0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار درتهران

می 9, 2018 در 8:13 ق.ظ توسط

اجاره انبار درتهران

اجاره انبار درتهران

اجاره انبار درتهران با بررسی عملکرد شهرهای مختلف ایران در اقتصاد کشور ، هر استان و بخشی را در زمینه ای پیشرو یافته و تاثیر مستقیم آن ها را به وضوح می بینیم . به عنوان مثال مناطق آزاد ، بنادر شمالی و جنوبی ، شهر های نفت خیز ، شهرهای صنعتی ، شهرهای توریستی و گردشگر پذیر و سایر نواحی این مرز و بوم هریک به طریقی به ذخایر ارزی کشور افزوده و با داد ستد و تبادلات ریز و درشت خود چرخ اقتصاد و بازرگانی این کشور را می چرخانند .

این در حالیست که این حلقه ها برای اتصال به بازار های جهانی ، نیازمند قطعه ای کلیدی و مستحکم هستند تا ارتباط مذکور را برقرار و حفظ نماید ، حلقه ای به نام تهران . تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران ، مجرایی برای ورود و خروج افراد و کالاهای داخلی و خارجی به کشور می باشد ، به همین دلیل انجام هرگونه عمل تجاری در در ابعاد بزرگ ریشه ای در این شهر خواهد داشت . تهران به عنوان شاهراه ارتباطی کشور با داشتن دو فرودگاه ، آزاد راه های متعدد و خطوط راه آهن به ترمینالی برای جمع و گسترده شدن این شریان با ارزش تبدیل شده است که گاه نیازمند دپو شدن ، تاخیر در ارسال ، استقرار در قرنطینه و نگهداری تا فصل فروش می باشد. وجود چنین عواملی سبب شده است تا تجّار حقیقی یا اشخاص حقوقی به منظور نگهداری از محصولات خود و عدم صرف هزینه زیاد جابجایی آن اقدام به اجاره انبار  کنند .

اجاره انبار در جنوب تهران که صدالبته مصادیق و کاربردهای متعددی دارد این امکان را به کارفرمایان می دهد تا در هر نقطه از ایران ، با کمک اینترنت به اموال خود نظارت داشته و تحت سامانه انبارداری پیشرفته ای به جریان ورودی و خروجی آن تسلط داشته باشند . از سویی دیگر اطمینان از حراست محصولات در محیطی امنیتی که به کمک دوربین های متعدد ، دزدگیر ، نگهبانان شبانه روزی و سگ هایی هوشیار سبب می شود تا کارفرمایان از سلامت سرمایه خود اطمینان خاطر داشته باشند . در پایان لازم به ذکر است که مجموعه " انبار پیمان" با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه  اجاره انبار در تهران آماده سرویس دهی به متقاضیان محترم به ویژه در خصوص اجاره انبار در غرب تهران می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید