0

دسته‌بندی نشده

اجاره سوله در جاده کرج

سپتامبر 14, 2018 در 8:00 ب.ظ توسط

اجاره سوله در جاده کرج

اجاره سوله در جاده کرج : در خصوص خرید یک واحد مسکونی یا اداری ، اجاره یک باب واحد تجاری ، انباری برای انباشت محصولات تولیدی – وارداتی و حتی کارگاهی برای انجام امورات صنعتی ، همواره عناصری مورد بررسی قرار گرفته که همگان در پی آن بوده و شرایط مطلوب آن ها به افزایش بها و ارزش املاک مذکور می انجامد . به طور مثال آب و هوای مطبوع یک منطقه و اعتدال دما در فصول گرم و سرد سال ، دسترسی آسان به همه مناطق شهری و وجود زیر ساخت های ترابری ، تراکم جمعیت ناحیه ، سطح فرهنگ و منش ساکنین این محله ، ساختار شهرسازی آن و ده ها عامل دیگر که هریک با آن ها آشناییم سبب می شوند تا یک محله برای منظوری خاص مناسب بوده و برای امر دیگری کاملاً نامناسب باشد .

به عنوان مثالی عینی ، یکی از کسبه را در نظر بگیرید که در قلب بازار تهران ، در کوچه ای شلوغ ، باریک ، پرتردد و پر سر و صدا با هوایی نا مطلوب ، دور از خیابان های اصلی حوالی آن که رسیدن به هریک ساعتی وقت می طلبد مشغول به کار و اجاره انبار است . بی تردید وجود چنین عواملی برای کسب و کار وی تا حدی مطلوب می باشد ، اما همین شخص قادر به زندگی در این مکان و برگزیدن آن به عنوان سرپناه خانواده اش نمی باشد . چرا که همین عوامل به شمشیری دو دم تبدیل شده و به وی آسیب می رساند ؛ این در حالیست که با بررسی محل زندگی این شخص ، به محله ای خلوت تر ، با تراکم جمعیتی کمتر ، هوایی بهتر و درسترسی آسان تر به نواحی مختلف شهر بدون محدودیت های ترافیکی بر کمی خوریم که از سویی دیگر برای کسب و کار وی مناسب نیست . این مقدمه از این روی بیان شد که بدانیم اجاره سوله در جاده کرج نیز از الگوریتم فوق تبعیت می کند . به عبارتی دیگر اجاره سوله در جاده کرج یادآور این نکته است که هر جایی مناسب دایر کردن سوله ای برای انبار محصولات یا انجام فعالیت های صنعتی نیست ، چرا که علاوه بر محدودیات شهرداری های متعدد در هر استان ، هزینه ساخت این بنا نیز سر به فلک خواهد کشید .

به بیانی ساده تر ، با صرف نظر از استثنائات و حالت های خاص ، شما نمی توانید در محله های گران قیمت تهران سوله ای با کاربری مصارف صنعتی بیابید ، چرا که هدف از ساخت این ابنیه افزایش سود حاصله از فعالیت آن ها می باشد ، در حالیکه زمین این ملک به تنهایی چند صد میلیون تومان ارزش داشته و تخصیص آن به چنین شغلی توجیه اقتصادی ندارد .

و اما جاره سوله در جاده کرج به این دلیل سودمند است است که از یک سو راه های ارتباطی فراوانی که بین آن و شهرهای کرج و تهران وجود دارد سبب می شود که جریان کالا و تردد کارکنان با سرعت بیشتر و مشقت کمتری انجام شود ، هزینه های اجاره سوله در جاده کرج نسبت به سایر نواحی اطراف تهران و  اجاره انبار در تهران بسیار بهینه تر می باشد (بهینه بودن به معنای ارزان تر بودن نیست) و مجموعه مذبور با قرار گیری در بطن فعالیت های تجاری و احاطه شدن توسط همسایگان صنعتگر خود ، افق های تازه کاری ، اهداف متاثر از آن ها و حتی همکاری های سودآور با این اشخاص را خواهد داشت . 

دیدگاهتان را بنویسید