0

اجاره انبار در تهران

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل

آگوست 11, 2022 در 6:32 ق.ظ توسط

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل : در این قسمت از مقالات به بررسی قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل پرداخته می شود و اینکه چه مواردی را جهت اجاره انبار برای وسایل منزل می بایست در نظر گرفت .

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل

در برخی مواقع و موقعیت های مختلف نیازمند اجاره انبار برای وسایل منزل می باشیم مثلا در زمان‌های جابه جایی و یا تعمیرات منزل که امکان حضور وسایل منزل وجود ندارد می توان با اجاره انبار به راحتی هرچه تمام تر و با اطمینان خاطر وسایل منزل خود را نگهداری نمود .
از جمله مواردی که می بایست جهت اجاره انبار برای وسایل منزل آنها را لحاظ نمود عبارتند از :
۱) وجود نگهبان :
انباری که جهت نگهداری از وسایل منزل انتخاب می نمایید می بایست دارای نگهبان به صورت ۲۴ ساعته باشد و انبار پیمان این اطمینان را برای تمام مشتریان محترم فراهم می نماید که تمام انبارهای اجاره ای پیمان دارای نگهبان ۲۴ ساعته می باشد و انبار ها و فضای موجود مجهز به سیستم دوربین مداربسته جهت چک کردن تمام ورود و خروج های موجود در انبار می باشد .
۲) وجود قفل اختصاصی :
کانتینر های موجود در انبار پیمان همگی دارای قفل اختصاصی می باشند به گونه ای که مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل شخصی خود از قفل خود جهت ایمنی بیشتر برای کانتینر استفاده نمایند .
۳) نظافت و بهداشت و سلامت کانتینر ها :
تمام کانتینر ها قبل از قرارگیری اجناس جدید به طور مرتب نظافت می شود و سلامت آنها از لحاظ امنیت بیشتر و بهتر برای وسایل موجود در آنها بررسی می گردد به گونه ای که هیچ گونه آسیبی به وسایل موجود در آن وارد نشود و همچنین تمام کانتینر ها در برابر بارش باران و برف ایمن می باشند و در صورت بارش هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود .
یک کانتینر که برای وسایل منزل در نظر گرفته می شود می تواند ۲۰ فوتی و طول ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبا ۲.۵ متر می باشد .
و‌اما قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل بسته به فضای مورد درخواست مشتری که می تواند ۲۰ فوت و یا ۴۰ فوت و … باشد و دارای برخی ویژگی های خاص باشد متفاوت می باشد که جهت اطلاع از قیمت اجاره انبار  می توانید با انبار پیمان تماس حاصل نمایید.
انبار پیمان مفتخر به ارائه بهترین و با کیفیت ترین انبار برای وسایل منزل می باشد به گونه ای که تمام مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر نسبت به درخواست یک انبار برای وسایل منزل خود اقدام نمایند .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد قیمت اجاره انبار هستید می توانید با کارشناسان انبار پیمان تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید