چینش محصولات)، ساختار غیر تخصصی و تبدیل آن به انبار با تغییر کاربری، فقدان استانداردهای ایمنی از قبیل اطفاء حریق یا بیمه آتش سوزی و سرقت، فقدان گواهینامه‌های لازم از سوی مراجعی نظیر شهرداری یا اماکن، تهویه و نورپردازی نامناسب و … از جمله عواملی هستند که سبب می‌شود تا با وجود تطابق انبار پیدا شده با نمونه مد نظرمان از نظر متراژ، باز هم در اخذ آن ناتوان باشیم .

در اینجاست که نیازمند بررسی این موضوع از منظر دیگری هستیم، یعنی به جای گلچین کردن انبار در میان نمونه‌های ۵۰ متری، ابتدا مجموعه انبار خود را یافته و سپس فضای تفکیک شده‌ای را در آن برگزینیم . به بیانی روشن‌تر، می‌توان با یافتن مجموعه‌ای مانند انبارهای پیمان که به صورت تخصصی در زمینه اجاره انبار فعالیت می‌کند ابتدا از وجود فاکتورهای مذکور خاطر جمع شده و سپس از میان گزینه‌های متعدد، انباری را از میان نمونه‌های ۵۰ الی ۱۰۰۰ متری آن برگزینیم .

 

اجاره انبار ۵۰ متری در تهران

 

اجاره انبار ۵۰ متری در تهران این امکان را به صاحبان سرمایه در حوزه‌های مختلفی را می‌دهد تا از سرمایه خود در فضایی مختصر و مفید محافظت کنند . امکان قفسه بندی این اماکن (به ویژه با داشتن سقفی بلند) سبب می‌شود تا بتوان از فضای در دسترس استفاده حداکثری کرده و محصولاتی با ساختاری جامد و غیر فاسد شدنی ( یا دارای تاریخ انقضای بلند) را در آن نگهداری کرد .

 

چرا اجاره انباری با ابعادی متناسب با نیازهایمان مهم است؟

بدیهیست که انبارهایی کوچک‌تر از حجم مورد نیاز شما پتانسیل جای دادن همه محصولات انبار شدنی را در خود ندارند، در نتیجه یا باید انبار دیگری اضافه گردد، یا محصولات متراکم‌تر چیده شوند، یا بخشی از آن به دفتر فروش منتقل شوند و یا برای باز شدن جایی بیشتر بخشی از آن‌ها به سرعت به فروش رفته یا مصرف شوند، در نتیجه می‌توانیم انباری کوچک را هم‌ارز انباری دردسرساز بدانیم.

اما در مورد انبارهای بزرگتر از حد نیاز! زمانی که قصد اجاره یک انبار را داریم توجه به ابعاد و بهینه بودن متراژ زیربنای آن از اهمیت فراوانی برخوردار است، حتی مهم‌تر از اجاره یک ملک تجاری.

زمانی که یک دفتر اداری یا واحدی تجاری را اجاره می‌کنیم، به دلیل اینکه فضای مورد نظر پایگاه اصلی و ثابت کسب و کار ما می‌باشد، به همان میزان نیز در درآمدزایی‌مان مؤثر بوده، در نتیجه به هر میزانی که برای آن هزینه کنیم، به نسبتی مشخص برایمان بازدهی دارد .

پس اجاره یا خرید واحدی بزرگتر می‌تواند به گسترش کسب و کارمان کمک کرده و به همان اندازه می‌تواند نرخ فروشمان را افزایش دهد، فلذا در چنین موارد صرف هزینه‌ای بیشتر (حتی در دکوراسیون ) به معنای تضییع بودجه‌ای مازاد نیست!

این در حالیست که وضعیت در مورد انبارها بدین شکل نیست! انبارها اماکنی برای نگهداری از محصولاتی هستند که در این دفاتر یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. این در حالیست که برای خریدار تفاوتی ندارد که این محصول در انباری مکانیزه نگهداری می‌شود، در خود دفتر ذخیره شده، انبار نگهداری از آن کوچک است یا در مجاورت دفتر مذکور وجود دارد.

در نتیجه اینکه صرف هزینه‌ای بیش از حدِ مورد نیاز برای اجاره انبار در غرب تهران برگشتی نداشته و ممکن است به از دست رفتن بخشی از سرمایه یا سود خالص فرد یا مجموعه اجاره کننده تمام شود .

سخن پایانی

باتوجه به این توضیحات نیاز است تا پیش از اجاره انبار با متخصصین این کار مشورت نمائید. در همین رابطه کارشناسان ما در مجموعه انبارهای پیمان آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهکارهای اقتصادی و پربازده در این حوزه به شما می‌باشند .

دیدگاهتان را بنویسید