0

اجاره انبار در تهران

انبار در غرب

سپتامبر 6, 2021 در 11:34 ق.ظ توسط

انبار در غرب

انبار در غرب : در امر تجارت محصولات فیزیکی یا ساخت آن ها، دپوی مواد اولیه ، در جریان تولید یا آماده فروش اجتناب ناپذیر بوده و وجود مکانی که بتوان این کالاها را در آن ها ذخیره کرد ضروریست! این در حالیست که گاهی در مواردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت افراد عادی در زندگی شخصی خود نیز به چنین فضایی نیاز پیدا خواهند کرد که باز هم شناسایی سامانه ای ایمن، دارای استانداردهای لازم، دارای تنوع در متراژ و نوع انبار و همچنین دارای قیمتی مناسب لازم است .

با گذر از هر هدفی که با استناد به آن در پی اجاره انبار در تهران هستیم، لازم است تا انبار مد نظر در نزدیکی ما (محل سکونت، دفتر کار یا خط تولید ) قرار داشته باشد . از مهمترین مزایای در اختیار داشتن انباری نزدیک خود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مزایای نزدیکی کارفرما به انبار

  • کم بودن زمان دسترسی به اجناس که سبب می شود علاوه بر امکان جور نمودن سریع جنس ، در صورت نیاز به سرعت به محل مورد نظر رجوع کرده و بدین ترتیب حتی نیازی به استقرار نیروی کاری دائمی در آنجا نباشد .

 

  • عدم اتلاف زمان تولید : گاهی فقدان قطعه یا ماده ای سبب می‌شود تا کار اصطلاحاً خوابیده و زمانی که باید صرف تولید شود – زمانی که هزینه های نیروی کار یا مصرف انرژی در آن متوقف نمی شود – به بطالت بگذرد . در همین رابطه نزدیکی این مجموعه تولیدی به انبار سبب می شود تا در صورت بروز ناگهانی چنین اتفاقاتی، عامل محدودکننده زودتر به دست کارگران برسد.

 

  • در خصوص مسائل امنیتی نیز اگرچه در مجموعه ای نظیر انبارهای پیمان همه اقدامات پیشگیرانه لازم از پیش انجام شده است، ولی در موارد استثنائی با بروز کوچکترین تهدیدات فیزیکی (از جمله بارش برف و باران، قرار داشتن محصولات در حالتی نامطلوب، آتش سوزی، سرقت و …) که با عکس العملی سریع از جانب ما همراه است، حضور نمایندگانی از سوی کارفرمایان سبب می شود تا این امور با اطمینان بیشتر و نظارت مستقیم آنان انجام شود. نزدیکی به انبار این فرصت را فراهم می آورد تا در مواقعی اینچنینی بتوان به سرعت در محل حاضر شد .

 

  • کاهش دردسرهای حمل و نقل : زمانی که شما انباری را اجاره می کنید ، لازم است تا خود یا کارکنانتان در فواصل مشخصی (مثلاً روزانه یا هفتگی) به آن سر بزنید . با توجه به این امر وجود چنین مکانی در نزدیکی شما باعث سهولت آمد و شد یا ترانزیت محصولات می شود .

انبار در غرب

با عنایت به این توضیحات انبار در غرب بهترین مکان برای ذخیره کالاهای افراد و مجموعه هاییست که در پی ذخیره سرمایه های کالایی خود هستند . با گذر از مجموعه های انتفاعی ، افراد فراوانی نیز ساکن غرب پایتخت می باشند که به دلیل متارکه، تعمیرات خانه، سفرهای بلند مدت یا گردآوری جهیزیه فرزندان خود، لوازم خانگیشان را در انبارها نگه می دارند . از آنجایی که نیاز پیدا کردن به یکی از محصولات ذخیره شده یا افزودن به آن ها امری بسیار طبیعیست، پس لازم است تا انبار مورد نظر در نزدیکی محل استقرار فعلی باشد که برای هربار مراجعه به مشکلات زیادی بر نخوریم .

در چنین شرایطی مجموعه انبارهای پیمان می تواند گزینه مناسبی به ویژه در نواحی جنوب غربی تهران باشد .

انبارهای پیمان

از نکات مهم انبار در غرب می توان به امکان استفاده افرادی غیر بومی و غیر ساکن در این محل از آن اشاره کرد . از آنجایی که شهرک های صنعتی و مراکز تولیدی فراوانی در مرزهای غربی پایتخت و حدفاصل آن تا کرج وجود دارد، عجیب نیست که برخی در صدد نگهداری از محصولات خود در نزدیکی خود اما داخل مرزهای شهر تهران باشند .

به طور طبیعی اجاره انبار در غرب تهران و بیرون مرزهای مناطق ۲۲گانه امری منطقی به نظر می رسد، چرا که علاوه بر قرار داشتن در مجاورت شاهراه های حمل و نقل، دارای محدودیت های ترافیکی نیز نبوده و امکان تردد خودروهای سنگین در هر زمان و روزی امکان پذیر است .

این در حالیست که انبار در غرب تهران چنین ویژگی هایی نداشته اما از آنجا که وجود پایگاهی ثابت در پایتخت اقتصادی و سیاسی کشور برای بسیاری از مجموعه های شهرستانی از اهمیت زیادی برخوردار است، این مجموعه ها ترجیح می دهند تا نزدیک ترین اماکن در دسترس را اختیار کرده که این ناحیه برای هموطنانی از استان های البرز، قزوین، زنجان و حتی قم و همدان غرب تهران می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید