0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در دیوار

نوامبر 1, 2018 در 6:30 ب.ظ توسط

اجاره انبار در دیوار

در این مقاله قصد داریم تا به اجاره انبار در دیوار پرداخته و با شرح مزایا و معایب آن ، کمکی به متقاضیان یافتن این سازه پر اهمیت کنیم .

با توجه به اینکه همه زوایا و خفایای انبارهای گوناگون را مورد بررسی قرار داده ایم ، سخن گفتن از کاربرد انبارها ، باید ها و نباید ها در ساختار آن ، نکات ضروری هنگام تجهیز و همچنین سیستم های نظارتی بر آن اضافه گوییست ، لذا با ورود به مبحث اجاره انبار در دیوار در مسیر اجاره انبار در تهران بواسطه این روش نوظهور گام بر می داریم .

می دانیم که یافتن انباری ایده آل در هر اندازه و با هر شرایطی دشوار است . به عنوان مثال چنانچه قصد رهن یا اجاره انباری را داشته باشید ، مسائلی همچون بهای انجام این کار ، میزان حساسیت صاحب ملک و قوانینی که روی اجرای آن ها حساس است ، امنیت انبار ، امکانات این محیط ، دسترسی و … محدودیت هایی هستند که ملزم به بهینه سازی آن ها هستیم و باید با در نظر گرفتن شرایط طرفین ، محیطی را برای ذخیره سرمایه خود انتخاب کنیم که به حفظ مال ما ختم گردد و نه خسارات احتمالی آن به هر دلیلی ؛ لذا اولین قدم برای تحقق این هدف ، یافتن انباری مناسب نیاز ماست .

اجاره انبار  همچون اجاره یک ملک مسکونی یا ده ها مثال دیگر ، امری نسبیست ، بدین معنا که ممکن است انباری برای فرد یا حرفه ای مناسب باشد ولی برای فعالین حوزه های دیگر همچون منجلابی محصولاتشان را از بین ببرد . به همین دلیل است که تأکید ما در مجموعه انبارهای پیمان ، اخذ مشاوره از کارشناسان این حوزه در انتخابی به ظاهر ساده می باشد . در همین راستا همکاران بنده در مجموعه مذکور ، در کنار سخت افزارهای موجود که همان ساختار فیزیکی انبار ، تجهیزات امنیتی ، امکانات حمل و نقلی و منابع انسانی می باشند ، با ارائه طیف وسیعی از انبارهای گوناگون در جنوب و غرب تهران ، گزینه های ارضاء کننده ای پیش پای مخاطبین خود قرار می دهند .

با بازگشت به بحث اصلی یا همان اجاره انبار در دیوار ، به این نکته می رسیم که برای یافتن انبار نیاز به واسطه هایی داریم که علاوه بر رعایت انصاف و عدالت ، در پس گزینه ای که به ما ارائه می دهد مسئول نیز باشد . آژانس های املاک یا در گویشی عامیانه تر "بنگاه" معاملات ملکی ، با شناسایی و برقراری ارتباط با مستاجرین ، خریداران ، موجرین یا فروشندگان بالقوه ، توانایی تطابق خواسته های آنان با هم را داشته و با ایجاد ارتباط میان دو سوی این معامله ، علاوه بر نحقق اهداف آنان ، خود نیز از راه کمیسیون های موجود ارتزاق می کنند .

این در حالیست که در سال های اخیر و بواسطه گسترش اینترنت پر سرعت ، تارنماهایی نظیر "دیوار" به وجود آمده اند که در نقش واسطه مذکور ، اطلاعات ارائه دهنده را در اختیار عموم قرار می دهد تا دریافت کننده واجد الشرایط بدون دردسر و در کسری از ثانیه به خواسته خود برسد . در این میان حذف واسطه ای که پول می گیرد برای موجر بسیار مطلوب است و از سویی دیگر مستاجر نیز به جای گردشی بی پایان در میان انبارهای متعدد ، تنها با چند کلیک به خواسته خود می رسد .

این سرعت در انجام عملیات که مصداقی از زندگی بشر قرن ۲۱ بوده و علاوه بر املاک ، در حوزه خرید و فروش وسائل نقلیه ، لوازم خانگی ، ابزار آلات و هرآنچه قابل انتقال به غیر باشد نیز کاربرد دارد ، با وجود همه این خوبی ها دارای معایبیست که شاید برخی بدان توجه نمی کنند .

به عنوان مثال عدم مسئولیت پذیری سایت (که با توجه به کثرت تبادلات و آزاد بودن درج آگهی منطقی نیز به نظر می رسد) عدم صحت اطلاعات ، عدم گویایی تصاویر ، عدم امکان چانه زنی (در برخی موارد) ، محدودیت های برقراری ارتباط و… از جمله مواردیست که سبب می شود تا عده ای به روش های سنتی اجاره ملک متوسل شوند .

امکان طبقه بندی انبارهای موجود بر حسب محله ، قیمت ، متراژ ، سال ساخت ، نوع ارائه دهنده و میزان بازدید در سایت مذکور موجود می باشد ، اما باز هم چنانچه فردی در کالبد فیزیکی پاسخ سوالاتمان را بدهد ، در قیاس با یادداشتی از پیش تهیه شده برای همگان مطلوب تر است ، از این جهت مراجعه به بنگاه های مذکور به روش های دیگر رجحان دارد .

دلیل ما برای مراجعه به کارشناس املاک یا اجاره انبار در دیوار استفاده از منابع اطلاعاتی آنان برای شناسایی موارد موجود می باشد ، حال اگر می توانستیم این واسطه ها را حذف کنیم مراجعه مستقیم به اجاره دهنده آیا کاستی های هر دو مورد فوق پوشانده نمی شد ؟! مطمئناً چنین بود . دلیل اینکه هم اکنون چنین نمی کنیم نیز این نکته است که توانایی گشتن کوچه به کوچه یک محله ، شهرک صنعتی و یا مرکزی تجاری را نداریم تا از شرایط واگذاری احتمالی واحدی آگاه شویم . به همین دلیل با مراجعه با موجرانی که مستقیماً در جایگاه مورد نظرمان مستقر هستند (مانند مجموعه پیش روی که پکیجی از انبارهای گوناگون را بی واسطه به متقاضیان ارائه می دهد) می توان متناسب ترین انبار با شرایط خود ، با قیمتی مطلوب و راضی کننده به دست آوریم .

دیدگاهتان را بنویسید