0

اجاره انبار در تهران

درباره اجاره انبار در تهران

سپتامبر 23, 2019 در 12:08 ب.ظ توسط

درباره اجاره انبار در تهران

 در این مطلب قصد داریم تا درباره اجاره انبار در تهران صحبت کنیم و دلایل انجام این کار را نقد کرده و به بررسی مزایا و معایب استفاده از این فضا ها بپردازیم. همانطور که می دانید مقوله انبار بحثی جدا نشدنی از زندگی انسان است و ما همیشه نیاز به فضایی داریم تا برخی از لوازم و کالاهای خود را در آنجا نگهداری کنیم . از آنجایی که این روزها تمام خانه های مسکونی دارای انبار هستند ، این خود یکی از نشانه های واضح این موضوع است که انبار چه نقش مهمی در جریان حیات روزمره ما دارد.

تهران به عنوان بزرگترین شهر کشورمان ، نقطه تجمع میلیون ها ایرانی است که هر کدام به کسب و کار خاصی مشغول هستند. در میان این مشاغل تعداد بسیاری از آنها به واسطه ساختار کلی کارشان نیازمند داشتن انبارهای کوچک و بزرگ در شهر هستند. این نیاز می تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد که در ادامه با ذکر مثال هایی به بررسی این دلایل می پردازیم. به عنوان مثال یک شغل تولیدی را در نظر بگیرید که به ساخت و فروش کالایی خاص مشغول است. مدیر یا مدیران این کسب و کار باید مواد خام اولیه ای را که برای ساخت محصولشان نیاز دارند در حجم بالا خریداری کنند ، محصول خود را ساخته و به بازار عرضه کنند ؛ اما موضوعی که در این میان مطرح است این مطلب می باشد که این کسب و کار در زمان خرید مواد اولیه نیازمند مکانی برای ذخیره آنها است زیرا هم خرید این مواد در ابعاد کوچک نمی تواند پیشرفت آن شغل را ضمانت کند و هم با توجه به تورم موجود (متأسفانه یا خوشبختانه طبق رویه ای اکثر قریب به اتفاق کسبه و واحدهای بازرگانی دارند) در بازار خرید عمده می تواند باعث ایجاد سود بیشتر در بازه زمانی بلندتر باشد. پس از تولید محصول مورد نظر ، باز هم نیاز به انباری برای ذخیره تعداد زیادی از این محصولات است زیرا قطعاً محصولات تولیدی در همان روز به فروش نمی رسند و اگر هم به فرض این اتفاق رخ دهد باز هم حداقل چند روزی تا ارسال آن برای خریداران زمان لازم است که در این زمان وجود یک انبار برای دپوی محصولات امری اجتناب ناپذیر است. درباره اجاره انبار در تهران و دلایل انجام این کار می توان ساعت ها صحبت کرد اما خوب است پس از بررسی قسمتی از دلایل

اجاره انبار حال به کنکاش در موضوع مزایای اجاره انبار بپردازیم.
مزایای استفاده از انبار امری کاملاً نسبی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال محل قرارگیری انبار خود یکی از آیتم هایی است که می تواند باعث ایجاد مزایا و یا معایبی در استفاده از انبار ها باشد. مثلاً درباره اجاره انبار در تهران  که در مناطق مرکزی شهر قرار دارد می تواند معضلاتی همچون شلوغی خیابان ها ، بروز مشکل در تردد ماشین های باری به دلایل مختلفی مثل طرح های ترافیکی و ممنوعیت های عبور و مرور ماشین های سنگین ، دسترسی های نسبتاً سخت به مناطق مختلف و موارد دیگری از این دست را به همراه داشته باشد. البته در کنار این معایب می توانیم به مزایای مختلفی همچون نزدیکی انبار به دفتر اصلی کسب و کار مورد نظر ، زمان کم مورد نیاز برای رسیدن مدیر کسب و کار به انبار ،  دسترسی سریع به کالاهای تولیدی و غیره اشاره کرد. درباره اجاره انبار در تهران و مزایا و معایب آن باید بگوییم که اجاره کردن یک انبار که در حومه و اطرف شهر باشد نیز می تواند گزینه خوبی برای مدیران و صاحبین کسب و کارهای مختلف باشد. 
این موضوع نیز مانند

اجاره انبار در تهران دارای مزایا و معایب متعددی است که از مزیت های آن می توان به دسترسی ساده ماشین های باری به انبار ، ارسال سریع کالاها به شهرها و استان های اطراف به دلیل نزدیکی انبار به جاده های بین شهری اطراف تهران و نمونه هایی دیگر اشاره کرد. البته دور بودن محل اصلی کسب و کار از انبار و سختی رفت و آمد مدیران و پرسنل به آنجا نیز از معایب انبارهای اطراف شهر است که البته این موضوع با مدیریت مناسب مجموعه انبار پیمان و ارائه خدمات مختلف از راه دور به کارفرمایان در انبارهای این مجموعه کاملاً رفع گردیده است به شکلی که کارفرمایان می توانند بدون حضور در محل انبار مسائل مربوط به ورود و خروج کالاها  ، امنیت و چگونگی نگهداری محصولاتشان را بررسی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید