0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در جنوب تهران

می 16, 2018 در 5:13 ق.ظ توسط

اجاره انبار در جنوب تهران

اجاره انبار در جنوب تهران شاید قریب به دو قرن پیش که اولین شاه قاجار تهران را به عنوان پایتختش برگزید ، تهرانی که شمالی ترین نقطه آن خیابان انقلاب امروزی بوده و دروازه های دولت و شمیران آن را از دشت های بالا دستی خود جدا می کردند ، فردی تصور نمی کرد که روزگاری این شهر از قسمت شمالی پیشرفت کرده و محل سکونت آنان جنوب شهر لقب گیرد .

با نگاه به نقشه تهران ، می توان مناطق ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۹ و ۲۰ را مناطق جنوبی تهران نامید ، مناطقی که با جای دادن محله هایی نظیر مولوی ، خزانه ، دروازه غار ، نازی آباد ، فلاح ، راه‌آهن ، شوش و … بخش قابل توجهی از جمعیت تهران را تشکیل می دهند . وجود این جمعیت از دیرباز بستری مناسب برای فعالیت کسبه در زمینه های مختلف فراهم کرده است . علاوه بر بازار بزرگ تهران که قلب تپنده اقتصاد این شهر بوده و شمالی ترین محله جنوب شهر می باشد ، سرایی همچون بازار دوم نازی آباد نیز سهم عمده ای از برآورده کردن نیاز مصرف کنندگان این ناحیه را برآورده می کند . این در حالیست که اگر مراکز خرید نوساز ، کسبه راسته های اصلی و خرده فروشان محلی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم ، با میزان قابل توجهی از سرمایه ، کالا و نیروی انسانی مواجه می شویم . وجود چنین پتانسیل بالایی هم علت وجود کالا های دپو شده و اجاره انبار در جنوب تهران می باشد و هم معلول آن . به عبارتی دیگر رونق بازار از وجود اجناس قوت گرفته و تولید کننده و وارد کنندگان نیز با استناد به این میزان استقبال مردم به تزریق جنس می پردازند . در همین رابطه نکته کلیدی و تاثیر گذار در این روند را می توان اجاره انبار در جنوب تهران دانست .

اجاره انبار در تهران به کسبه این شانس را می دهد تا با نگهداری از محصولاتشان در محیطی نزدیک به خود ، علاوه بر دسترسی آسان و سریع ، توانایی نظارت به سرمایه ذخیره شده و امنیت آن را نیز داشته باشند . علاوه بر نواحی نامبرده که اغلب به عنوان انباری کوچک و «دم دستی» از آن یاد می کنند ،  اجاره انبار در جنوب تهران و در مناطق دور افتاده تر با ابعاد بزرگتر ، به منظور نگهداری از کالاهای حجیم و اغلب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد . با گذر از این نواحی و حرکت به سمت غرب تهران نیز شرایطی کم و بیش مشابه بوجود می آید که مجموعه "انبار پیمان" به عنوان سامانه تخصصی اجاره انبار در غرب تهران و نقاط دیگر شهر پیش بینی های لازم را انجام داده و به ارائه انبارهایی در ابعاد مختلف می پردازد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید