0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار سنگ در تهران

می 12, 2019 در 10:28 ق.ظ توسط

اجاره انبار سنگ در تهران : می دانیم که سنگ ها به عنوان مظهر یکدندگی ، لجبازی و غیر منعطف بودن در ادبیات یا فرهنگ محاوره ای مردم جهان ، دارای ساختار سخت و خشنی هستند که عوامل طبیعی زیادی را نمی تونید پیدا کنید که در کوتاه مدت قادر به شکستن یا متلاشی کردن این محصولات باشند . در همین رابطه وقتی از اجاره انبار سنگ در تهران صحبت می کنیم ممکن است این سوال برای مخاطبین نا آشنا با این محصول پیش بیاید که دقیقاً قصد حراست و محافظت از چه چیزی را داریم ؟ تکه سنگی که باد و باران و برف گزندی به آن وارد نکرده یا محصولی که طی هزاران سال تغییر شکل نداده است ! محصولی که به وفور در محیط اطرافمان یافت شده و کمیابی آن ارزشی به این پدیده نمی افزاید و نهایتاً فردی چشم طمع به سرقت آن ها ندارد ! با توجه به این توضیحات پس چه عاملی سبب می شود تا فردی برای ذخیره این محصولات به اجاره انبار سنگ در تهران بپردازد .

در پاسخ به این شبهات باید گفت به جز انتقال سریع یک قطعه سنگ به خط تولید برای برش و آماده سازی ، هیچ منطقی پشت ذخیره کردن سنگ های خام و تراش نخورده وجود ندارد ، کما اینکه فردی هم چنین کاری نمی کند . این در حالیست که افراد مذکور پس از استخراج با زحمت این محصولات از دل کوه ، حمل تا کارخانه ، برش در قطعات مشخص ، نظم و ترتیب دادن به شکل هندسی آن ها با روش هایی سخت و نهایتاً آماده کردن محصولی مناسب نصب در سطوح افقی و عمودی سازه های مختلف ، ارزش افزوده ای در آن به وجود آورده اند که اینک آن را از نمونه های قابل یافت در طبیعت جدا کرده و ارزشی ماده به آن می بخشده است .

از سویی دیگر شاید یک مجموعه فروشنده سنگ ، اقدام به واردات این محصولات از کشورهای دیگر کرده باشد (مانند ماربل ایتالیایی سفارشی برای مجموعه ای بسیار لوکس) که مسلماً ابتیاع این سنگ های زینتی هزینه قابل توجهی را روی دوش آنان گذاشته است . در نتیجه طبقه بندی و حراست این محصولات همینک اهمیت پیدا کرده و نقش مهم اجاره انبار سنگ در تهران را بازگو می کند . ناگفته نماند که کشور ما به عنوان جایگاه بسیاری از معادن مواد معدنی کمیاب ، خود به تنهایی پتانسیل ارسال سنگ به اقصی نقاط دنیا را دارد که این خود عاملی می شود تا اجاره انبار در تهران  پیش از صادرات نیز جایگاه ویژه ای داشته باشد .

با توجه به این توضیحات ، اینکه مکانی دور از فروشگاه اصلی وجود داشته باشد که محصولات ذخیره و در صف اضافه شدن به خط مقدم فروش را در خود جای دهد سبب می شود تا صاحبان سرمایه و افرادی که با حجم بالای محصولات در این حوزه فعالیت می کنند ، قادر باشند تا از صحت و سلامت سرمایه فیزیکی خود اطمینان خاطر حاصل کرده و در صورت نیاز با توجه به آمار واحد حسابداری ، استراتژی جدیدی تعریف کنند .

  در این رابطه گفتنیست که اجاره انبار سنگ در تهران به عنوان یکی از خدمات مجموعه انبارهای پیمان این فرصت را برای افراد شاغل در این حوزه به وجود می آورد تا اولاً از سلامت کالا در برابر مخاطرات طبیعی و انساتی اطمینان پیدا کنند ، با وجود نیروی کار ماهر و ورزیده و همچنین ماشین آلات کمکی حمل و نقل دردسری برای تخلیه و بارگذاری پالت های سنگ نداشته باشند ، آمار ورود و خروج دارایی ها به درستی به ایشان ارائه شود و امکان به ودیعه گذاشتن حواله آن ها در ازای دریافت وام یا تسهیلات به دست آورند .

در پایان لازم به ذکر است که چنانچه قصد اجاره انبار سنگ در تهران را دارید ، اگر کارگران انبار مذکور چنین کاری برای شما انجام نمی دهند بهتر است یا خود یا افرادی تحت اختیارتان این وظیفه را در بر گرفته و این محصولات را مکرراً و به استمرار گردگیری نمائید . اگرچه فردی که دستی بر آتش این کار داشته و در پی اجاره انبار سنگ در تهران می گردد نیازی به این توضیحات ندارد ، اما یادمان باشد در مواجه با سنگ هایی که در بسته بندی نبوده و در معرض هوای آزاد قرار دارند ، تمیزکاری با شوینده های PH صفر انجام شود ، در صورت مشاهده رطوبت یا خیسی به ویژه روی سنگ آن را به سرعت پاک کنید ، تا حد امکان از روکش و پوشش های محافظتی استفاده نمایید و طبیعتاً در صورت مشاهده لکه هایی غیر قابل چشم پوشی آن را نتراشید . در نهایت گفتنیست که در اجاره انبار سنگ در تهران سنگ هایی مانند تراورتن ، مرمر یا اونیکس وجود دارند که به شدت دربرابر باران های اسیدی حساسند ، پس چنانچه مجبور به نگهداری بلند مدت از محصولی خارج از محیط تحت حمایت سقف بودید ، مطمئن شوید که این محصولات از اجناس فوق یا دیگر نمونه های حساس به آب نیستند .

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید