0

اجاره انبار در تهران

انبارداری با اکسس

ژانویه 12, 2019 در 10:29 ق.ظ توسط

انبارداری با اکسس

انبارداری با اکسس شیوه ای جوان و کم سن و سال در مدیریت انبارها نسبت به روش های دیگر می باشد ، چرا که رسیدگی به موجودی آن ها به این طریق تنها از زمان عرضه نرم‌افزار access از سوی شرکت مایکروسافت به عنوان زیر مجموعه آفیس امکان پذیر شد .

 زمانی که شما در انبار خود مستقر هستید می توانید با همان نسخه نرم‌افزار آفیس که روی سیستم عامل خود به همراه دارید و اختصاص چند ساعت از وقت خود و کار با نرم‌افزار اکسس ، یک سازوکار کوچک و کاربردی را برای مجموعه خود تعریف کنید . اگر با نرم‌افزار اکسل کار کرده باشید قطعاً دیده اید که این نرم‌افزار قابلیت های فراوانی در نگهداری حجم زیادی از داده ها دارد ولی ایرادی که به آن وارد است این است که شما در آن به سختی می توانید بین برگه های خود ارتباط منطقی برقرار کنید ؛ در حالی که در نرم‌افزار access سعی کرده است تا مشکلات اکسل را در این زمینه برطرف کند . شما با این برنامه می توانید پایگاه‌های داده مختلف خود را ایجاد کنید و با برقراری ارتباط میان آن ها به راحتی به کوچکترین اطلاعات دسترسی پیدا کنید . اگر قرار باشد تا یک انبار دار برای هر قفسه نگهداری اجناس و مواد یا کالاهای داخل آن یک صفحه اکسل ایجاد کند این کار بسیار دشوار خواهد بود ، در ضمن دسترسی به اطلاعات آن نیز دشوار تر است ولی با اکسس تمامی اطلاعات هر قفسه به همراه محتوای آن به صورت یکجا و قابل دسترسی نگهداری می شود .

 

شاید برای کسانی که می خواهند از نرم ‌افزار های مدیریت انبار استفاده کنند کار با آن دشوار باشد ، یا بودجه خرید آن را در اختیار نداشته باشند و یا حتی حجم کاری آن ها آنقدر زیاد نباشد که بخواهند این نرم‌افزار ها را تهیه کنند ؛ بنابراین نیازی به خرید آن ها ندارند  ولی با این وجود اگر بخواهند انبار خود را به روشی نوین مدیریت کنند ، پیشنهاد ما به این افراد استفاده از اکسس است .

 

شما با پرداخت مبلغ ناچیزی این نرم‌افزار را می توانید تهیه کنید (هرچند روی برخی ویندوزها به صورت پیش فرض وجود دارد) و از تمامی امکانات آن در این زمینه بهره بگیرید. شاید تصور کنید که انبارداری با اکسس هیچ گونه هماهنگی با روش های نوین این کار و یا نرم‌افزار حسابداری که در کنار خود مدیریت انبار را نیز انجام می دهند ندارد ولی باید گفت که مبنای کار در تمامی نرم‌افزارهای انبارداری نیز به همین شیوه ساده در اکسس است و تنها شکل و ظاهر آن کمی تفاوت خواهد کرد . شاید مراحل اولیه ایجاد پایگاه داده کمی شما را به زحمت بیاندازد ولی این را بدانید که زمانی که شما کار با آن را فرا بگیرید در واقع توانسته اید اصول اولیه انبار داری را که در تمامی نرم‌افزار ها یکی است به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید . به علاوه این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید در هر لحظه و مطابق سلیقه خود هرگونه تغییر را در برنامه مطابق با سلیقه و نیاز های خود اعمال کنید . در صورتی که نرم‌افزارهای حسابداری و یا مدیریت انبار به ‌جز تنظیمات جزئی برای اعمال تغییرات مهم به برنامه نویسی کامپیوتری نیاز خواهند داشت . شما می توانید به افراد زیادی اجازه دسترسی به آن را بدهید و حتی یک نسخه از آن را در اختیار کارکنان خود قرار دهید و به‌راحتی تنها در یک فایل همراه خود داشته باشید تا بر روی هر سیستم کامپیوتری اجرا کنید ، تمامی این ویژگی ها در حالی است که سایر نرم‌افزارهای مدیریت انبار فرآیند نصب پیچیده را طی کرده و برای اجرایی شدن به قفل های نرم‌افزاری نیز نیاز دارند .

 

انبارداری با اکسس و کاهش هزینه ها در اجاره انبار (اجاره انبار در غرب تهران)

 

انبارداری با اکسس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به میزان قابل توجهی هزینه های خود را کاهش داده و در بودجه خود صرفه جویی کنید . در همین رابطه اگر بخواهید از نرم‌افزارهای مدیریت اموال استفاده کنید و در ضمن این که یک انبار را هم اجاره کنید ، باید علاوه بر پرداخت هزینه تهیه آن ها نیروی متخصص جهت کار با نرم افزار را نیز استخدام کنید ، ولی شما با دریافت اکسس خود به تنهایی می توانید مدیریت انبار را به عهده بگیرید و از پرداخت هزینه هایی چون حقوق و دستمزد ، بیمه و سایر موارد به خاطر استخدام نیروی جدید خودداری کنید .

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید