0

اجاره انبار در تهران

قیمت انواع اجاره انبار در تهران

ژوئن 4, 2022 در 6:59 ق.ظ توسط

قیمت انواع اجاره انبار در تهران: در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد قیمت اجاره انبار در تهران پرداخته می شود و اینکه چه مواردی به قیمت اجاره انبار در تهران بستگی دارد ؟
بسته با موقعیت اشخاص می توانند کاربردهای گوناگونی از اجاره انبار در تهران داشته باشند به عنوان مثال یک شخصی برای تعمیر منزل خود نیازمند اجاره انبار است و یا یک شخص دیگر برای نگهداری از وسایل خود در یک بازه زمانی مثلا یکساله یا دوساله و یا … نیازمند اجاره انبار می باشد ، افرادی که جهت نگهداری وسایل محل کار خود به مکانی نیاز دارند نیز می توانند از اجاره انبار استفاده نمایند .

قیمت انواع اجاره انبار در تهران

قیمت اجاره انبار  نیز متناسب با نرخ مصوبی است که از سوی اتحادیه انبار داران اعلام می گردد می باشد و لازم به ذکر است که بسته به اجناسی که داخل انبار قرار می گیرد واحد انها و نیز تعرفه انها تغییر می نماید .
به عنوان مثال جهت نگهداری یخچال ، ماشین لباسشویی،لوازم صوتی و تصویری ، یخچال های ساید بای ساید به صورت هر دستگاه یک قیمت کلی لحاظ می گردد و یا جهت نگهداری نخ به قورت کیلویی قیمت ان در نظر گرفته می شود و یا نیوپان و یا ام دی اف به صورت هر ورق در نظر گرفته می شود و یا بابت شمش الومینیوم و یا حلب به صورت هر تن ،برای البسه و در بسته بندی به صورت هر عدل ،اهن الات و اهن الات ضایعاتی به صورت تنی ،مواد پلاستیکی و کاغذ و مقوا با صورت تنی،پروفیل و قوطی و لوله به صورت تنی،ماشین الات صنعتی و سی ان سی و دریل به صورت هر دستگاه ،فلزات به صورت تنی، وسایل و لوازم پزشکی و دندانپزشکی در نظر گرفته می شود .
و برای قیمت اجاره انبار در تهران برای کالاهایی که قیمت انها در نرخ نامه در نظر گرفته نشده به صورت کاملا توافقی در نظر کرفته می شود .
قیمت در نظر گرفته شده تنها برای دو ماه نگهداری کالا در انبار می باشد و برای کالاهایی که بیش از دو ماه می بایست در انبار بمانند هزینه خرج بنگاه برای هر ماه به عنوان توقف خرج توقف کالا در انبار در نظر گرفته می شود .
و همچنین ذکر این نکته در این قسمت لازم می باشد که تعرفه های مذکور در اجاره انبار در تهران در هر سال می تواند تغییر نماید .
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در زمینه اجاره انبار در تهران هستید می توانید با کارشناسان انبار پیمان تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید