0

اجاره انبار در تهران

اجاره سوله در شهر قدس

سپتامبر 19, 2018 در 11:15 ق.ظ توسط

اجاره سوله در شهر قدس

اجاره سوله در شهر قدس : اگر از همه صنعتگران ، تجار ، مدیران و حتی کارگران ساده یک مجموعه در خصوص انتظارات و توقع آنان از محل کارشان بپرسیم ، نزدیکی به محل زندگی ، مقاربت به شریان های ترابری و رعایت استانداردهای محیط کار به طرق مختلف مطرح می شود . در همین رابطه چنانچه اجاره سوله در شهر قدس به عنوان راهی برای ساخت یک واحد صنعتی یا انباری برای نگهداری از محصولات یک بازرگان انتخاب شود ، موارد فوق به طرقی مختلف مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

به عنوان مثال اجاره سوله در شهر قدس ، شهری که قریب به ۲۰ کیلومتر از شهر تهران فاصله دارد سبب می شود تا علاوه بر سهولت خود ساکنین این منطقه در رفت و آمد به محل کار ، نیروی کار تهرانی و کرجی نیز دردسر چندانی برای رسیدن به این ناحیه نداشته و با طی کسری از ساعت به محل مذکور برسند ، زمانی که ممکن است برای کارمندی تهرانی شاغل در خود پایتخت (از نقطه ای به نقطه دیگر) بیشتر بوده و ساعات بی شماری را در ترافیک سپری کنند . ناگفته نماند که هرچه منزل نیروی کار فوق الذکر در دل کرج یا تهران فرو رود ، به مراتب کار دشوار تر شده و زمان در راه او در مقایسه با فردی که به طور مثال از منطقه ۲۲ اقدام به سفر می کند بیشتر است، مشکلی که صد البته با قراردادن سرویس های حمل و نقل برای کارکنان مجموعه های بزرگ اندکی تقلیل یافته است. در خصوص راه های ارتباطی هم همانطور که پیش تر ذکر شد ، نزدیکترین راه برای رسیدن به این شهر و اجاره سوله در شهر قدس تردد از طریق بزرگراه فتح و جاده مخصوص تهران – کرج می باشد .

 استاندارد های محیط کار که به خودی خود مبحثی سنگین و مجزا می باشد ، پتانسیل نگارش ده ها جلد کتاب را داشته و در این راستا نظریات فراوانی را نیز معطوف خود کرده است . در بیانی کلی ، تفاوتی ندارد که با اجاره سوله در شهر قدس مشغول به فعالیت هستید یا داشتن حق مالکیت یک مجموعه بزرگ صنعتی به مدت چند نسل در قلب تهران ؛ در اینجا مساله ای که مورد توجه قرار می گیرد ایجاد شرایطی مطلوب برای فعالیت کارمندان حین انجام وظایفشان می باشد . در این مورد خاص که ویژه اجاره انبار در غرب تهران ، اجاره انبار در جنوب تهران ، اجاره سوله در شهر قدس و یا شهرها و کشورهای دیگر نیست ، داشتن تهویه مناسب ، هوای مطبوع ، محیطی روشن ، جوی تا حد ممکن آرام ، پوشش کف و دیوارهای تنش زدا ، فضای سبز ، وجود امکانات ایمنی ، تجهیز محیط به ماشین آلات پربازده و جدید و … بسیار حائز اهمیت می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید