0

اجاره انبار در تهران

اجاره روزانه انبار

مارس 10, 2019 در 11:57 ق.ظ توسط

اجاره روزانه انبار

اجاره روزانه انبار : می دانیم که انبار مکانی برای ذخیره و نگهداری کالاهای آماده به فروش ، مواد خام در شرف تولید و محصولاتی نیمه کاره است که در انتظار ورود مجدد به خط تولیدند . با گذر این کاربردهای صنعتی ، گاهی انبارها برای نگهداری از وسایل زندگی و به صورت شخصی نیز اجاره می شوند و هدف از در اختیار گرفتن آن ها ، محافظت از وسایلیست که متعلق به مکان خاصی بوده ، اما به صورت موقت از آنجا دور شده اند ( مانند جهزیه عروس پیش از ازدواج یا وسایل یک واحد اداری در زمان تعمیرات اساسی ساختمان مربوطه ) .

در هر صورت همه انبارها در دوره های زمانی مشخصی از صاحب امتیاز انبار به متقاضیان امر اجاره داده می شوند و بدین ترتیب از یک سو موجر می داند که تا مثلاً یک سال آینده این مکان در اختیار کیست ، چه کسی مسئولیت آن را بر عهده دارد و از چه شخصی باید اجاره بهای خود را دریافت کند و از سویی دیگر مستاجر نیز می داند که در این مدت معلوم صاحب اختیار این ملک بوده ، بدون تخطی از قوانین و توافقات خود با مالک آن ، هر کار یا مالی که خواسته می تواند انجام داده و ذخیره کند و در نهایت از اینکه تا انتهای سال مبلغی به آن اضافه نمی شود آسوده خاطر باشد .

همانطور که میبینیم ، با در نظر گرفتن بازه ای زمانی ، تعهدات طرفین نسبت به هم مشخص بوده و این معامله طبق اصول داد و ستد کشور و آژانس های مسکن شکل می گیرد . این در حالیست که گاهی یک فرد یا مجموعه ، تنها فصولی از سال این انبار را نیاز داشته و سایر روزهای سال ، این مکان خالی از سکنه و وسایل می باشد . طبیعیست که همه مجموعه هایی که دارای منابع مالی محدودی هستند ، پرداخت بهایی چشمگیر در بودجه ماهانه خود را برای مکانی که استفاده مفیدی از آن نمی شود را بر نمی تابند . در چنین مواقعی که پس دادن انبار و عدم تکیه بر آن ممکن نبوده و پرداخت هزینه ای غیر ضروری نیز روا نمی باشد ، استفاده از اجاره روزانه انبار راه حلی منطقی به نظر می رسد .

برای درک بهتر اجاره روزانه انبار به این مثال ساده توجه فرمائید . فرض کنید که در کسب و کار شما ، تنها روزهایی خاصی از سال فروش محصولاتتان افزایشی غیر طبیعی داشته و فرصت خوبی برای عرضه محصولات بیشتر به متقاضیان پر شماری است که مراجعه می کنند . چنانچه این ایام ، روزهای آخر سال ، اواخر بهار و بحبوحه شروع تابستان ، اول مهر و شروع سال تحصیلی یا روزهای سرد بهمن ماه و اوج سرما باشد ، برای اینکه بتوانید محصولات بیشتری بفروشید لازم است تا مقدمه آن را داشته باشید ، یعنی محصولات بیشتری برای فروش . حال این محصولات نمی توانند بلافاصله پس از خروج از خط تولید به مشتری تحویل داده شده یا وارد قفسه های مغازه گردند ، در نتیجه به یک توقفگاه موقتی نیاز دارند تا این گپ را پوشش داده و با ورود قطره چکانی اما مستمر خود ، بازار یا یک واحد صنفی خاص را از نبود خود به دردسر نیاندازد .

این توضیحات از این باب بیان شد که برای تحقق این هدف ، اجاره انبار در تهران برای یک سال امری منطقی نمی باشد ، که در عموم روزهای سال تنها گوشه ای از آن مصرف می شود ؛ این در حالیست که اجاره روزانه انبار سبب می شود تا دقیقاً به همان میزان ایامی که محتاج این سرپناه برای محصولات خود هستید هزینه ای برای آن ها متقبل شوید که این کار با صرفه جویی در خروجی های غیر ضروری مالیتان هم ارز می باشد .

در نهایت باید گفت که اجاره روزانه انبار برای مجموعه ای میسّر است که دارای واحدهای پرشماری بوده و می تواند در مقابل درخواستتان ، گزینه هایی را به شما معرفی کند . این رویه و ویژگی که یکی از خصوصیت انبار پیمان است سبب می شود تا در هر ماهی از سال امکان اجاره انبار در غرب تهران و اجاره انبار در جنوب تهران برای شما فراهم بوده و در صورت نیاز به این اماکن ، با درب بسته انبارهای به اجاره رفته روبرو نشوید .

دیدگاهتان را بنویسید