0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در غرب تهران

آوریل 25, 2018 در 12:50 ب.ظ توسط

اجاره انبار در غرب تهران

اجاره انبار در غرب تهران

شاید بتوان غرب تهران را به عنوان نماد توسعه و گسترش این شهر معرفی کرد . این محدوده که تا دهه ها قبل ، دشتی پهناور و خالی از سکنه بود ، بواسطه ارائه خدماتی بهتر در پایتخت و امکانات بیشتر آن نسبت به سایر شهرستان ها بستری برای انبوه سازی و اسکان افراد پرشماری در این شهر گردید . وجود موانعی طبیعی یا انسانی در شمال ، شرق و جنوب تهران سبب شد تا رشد این مناطق پس از مدتی متوقف شود اما گسترش تهران از غرب همچنان ادامه داشته و شاهد ساخت شهرک های بزرگ و کوچک ، مراکز خرید ، اماکن تفریحی و بسط خطوط ارتباطی و حمل و نقل به آن هستیم ، به گونه ای که با نگاه با تایم لپس تهران و کرج (مقایسه تصاویر در بازه های زمانی مختلف) شاهد نزدیکی این دو شهر به هم و آباد شدن بیابان های لم یزرع بین آن ها خواهیم بود .

غرب تهران علاوه بر داشتن مناطقی همچون آزادی ، شهرک اکباتان ، پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، صادقیه ، شهر زیبا ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، فردوس ، شهران ، وردآورد و … ، بستری برای ورود به شهرهای اندیشه ، قدس ، شهریار ، ملارد و شهرهای کوچک و بزرگ دیگری نیز بوده است و به تناسب ساکنین شهرهای غربی تهران نیز تردد بیشتری در این مناطق وجود دارد . وجود محله های پر جمعیت ، تردد همسایگان غربی ، اهمیت بالای اجاره انبار  در این مناطق ، وجود آزاد راه های پر تردد و حیاتی در حمل و نقل کشور و همچنین ساخت کارخانه ها ، مجتمع ها و شهرک های صنعتی پر تعداد در غرب و جنوب غربی تهران سبب شده است تا حجم انبوهی از کالاهای آماده مصرف ، در حال ساخت یا مواد اولیه راهی این منطقه گردند . بهره برداری مفید از این محصولات زمانی به حداکثر می رسد که توزیع کنندگان آن را در شرایط نیازمندی مصرف کنندگان و نیاز بازار محصولاتشان را به آن تزریق کنند .

در همین رابطه ، اجاره انبار در تهران  سبب می شود تا افراد نامبرده با ذخیره محصولات خود در مجاورت بازار فروش (اجاره انبار در غرب تهران) در حداقل زمان و هزینه به خواسته خود نائل آیند . از سویی دیگر ، مراکز صنعتی نیز با اجاره انبار در جنوب تهران با ابعادی غول پیکر ، با پرداخت هزینه ای مقرون بصرفه و اقتصادی علاوه بر جای دهی آسان مواد اولیه و محصولات خود ، امکان ارسال راحت آن ها به سایر شهرها و کشورها را خواهند داشت .  

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید