0

اجاره انبار در تهران

اجاره سوله کوچک اطراف تهران

آوریل 13, 2019 در 7:17 ق.ظ توسط

اجاره سوله کوچک اطراف تهران

لزوم اجاره سوله کوچک اطراف تهران در چیست ؟ چرا این سازه در دل پایتخت کرایه نمی شود ؟ میزان محبوبیت این بنا و ارزش آن به چه عواملی بستگی دارد ؟ چگونه می تواند سوله ای مناسب در داخل و خارج از پایتخت پیدا کرد ؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها با ما همراه باشید .

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از رویدادهایی که باب طبع و همسو با سلیقه و خواسته ماست ، به دلایل متعددی از جمله قوانین سختگیرانه همیشه محقق نمی گردند ، در نتیجه فعل و انفعالاتی که پیرامون خود می بینیم ، نه به عنوان یک انتخاب رضایت بخش ، بلکه به عنوان الزامی غیر قابل تغییر محقق می گردند . به عنوان مثال در همین مبحث اجاره سوله کوچک اطراف تهران ، چنانچه انجام اموری صنعتی و کارگاهی مد نظر باشد ، بسیاری از مشاغل اجازه ندارند که داخل شهر یا حتی فواصل نزدیک آن به فعالیت بپردازند و یا هزینه های خرید و اجازه این بنا به حدی سرسام آور است که عملاً مجالی برای کار ، تولید یا ذخیره کالا در آن باقی نمی ماند ؛ در نتیجه اینکه اگر به دنبال اجاره سوله کوچک اطراف تهران می گردیم ، طبعاً به این معنا نیست که کار کردن در محیطی با فاصله ۲ ساعت از شهر محل سکونتمان را دوست داریم ، بلکه به این دلیل است که نمی توانیم آن را در دل شهر – به دلیل محدودیت منابع مالی خود یا وجود قوانینی لازم الاجرا – بنا کنیم . علاوه بر این ، محدودیت های تردد خودروهای سنگین ، ترافیک کند شهری ، دوری از شریان های ارتباطی و سایر نقصان هایی روزانه با آن ها دست به گریبانیم را هم به این عوامل اضافه کنید تا دریابید که چرا اجاره سوله کوچک اطراف تهران نسبت به نمونه داخل شهری آن بصرفه تر است . ناگفته نماند که مجموعه انبارهای پیمان ، با وجود قرار گیری در نواحی جنوب غربی تهران ، عاری از بسیاری از این محدودیت ها می باشد .

 

و اما دلیل اهمیت فراوان تهران در اقتصاد ایران ! تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ، بنا به آماری که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است بیش از بیست درصد کل تولید ناخالص داخلی ایران و نیمی از صنعت کشور را در خود جای داده است ، پس بی دلیل نیست که مجموعه های فراوانی دیده شدن خود حتی در جوامع بین المللی را با مطرح شدن در تهران آغاز می کنند .

همانطور که اشاره شد درصد قابل توجهی از صنعت کشور حول فعالیت هایی که در این محدوده انجام می شود پیش می رود که از مهمترین آن ها می توان به صنایع خودروسازی ، ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی ، تولید منسوجات ، مواد غذایی ، سیمان ، تسلیحات نظامی و مواد شیمیایی اشاره کرد . این در حالیست که اگرچه شاید کارخانه تولید بسیاری از محصولات در تهران نیست ، اما نبض بازار فروششان در این شهر تپیده که از مهمترین آن ها می توان به فرش یا مبلمان اشاره کرد .

توجه به همین عوامل سبب می شود تا از یک سو بدانیم که برای پیشرفت نیازمند راه اندازی کسب و کارمان در این شهر بوده و از سویی دیگر می دانیم که نمی توانیم به عمق فیزیکی شهر نفوذ کنیم ، پس برپایی اردوگاهمان در پشت مرزهای پایتخت منطقی ترین کاریست که می توانیم در این راه انجام دهیم .

اجاره سوله کوچک اطراف تهران چه به عنوان

اجاره انبار در تهران و چه به عنوان کارخانه ای برای ساخت و تولید ، این امکان را برای تجّار و صنعتگران فراهم می آورد که با وجود مکانی نزدیک به راه های اصلی ، امنیت بالا ، سیستم های امنیتی و ایمنی ، ساختار استوار و قدرتمند بنای سوله ، مدیریتی قوی و سایر فاکتورهای یک انبار خوب ، از فضای در دسترشان نهایت استفاده را بنمایند .

نهایتا ً گفتنیست که مجموعه انبارهای پیمان با وجود ده ها انبار مجزا در متراژهای گوناگون و همچنین سال ها فعالیت در این عرصه ، آماده اجاره انبارهایی ایده آل در داخل و خارج از پایتخت بوده که می توانید برای تحقق این هدف ، حساب ویژه ای روی آن باز کنید .

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید