0

اجاره انبار در تهران

چیدمان انبار در جنوب تهران

اکتبر 11, 2018 در 5:16 ب.ظ توسط

چیدمان انبار در جنوب تهران

چیدمان انبار در جنوب تهران : شاید اگر از مخاطبین خود بخواهیم تا ماهیت انبارهای گوناگون را تنها با ذکر یک کلمه بیان کنند ، در کنار مواظبت ، نظم ، نگهداری ، محافظت ، طبقه بندی یا ذخیره ، واژه چیدمان نیز یکی از بیشترین تکرار ها را داشته باشد . اگرچه امروزه چیدمان در قالب گستره ای از هنر های انتزاعی و روایی تحت عناوینی همچون هنر چینش یا  Installation art خودنمایی می کند ، اما پیش از آنکه این حرفه بتواند در ساختار قرار گیری اشیاء یک خانه یا اداره عرض اندام نماید ، توانسته است تا اهمیت بالا و کاربرد زیاد خود را در زمینه هایی همچون نگهداری از مواد اولیه یک صنعت ، محصولات آماده آن و ساماندهی جریان ورود و خروج کالای یک مجموعه نمایش دهد .

بیایید اهمیت چیدمان انبار در جنوب تهران را با مثالی ساده برای خود جا بیاندازیم . فرض کنید در کمد لباس هایتان ، محتویات کابینت های آشپزخانه منزلتان یا کتابخانه کوچک خود ، هیچ نظمی وجود نداشته و محصولات نامبرده تحت استاندارد خاصی چیده نشده اند . اگرچه عده ای بی نظمی بی حد و حصر خود را پشت نظریه آشوب یا هرج و مرج (Chaos) یا همان شعار «بی نظمی نوعی از نظم می باشد» پنهان کرده و از آن خرسند ، اما حقیقت این است که در موارد اضطرار ، چنانچه در پی محصولی خاص بگردید ، در پیدا کردن آن به مشکل خواهی خورد . حداقل ادعایی که در اینباره می توان کرد این است اگر این دارایی ها منظم چیده می شدند ، شانس یافتن سریع آن ها نیز افزایش می یافت . حال فرض کنید در یک انبار صنعتی ، با محصولات فراوانی در ارتباط هستید که ممکن است شباهت بسیار زیادی به هم داشته و تنها با توجه به جزئیاتی بسیار ناچیز و غیر ملموس در دو یا چند گروه مختلف خریداری و انبار شده باشند . در چنین شرایطی اگر تعریف درست و نظامندی از این اشیاء نداشته باشیم ، حداقلی آسیبی که به مجموعه می رسد این است که آمار دقیقی از دارایی های خود در دست نداشته و شرایط سرقت برخی کالا ها در آن زیاد می شود ، از سویی دیگر ممکن است با وجود اینکه محصولی در انبار موجود است تمام شده فرض شود و بواسطه برداشته شدن نمونه های معرف آن تا سرشماری و انبارگردانی های سالانه این محصول در خفا بماند . در مثالی ساده ، فرض کنید مجموعه تولید کننده لوازم خانگی ، چند مدل یخچال مشابه داشته که در این میان مدلی به شدت خوش فروش و گروه دیگری بسیار کم طرفدار باشد . حال با تصور اینکه به دلیل اشتباه در چیدمان انبار در جنوب تهران تعدادی از محصولات محبوب در لابه لای محصولات کم طرفدار گم شوند ، با تمام شدن موجودی انبار محصول پر طرفدار ، نمونه داخل فروشگاه آن نیز فروخته شده و یا از دسترس عموم خارج می شود . این در حالیست که نمونه های مشابهی که به دلیل ضعف در چیدمان گم شده اند ، پس از چندی به عنوان محصولی که مستعد تبدیل شدن به پول نقد بوده اند پیدا شده که علاوه بر خواب طولانی مدت سرمایه ، فروش آن نیز سخت تر از پیش می شود ؛ صد البته اگر ماده مذکور فاسد شدنی و دارای تاریخ انقضاء می بود نیز شرایط از این هم بدتر می شد .

در همین اثنا  اجاره انبار در جنوب تهران و چیدمان انبار در جنوب تهران طبق قاعده ای ثابت و استاندارد سبب می شود تا هر محصول در جای مخصوص به خود نشسته و با تغییر شیفت کارکنان ، جابجایی کلی آنان به بخشی دیگر ، ورود و خروج ناگهانی و عمده محصولات و همچنین مصارف خارج از برنامه ، مشکل محسوسی در آمار و ارقام انبار به وجود نیاید . انبارداری که تحت نام مجموعه ای مستقل مشغول نگهداری از محصولات مشتریان خود است و یا اینکه به عنوان عضوی از همین شرکت در انبار فعالیت می کند ، وظیفه حراستی جامع و همه جانبه از کالاهای انبار را روی دوش خود حس می کند ؛ احساس مسئولیتی که با چینشی مناسب جامه عمل به تن کرده و تحت کنترل نرم افزاری کامپیوتری به هیچ عنوان دگرگون نمی شود .

دیدگاهتان را بنویسید