0

دسته‌بندی نشده

انبار غرب تهران

سپتامبر 27, 2018 در 7:35 ق.ظ توسط

انبار غرب تهران

انبار غرب تهران : کلان شهری نظیر تهران با داشتن مساحتی ۵۷۴ کیلومتری و جمعیتی در حدود ۹ میلیون نفر، یکی از پرجمعیت ترین پایتخت های جهان می باشد . استانی بزرگ و صنعتی که با داشتن شهرها ، شهرک ها و مناطق مختلف از شمال (مناطقی نظیر لواسان و فشم ) تا جنوب ( قرچک و ورامین) ، از شرق ( مناطقی نظیر دماوند و فیروزکوه) تا غرب (استان البرز) توانایی و ظرفیت های زیادی برای انجام مشاغل در زمینه های مختلف اعم از تولید و تجارت را فراهم آورده است . در داخل شهر تهران نیز با توجه به وجود مناطق ۲۲ گانه ، نواحی کناری و حاشیه ای که دارای جمعیت کمتری نسبت به مرکز شهر هستند جزو اماکن مناسب برای راه اندازی یک حرفه و احداث انبار برای محصولات مختلف از صنایع تولیدی و شرکت های وارداتی می باشد .

انبار غرب تهران به مکان و محوطه ای مسقف و یا سرباز گفته می شود که دارای طبقه بندی های منظم در ابعاد مختلف برای نگهداری و حفاظت کالاهای متفاوت می باشد. انبار می تواند دارای یخچال و انواع خنک کننده ها ( الزامی برای بعضی از مواد غذایی و آرایشی بهداشتی ) بوده که مساحت به کاربرده برای آن ها از یک اتاق کوچک تا محوطه های گاها چندین هزارمتری می باشد.

مناطق غربی تهران در حال حاضر بسیار با اهمیت تلقی می شود که دلیل آن مجاورت با استان البرز و به خصوص وجود کارخانه ها و مناطق صنعتی پر تعداد می باشد ، از این رو وجود انبارهای متعدد و با کیفیت ایجاد شده در این مناطق ، طرفداران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است . مناطق غربی تهران شامل محله ها و شهرک هایی نظیر پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، چیتگر، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، آزادی ، فردوس ، کن و … می باشند که دارای انبارهای متعددی بوده که برای تولید کنندگان بخش های مختلف حائز اهمیت می باشد.

امروزه کارخانه ها و شرکت ها با استفاده از سیستم انبارداری و نرم افزار مربوط به آن امنیت بالا ، دسترسی آسان به کالاهای موجود و اطلاع از کم و کیف آن ها ، سهولت در انبارگردانی و عدم اتلاف زمان را برای خود تضمین می کنند .در همین راستا تولیدکنندگان ، مدیران شرکت ها و وارد کنندگان محصولات خارجی با انبار غرب تهران در ابعاد و متراژهای مختلف در اقصی نقاط مناطق غربی تهران به منظور امنیت و برطرف نمودن نیازهای شغلی خود می توانند از بروز مشکلات به وجود آمده در بحث چینش ، موجودی ، تهیه به موقع و ارسال کالا جلوگیری کنند . انبار پیمان ، یکی از تخصصی ترین سامانه های اجاره انبار در غرب تهران  و اجاره انبار در جنوب تهران آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان در زمینه اجاره انبار می باشد .   

دیدگاهتان را بنویسید