0

اجاره انبار در تهران

انبار ارزان قیمت در تهران

ژانویه 14, 2020 در 7:55 ق.ظ توسط

انبار ارزان قیمت در تهران

به نظر شما انبار ارزان قیمت در تهران  با چه مبلغی اجاره می شود ؟ تعریف شما از ارزانی چیست ؟ چه معیارهایی در گرانی و ارزانی یک ملک – به طور ویژه انبار – دخیل می باشند ؟ آیا پرداخت هر بها و هزینه ای برای در اختیار گرفتن این سازه منطقی می باشد ؟ آیا وجود انباری ارزان به معنای کیفیت پایین این بناست ؟


برای یافتن پاسخ سوالات فوق با ما همراه باشید .

انبار ارزان قیمت در تهران

با فرض اینکه خود شما تا کنون بودجه هنگفتی برای خرید یا اجاره یک ملک کنار صرف نکرده باشید ، حتماً افرادی را در نزدیکی خود دیده اید که تنها برای اجاره سالانه یک خانه ، فروشگاه ، سوله و دیگر ابنیه ارزشمند ، میلیارد ها تومان خرج می کنند .

به عنوان مثال چنانچه فردی با قیمت ها و ساختار بازار تهران آشنایی نداشته باشد ، نمی تواند این مطلب را به راحتی هضم کند که یک دکان کوچک در راسته ای که ساختاری امروزی و نما یا امکانات یک مرکز خرید شیک را ندارد میلیاردها تومان بیارزد .


در همین رابطه می توان دریافت که گاهی افراد یک جامعه (به ویژه قشر پیشه ور ، کسبه و تجّار آن) با اتکا به شمّ قدرتمندی که در امور اقتصای دارند ، می توانند پیش بینی کنند که چه حوزه درآمدزایی قابل گسترش بوده و بعده ها به سوددهی قابل توجهی می رسد و یا مانند همین مثال فوق ، با صرف هزینه ای به ظاهر زیاد ، مقدمات فروش بیشتر و افزایش سود خالص خود را فراهم کنند . 

انبار ارزان


این در حالیست که همین فرد شاید چنین مبلغی را صرف اجاره یک انبار نکند ، چرا که انبار به عنوان محلی برای نگهداری سرمایه مادی (و نه مکانی برای فروش یا نمایش کالا) بازدهی چندانی نداشته و صرف هزینه غیر متعارف به طور مستقیم به افزایش جریان یافتن پول به حساب های این شخصیت حقیقی یا حقوقی کمکی نمی کند . 


در همین رابطه همه اشخاصی که به در اختیار گرفتن انبار نیازمندند در پی یافتن انبار ارزان قیمت در تهران بنا به وسع مالی و نیاز خود می باشند . با توجه به این مطلب ارزان و گران بودن به عنوان صفاتی نسبی برای همگان یکسان نبوده و ممکن است هزینه ای که برای شرکت اول ناچیز و بی ارزش است ، برای شرکت دوم بسیار سنگین و غیر قابل تصور باشد .


با گذر از نسبی بودن این صفت باید گفت که اگرچه صحبت از عدد و رقم دقیق اجاره انبار ارزان قیمت در تهران در این یادداشت نمی گنجد ، اما بررسی عناصر تنوع قیمت ها امکان پذیر می باشد :


متراژ


طبیعیست وقتی که از یک ملک یا زمین سخنی به میان می آید ، متراز و ابعاد زیر بنای آن مورد بررسی قرار می گیرد . در مورد اجاره انبار در تهران ، اجاره انبار در غرب تهران یا نقطه دیگری مانند اجاره انبار در جنوب تهران ، فضای بزرگتر به معنای امکان انباشت کالاهای فیزیکی بیشتری می باشد که به صورت سلسله وار این حجم از محصولات به پشتوانه بیشتر برای فروش ، عرضه بیشتر ، سود بیشتر و نهایتاً فراغ بال بیشتر برای واردات یا تولید در ادوار بعدی می انجامد .


محل قرارگیری


با فرض یکسان بودن همه ویژگی های ساختاری دو انبار در مکان های مختلف ، طبیعیست که موردی با شرایط بهتر جغرافیایی برگزیده شده و دقیقاً به دلیل قرار گرفتن در محلی مناسب از انبار دیگر گرانتر است .

در همین راستا فردی که در بازار بزرگ تهران دارای کسب و کاریست انبار ارزان قیمت در تهران و محدوده مرکزی پایتخت را ترجیح می دهد ، کارخانه داری در شهرک های صنعتی خارج از شهر ، انباری در این حوزه را طلبیده و فردی که برای نگهداری از سرمایه خود حتی به فضایی سرپوشیده نیز نیاز ندارد ، کم  هزینه ترین مکان ممکن را بر می گزیند ، در نتیجه اینکه با توجه به محل قرارگیری یک انبار هزینه خرید یا اجاره و میزان مقبولیت آن نیز تغییر می کند . 


امنیت


طبیعیست که یکی از علل ارزان و گران بودن انبارها مباحث امنیتی آنهاست ، حال این که این امنیت می تواند در ساختار فیزیکی و اسکلت بندی خود سازه مورد بررسی قرار گیرد و یا اینکه در امر حراست از کالاها بواسطه سیستم های هوشمند دزدگیر ، نیروی امنیتی انسانی ، سامانه اطفاء حریق ، سگ های نگهبان و … لحاظ شود . در هر صورت امنیت بیشتر را می توانیم هم ارز هزینه بیشتر برای اجاره انبار بدانیم . 


امکانات انبار


گاهی انبارهای گوناگون بواسطه امکاناتی که در آن ها تعبیه شده است نسبت به دیگر هم خانواده های خود در کانون توجه بیشتری قرار می گیرند .

به عنوان مثال سقف بلند ، تهویه مطبوع ، نورپردازی ایده آل یا نورگیر بودن آن ها ، درب ورودی عریض و طویل ، جدول کشی و کوچه بندی مناسب برای حرکت و چرخش وسایل نقلیه ، وجود رمپ یا سکو ، جرثقیل های سقفی یا در مواردی عمومی تر وجود لیفتراک ، نیروی کار انسانی یا نوارهای نقاله از جمله فاکتورهاییست که وجودشان به افزایش قیمت یک انبار می انجامد . 

با بررسی برخی اِلِمان های تأثیر گذار در هزینه های انبار ارزان قیمت در تهران ، در نهایت جای دارد که به این نکته اشاره کنیم که گاهی در اماکنی مانند مجموعه انبارهای پیمان ، ممکن است این امکانات با قیمتی بسیار مناسب گرد هم آیند .

به عنوان مثال امکان اجاره انبارهایی با متراژ گوناگون ، قرار گیری در دل پایتخت ، ساخت تخصصی انبار ها و پیش بینی نیاز کاربران و نهایتاً امنیت بالای مجموعه که بواسطه وجود ده ها انبار همیشه فعال در حداکثر هوشیاری و بهینه ترین هزینه (بواسطه سرشکن شدن هزینه ها میان همه انبارداران) قرار دارد ،  از جمله عواملیست که مفهوم انبار ارزان قیمت در تهران را برای متقاضیان آن معنا می کند . 
 

دیدگاهتان را بنویسید