0

اجاره انبار در تهران

انبار کالا داخل شهر تهران

دسامبر 23, 2020 در 1:56 ب.ظ توسط

انبار کالا داخل شهر تهران : با بررسی آگهی‌هایی که در خصوص اجاره انبار در تهران منتشر می‌شوند شاهد این هستیم که

  • یا این انبارها در حقیقت «انباری» بوده و به قدری کوچکند که مناسب کار یک سرمایه‌دار یا تولید‌کننده با حجم زیاد محصولات نمی‎باشند،
  • یا بزرگ و جادار (حتی در کسوت یک سوله) بوده اما بیرون از شهر قرار دارند و
  • یا با داشتن اندازه‌ای بزرگ و واقع شدن در داخل مرزهای پایتخت بودجه سنگینی برای اجاره می‌طلبند .

به همین دلیل است که یافتن یک انبار کالا داخل شهر تهران با شرایطی ایده‌آل برای تجّار یا صنعتگران امر دشواری به نظر می‌رسد.

چرا در اختیار داشتن یک انبار در تهران برای مجموعه‌های بزرگ مهم است ؟

 زمانی که در خصوص بازرگانی و شیوه‌های نوین تجارت تحقیق می‌کنیم، به این نکته می‌رسیم که از یک سو این کارزار مسابقه لحظه‌هاست، بدین معنی که انجام کارها در زمانی حداقلی موجب افزایش سود (در مقایسه با خود مجموعه یا سایر رقبا) شده و از سویی دیگر درمی‌یابیم که برای رسیدن یک محصول از دست ‌تولید کننده تا مشتری نهایی چه حلقه‌های پرتعداد و مرتبطی با اتصال به یکدیگر روی روند این کار تأثیر می‌گذارند .

در همین رابطه اجاره انبار ، اجاره انبار در جنوب تهران یا اجاره انبار در غرب تهران به عنوان یکی از این حلقه‌ها، واسطه‌ای برای ذخیره مواد اولیه پیش از تولید و نگهداری از محصولات آماده    پیش از فروششان است که در حقیقت دو گلوگاه مهم و حائز اهمیت زنجیره تأمین را در دست دارد

با عنایت به این توضیحات چنانچه مواد و محصولات مختلف با سرعت و کیفیت بیشتری در انبار جای گرفته، به موقع جایگزین شوند و نهایتاً طبق زمانبندی مشخصی ترخیص شوند می‌توان مطمئن شد که حداقل به دلیل فقدان یک کالا در انبار، فروش آن با مشکل مواجه نشده است .

از آنجایی که تهران بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور و همچنین پایتخت اقتصادی و سیاسی آن می‌باشد دارای بیشترین میزان مخاطب و مصرف‌کننده خدمات و محصولات مختلف نیز می‌باشد . با توجه به این گزاره ساده بدیهیست که همه تولیدکنندگان بخواهند پایگاهی در این شهر تهران بنا کنند تا بدین ترتیب هم به حجم فروش خود (بواسطه وجود این بازار پر جمعیت) بیافزاید و هم به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکانات ترابری تهران بتوانند محصولات مذکور را به اقصی نقاط ایران و جهان ارسال کنند .

انبار کالا داخل شهر تهران

با توجه به توضیحات دو بند قبل ، از یک سو وجود انباری ارزان، بزرگ و داخل شهر و از سویی دیگر اهمیت والای در اختیار داشتن چنین مکانی در دل تهران است که سبب می‌شود تا تقاضا از عرضه ‌آن بیشتر شده و اهمیت مجموعه‌هایی نظیر انبار پیمان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

این مجموعه که در شرف جشن گرفتن شانزدهمین سالگرد افتتاح خود است، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع واقع در بزرگراه شهید سعیدی (شهرک ولیعصر) به یکی از خاص‌ترین انبارهای پایتخت تبدیل شده است . وجود ده‌ها باب انبار اختصاصی در متراژهای مختلف سبب شده است تا این مجموعه پاسخگوی نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی فراوانی باشد .

در همین رابطه هم می‌توان اثری از کارگاه‌ و فروشگاه‌های بزرگ و کوچکی که در این محدوده مشغول به فعالیت هستند (مثلاً یافت آباد) دید، هم خانواده‌هایی که به دلایلی نظیر سفر بلند مدت به خارج کشور، تعمیرات خانه، متارکه و … وسایل خود را در اینجا نگه می‌دارند، هم کسبه بازار بزرگ تهران که بواسطه فاصله نسبتاً کوتاه با منطقه ۱۸ آنچنان هم از مالمیک خود دور نیستند و هم تجاری که محصولات آماده به فروش خود را تا رسیدن موعد تزریق به بازار در این مکان نگهداری می‌کنند.

مهمترین ویژگی‌های انبار پیمان

مجموعه پیش روی به عنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های متقاضیان اجاره انبار کالا داخل شهر تهران دارای ویژگی‌هاییست که طی این سال‌ها با تکیه بر آن‌ها و همچنین تلاش در تقویت و استمرارشان توانسته است تا به عنوان یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌های فعال در کسب و کار خود مطرح گردد .

در همین رابطه از عوامل زیر می‌توان به عنوان شاخص‌ترین وجوه تمایز این انبار با دیگر گزینه‌های مشابه اشاره کرد :

  • دسترسی آسان و موقعیت مکانی ایده‌آل به واسطه قرارگیری در چهارضلعی بزرگراه‌های آیت‌الله سعیدی، جاده تهران-ساوه، بزرگراه آزادگان و بزرگراه فتح که اجاره آن را حتی برای افراد فعال در شهرستان‌های غربی تهران و استان البرز نیز آسان و توجیه‌پذیر می‌سازد ،
  • امکان تردد کامیون و تریلی در همه نقاط مجموعه حتی تا جلوی درب انبار مورد نظر،
  • عدم محدودیت زمان کار که با هماهنگی عوامل در همه ساعات شبانه روز، همه ایام هفته و حتی روزهای تعطیل نیز امکان‌پذیر است،
  • وجود همه گواهینامه‌های ضروری به انضمام مجوزهای قانونی اتحادیه انبارداران و
  • مجهز بودن انبار به سیستم‌های امنیتی، دوربین مدار بسته، سامانه اطفاء حریق، آب، برق و گاز در هر سالن، استاندارد بودن سیم‌کشی برق سه فاز مجموعه و … .

دیدگاهتان را بنویسید