0

اجاره انبار در تهران

اجاره سوله انبار

دسامبر 19, 2018 در 10:01 ق.ظ توسط

اجاره سوله انبار

اجاره سوله انبار به دلیل مزیت های آن می تواند مورد توجه صنایع سنگین ، کارخانه های تولیدی ، عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و سایر افرادی باشد که حجم واردات آن ها زیاد است . این افراد به مکانی نیاز خواهند داشت تا تمامی محصولات خود را به صورت یکجا در آن قرار دهند و از مراجعات مکرر به انبار های مختلف و اتلاف وقت و هزینه های جانبی نیز جلوگیری کنند . اجاره سوله انبار برای آن ها بهترین گزینه است چرا که  عمده ترین هزینه آن ها اجاره بوده و  متقبل و جز سایر خرج های جانبی (مانند قبوض) ، مخارج خود سازه با مالک است . با اینکه سوله های ۵۰- ۶۰ متری نیز در همین پایتخت وجود داشته و در لباس اجاره انبار در تهران به متقاضیانشان عرضه می شوند ، اما مهندسان معمار بیشتر آن ها را به گونه ای می سازند تا بتوانند حجم زیادی از محصولات را درون خود جای بدهند و در عین حال کمترین مزاحمتی را برای تردد ماشین آلات و انسان داشته باشند . احداث سوله ها به لطف ستون های بزرگ فلزی این امکان را به افراد می دهند تا بتوانند اجناس خود را تا سر حد ممکن روی یکدیگر و در ارتفاع بالا قرار دهند و به این منظور از تجهیزات بالابر درون انبار ها استفاده کنند . شکل خاص این ستون ها باعث می شود تا تنها بتوانند روی آن ها از سقف های شیروانی استفاده کنند که می تواند مزیتی برای محصولات انبار شده باشد ؛ چرا که برف و باران نمی تواند روی این سقف ها باقی بماند و به درون انبار نفوذ کند و از طرفی به خاطر زاویه مثلثی شکل آن ها که به کنترل زاویه و نحوه تابش اشعه خورشید می پردازد ، دمای محیط درون سوله همیشه چند درجه از محیط اطراف پایین تر است به طوری که کاملاً می توانید اختلاف دما را حس کنید . نور خورشید تنها در ساعات میانی روز می تواند کل سقف را در معرض تابش قرار دهد و در سایر ساعات تنها یک سمت سقف در برابر حرارت قرار خواهد گرفت . این نکته می تواند در اجاره سوله انبار برای نگهداری مواد یا محصولات حساس به دما مفید باشد (مزیت ذکر شده تنها در صورتی وجود دارد که سوله بر اساس اصول مهندسی ساخته شده باشد) .

 

مزیت های اجاره سوله انبار

  1. تمرکز کلیه مواد در یک جا : تمامی محصولات تولیدی شما می توانند در یک مکان جمع شوند و مدیریت آن ها هرچه بیشتر آسان شود
  2. امنیت بیشتر : تأمین امنیت یک سوله به مراتب راحت تر از برقراری امنیت در ساختمان های متعدد خواهد بود . سرقت از سوله ها از طریق دیوار یا پنجره به هیچ وجه امکان ندارد ، چرا که ارتفاع دیوار ها بسیار زیاد است و پنجره ها نیز در جایی نزدیک به سقف قرار دارند . خروج کالا نیز تنها از در ورودی امکان پذیر خواهد بود ، بنابراین مشتریان این انبار ها می توانند با اطمینان بیشتری آن ها را اجاره کنند .
  3. بررسی راحت تر کالا ها : هر چقدر فضایی که در اختیار دارید محدود تر باشد چینش کالا ها فشرده تر خواهد بود . زمانی را تصور کنید که بخواهید تعداد ۲۰۰ بشکه از مایعی را درون واحدی ۱۰۰ متری قرار دهید ، مسلماً با مشکل در جابجایی و وارسی آن ها روبرو خواهید شد ، حال اگر فضای شما از ۱۰۰ متر به ۱۰۰۰ متر افزایش پیدا کند دیگر نگران محل قرارگیری و یا محدودیت ها در جابجایی و وارسی نخواهید بود .
  4. استفاده از ماشین آلات : حتی اگر ما تولید کننده ای باشیم که محصولات سبک را تولید کند ، زمانی که حجم کالا ها افزایش می یابد بر وزن آن ها نیز افزوده می شود ، در اجاره سوله انبار این امکان برای شما قرار دارد تا با استفاده از ماشین‌ آلاتی چون لیفتراک و انواع بالابر ها محصولات تولیدی را جا به جا کنید .
  5. افزایش سرعت در تخلیه و بارگیری محصول : سوله ها به قدری بزرگ ساخته می شوند تا ماشین آلات حمل بار مستقیماً بتوانند وارد آن شوند . ماشین حمل بار در کنار ستونی از محصولات شما قرار می گیرد و شما می توانید آن ها را با نیروی کار و یا حتی در مواردی با نوار نقاله به درون کامیون هدایت کنید . این گزینه در مورد سوله ها می تواند مناسب افرادی باشد که زمان وارد کردن نهاده ها به خط تولید کارخانه و یا اجناس به بازار مصرف اهمیت بالایی برای آن ها داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید