0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار مسقف

آوریل 28, 2019 در 7:47 ق.ظ توسط

اجاره انبار مسقف

اجاره انبار مسقف : انبارها با اهداف گوناگونی اجاره می شوند که هریک از این مقاصد به نوعی با حفظ و نگهداری از یک محصول یا ماده و عرضه آن ها در زمان مناسب ارتباط دارند . در همین رابطه در انبار میوه ای که قرار است محتویاتش هفته آینده وارد بازار شود ، محصولاتی وارداتی که تا موعد فروششان مستلزم انتظار و فرا رسیدن فصلی خاص هستند ، قطعاتی فلزی که به انباردار تحویل داده شده و هرازگاهی بخشی از آن به کارگران خط تولید واگذار می شود ،  کامیون خاکی که در گوشه پرتی از انبار رها شده است تا ذره ذره به فروش برسد ، کالاهایی که در حال حاضر امکان نگهداری از آن ها در فضای دفتر کار یا خانه وجود نداشته و محکوم به سپری کردن دوره ای در تبعید هستند ، لوازمی خانگی که تا آماده شدن جایگاه جدیدشان از دسترس خارج شده و ده ها مثال دیگری که کاربرد انبارها را نشان می دهد ، به خوبی مبین این هستند که در طی این مدت کوتاهی که این پدیده های فیزیکی در این مکان نگهداری می شوند ، علاوه بر امکان آمارگیری آن ها ، در امان نگه داشتن آن ها از شر آسیب های جانبی و جلوگیری از تخریبشان هدف دیگری در سر صاحب امتیاز آن ها نمی باشد .

زمانی که از آسیب های فیزیکی صحبت می کنیم ، نباید تنها ورود ضربه یا سقوط این تجهیزات از ارتفاعی بلندی که به متلاشی شدنشان منتهی می شود به ذهنمان خطور کند ، چرا که گاهی وزش باد ، چند قطره باران یا تابش نور خورشید نیز می تواند آن ها را به کام نابودی بکشاند . در همین اثنا که جنس محصولات تحت مراقبت مشخص می کند که نیازمند فضایی بزرگ ، کوچک ، ایزوله ، سرباز یا اجاره انبار مسقف هستیم ، شناسایی ویژگی های کالایی که قصد نگهداری آن را داریم در تصمیم گیری ما بسیار مهم است .

طبیعیست که وقتی قصد نگهداری از چند دستگاه خودرو را داریم ، وجود انبار یا به عبارتی بهتر پارکینگی که آن ها را در بر می گیرد در گرو مشخصات خاصی نبوده و هر فضای استانداردی که دارای یک چهاردیواری بوده که آن ها را در یک بستر قانونی و محافظت شده قرار دهد برای ما کافیست . این در حالیست که مواد و کالاهای متعددی وجود دارند که تابش نور خورشید ، قرار گرفتن در معرض باد و باران یا سایر نزولات آسمانی و همچنین تردد پرندگان بر فراز آن ها که فضله این جانوران بخش جدایی ناپذیری از طبیعتشان است هم به تخریب ، فساد و گندیدگی ، زنگ زدن ، دفرمه شدن ، از دست دادن خاصیت های فیزیکی و شیمیایی و ده ها مشکل دیگر آن ها منجر می شود . به همین دلیل است که اجاره انبار مسقف معنای عمیق تری یافته و لزوم آن برای مجموعه های گوناگون مسجل می شود .

با گذر از این توضیحات باید به این نکته هم اشاره کنیم که اجاره انبار مسقف خود به دو دسته انبارهای پوشیده و سرپوشیده تقسیم می شوند ، که در نوع اول علاوه بر سقف چهار دیوار نیز این محوطه را از سایر قسمت ها جدا می کند ، در حالی که انبارهای سرپوشیده تنها دارای سقفی بر روی چهار پایه می باشند که حکم یک سایه بان برای محصولات ما را دارد .

اجاره انبار مسقف از نوع پوشیده یا در اختیارگرفتن پناهگاهی سقف دار برای سرمایه فیزیکی ما ، دارای فواید بیشماری می باشد که اولین آن ها ایجاد محفظه ای می باشد که جز از درب ورود و خروج آن معبری برای تردد وجود ندارد . این بدان معناست که به جز مخاطرات طبیعی ، محتویات انبار از شر دستبرد های احتمالی نیز در امان مانده و کیفیت نگهداری از آن ها افزایش می یابد . بدیهیست که اجاره اینگونه انبارها مناسب محصولاتی مانند لوازم خانگی یا قطعات مکانیکی می باشد که از یک سو بسان میوه ها مستلزم قرارگیری در جریان باد نیستند و یا مانند سایر مواد غذایی نیازی به یخچال برای نگهداری از آن ها نمی باشد و از سویی دیگر آنچنان ارزشمند هستند که چشم طمع سودجویان به آن ها دوخته شود . در نتیجه اینکه اجاره انبار مسقف عاملیست که باعث می شود این محصولات در شرایطی ایده آل سالم مانده و از آن مهمتر با روش های اصولی دسته بندی شوند .

در نهایت لازم به ذکر است که چنانچه قصد اجاره انبار مسقف در تهران را دارید ، می توانید با مشاهده انبارهای مجموعه پیمان در ابعاد و با کاربردهای مختلف نمونه ای همخوان با نیازهای خود را پیدا کرده و نهایتاً به ذخیره سرمایه خود در آن با اجاره انبار در غرب تهران و اجاره انبار در جنوب تهران  بپردازید .

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید