0

اجاره انبار در تهران

رهن سوله در غرب تهران

سپتامبر 5, 2018 در 12:20 ب.ظ توسط

رهن سوله در غرب تهران

رهن سوله در غرب تهران : در مقالات پیشین در خصوص کاربرد سوله توضیحاتی کافی ارائه شد . به عنوان مثال در مورد ماهیت فیزیکی این سازه دانستیم که سوله ها با صرف نظر از متراژ و زیربنای خود ، ابنیه ای با سقف بلند ، فاقد ستون (در متراژ های متعارف و کوچک) در وسط بنا که اختیار عمل بیشتری به ساکنین آن می دهد و درب (یا درب هایی) با چارچوب بزرگ و قابلیت جابجایی آسان می باشند . در برخی سوله های نوساز نیز وجود مجاری ورود نور خورشید و به اصطلاح نورگیر بودن آن ، تهویه قوی ، نور پردازی مصنوعی اما قدرتمند ، وجود سیم کشی برق و لوله کشی آب فشار قوی و سایر پیشنیازهای برپایی واحدی صنعتی سبب شده است تا این سازه ها از محبوبیت بالایی برخوردار باشند .

سوله ها اگر همانند نمونه هایی که در نمایشگاه بیم المللی تهران و یا بازارهای موسمی شهر و محله خودتان جایگاهی برای خرید و فروش کالا باشند ، اگر بواسطه چینش صندلی به محلی برای گردهمایی ، جشن و کنسرت تبدیل شوند ، اگر همانند نمونه های شاخص به مرکز تفریح و شهربازی های سرپوشیده تبدیل شوند ، اگر به محلی برای گسترش ورزش های سالنی و استخر سرپوشیده مبدل گردند ، اگر برای مصارفی صنعتی مانند کارگاه ، سردخانه و همین موضوع نارنمای پیش رویتان یعنی اجاره انبار  درگیر شود ، اگر تعمیر گاه خودرو ، مراکز استاندارد معاینه فنی و یا آشیانه هوا شوند ، اگر در مسیر دامپروری و کشاورزی مانند گلخانه های سرپوشیده ، گاوداری یا مرغداری و حتی بازار میوه و تره بار اشغال شوند و هزاران اگر دیگر ، باز هم از بعد مکان فارغ بوده و با احداث در هر عرض و طولی جغرافیایی کاربرد خود را پیدا خواهند کرد . این مطالب از این روی بیان شد که بدانیم در رهن سوله در غرب تهران به عنوان یکی از مناطق پر جمعیت تهران و پرتردد ایران بواسطه قرارگیری در مسیر راه های پر شمار ورودی و خروجی به پایتخت از نواحی باختری آن ، این ماهیت خود بناست که سبب می شود می شود تا با هر کسوت و کاربردی کاربران و متقاضیان اجاره ، رهن و خرید فراوانی داشته باشد و با کم و اضافه شدن افزونه های مختلف به آن محلی برای کسب درآمد و سود دهی باشد .

رهن سوله در غرب تهران به عنوان عملی که در آن متقاضیان با به ودیعه گذاشتن مبلغی پول ، وجوه نقدی ، غیرنقدی و اوراقی بهادار و رسمی نزد مالک سوله ، اختیار ملک مذکور را مدتی مشخص در دست می گیرند ، یکی از اصلی ترین روش های ساماندهی به محصولات در شرف تولید یا فروش تجار و صنعتگران تهرانیست . در رهن سوله در غرب تهران کارفرمایان با در اختیار گرفتن محیطی که در اغلب موارد قابلیت حمل جرثقیلی سقفی را دارد می توانند محصولات سنگین و حجیم خود را به سادگی بارگذاری و نگهداری کرده و یا بواسطه سقف بلند آن ، از ارتفاع استفاده بهینه ای داشته باشند و همچنین با صرف هزینه ای مشخص ، سودی چند برابری به دست آورد . در نهایت لازم به ذکر است که مجموعه انبار پیمان علاوه بر رهن سوله در غرب تهران آماده اجاره اجاره انبار در جنوب تهران  وسایر نقاط این شهر نیز می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید