0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار شیپور

آوریل 6, 2020 در 7:02 ق.ظ توسط

اجاره انبار شیپور

اجاره انبار شیپور : یکی از بارزترین خصوصیات انسان ها ، بی توجهی به پدیده ایست که وجود آن در کنارشان تکراری شده و از سوی دیگر تمایل شدید به کسب همان پدیده در صورت فقدان و نبودش در زندگیشان می باشد . با گذر از جملات فلسفی و به بیانی ساده تر ، زمانی که شما کالایی دارید که از آن استفاده نمی کنید ، بود و نبود آن دیگر برای شما ارزش چندانی ندارد ، حال اینکه شاید فرد دیگری وجود داشته باشد که برای به دست آوردن همین محصول خود را به آب و آتش بزند .

 

فروشگاه های اینترنتی ، بازارهای پرتردد دوران ما


یک تلوزیون سه بعدی ، یک دستگاه موتور سیکلت ، مدلی خاص از لپ تاپ یا کنسول بازی ، یک کاپشن یا کیف ، تعدادی مجسمه یا تابلوی زینتی و ده ها محصول فیزیکی دیگر ، دقیقاً همان کالاهایی هستند که شاید در اختیار شما بوده و در اوج بی میلی به آن ها ، مشتریان زیادی داشته باشند .


 این رویداد که می تواند بر عکس نیز اتفاق افتاده و شما را به سوی کسب محصولی که به هر دلیلی توانایی یا تمایل خرید آن را ندارید سوق بدهد ، دستمایه ای شد تا مجموعه های سرشناسی مانند Ebay پا به منصه ظهور گذاشته و به زمینه ای برای داد و ستد های آنلاین تبدیل شوند .

ویژگی های سامانه شیپور


این نوع وبگاه ها بر خلاف آمازون (یا نسخه های وطنی آن مانند دیجی کالا) که اساس کارشان عرضه محصولاتی نو و دسته اول است ، با گرایش به سمت محصولات استفاده شده یا دست دوم ، این امکان را به وجود می آورند تا از یک سو فروشندگان با سهولتی بیشتر بتوانند محصولاتی که به آن ها نیاز نداشته ، به پول آن احتیاج دارند ، جایی برای ذخیره و نگهداری از آن ها ندارند یا مواردی مشابه با جنس مورد نظر را به وفور دارند به سادگی فروخته و از سوی دیگر افرادی هم که توانایی مالی خرید کالای مورد نظرشان به صورت نو و دسته اول را نداشته ، این محصول در نسخه های محدود تولید شده و دیگر نمونه جدیدی ندارد ، تمایلی به صرف مبالغی به این اندازه از سوی خریدار وجود نداشته یا میزان نیازمندی ایشان به حدی نیست که یک دستگاه نو خریداری کنند ، به سادگی کالای مورد نظرشان را خریداری نمایند .


وبگاه شیپور به عنوان یکی دیگر از نمونه های وطنی اینگونه سایت ها (در کنار سایت دیوار) سامانه ایست که علاوه بر برقراری امکان داد و ستدهای آنلاین و فراهم آوردن زمینه ای برای تبادل این محصولات ، با تأسی از سایت " کریگزلیست" امکان انتخاب شهر یا کتگوری محصولات را نیز برای مخاطبین خود فراهم آورده است تا بدین ترتیب بتوانند با سرعت وکیفیت بیشتری کالای مد نظرشان را انتخاب و خریداری نمایند .


با توجه به توضیحات فوق ، املاک و به طور ویژه انبارهای ذخیره کالا نیز به عنوان پدیده ای که عده فرائوانی در پی اجاره دادن ان بوده و عده دیگری نیز در پی کرایه کردنش می باشد ، به کارزاری برای فعالیت این افراد یا مجموعه ها تبدیل شده است .

مزایا و معایب اجاره انبار شیپور


اگرچه در آگهی های مربوط به اجاره انبار در تهران یا دیگر مناطق کشور می توانیم انبارهای متعددی را مشاهده کرده و با توجه به نیازمندی های خود ، سطح بودجه ، امکانات ، متراژ ، محل قرارگیری و دیگر متغیرهای مورد نظر متقاضیان آن ها را دسته بندی کرد ، اما یکی از بزرگترین ایرادات اجاره انبار شیپور تخصصی نبودن آن در یک حوزه خاص می باشد .


به بیانی ساده تر ، فردی که قصد اجاره دادن ملک خود به عنوان مأمنی برای نگهداری اموال به متقاضیانش را دارد ، ممکن است به صورت تخصصی در این کار فعالیت نداشته و تنها به صرف اینکه مکان مورد نظر برای انبار شدن مناسب است به این کار مبادرت ورزیده باشد . 


این در حالیست که در موارد بسیار زیادی هم متقاضی به محل مورد نظر مراجعه کرده و پس از دیدن آن ، این مکان را پسندیده است . در موارد بسیاری هم پیش می آید که ویژگی ها ذکر شده در آگهی اجاره انبار شیپور یا نمایش داده شده در تصاویر آن به کلی با واقعیت در تضاد بوده و تنها وقت مخاطب را تلف می کند .

مزیت حرکت با روش های سنتی


حال اینکه وقتی به صورت سنتی به مجموعه ای مانند انبارهای برادران میری مراجعه کرده و از آن ها طلب انباری اجاره ای می کنید ، بر خلاف اجاره انبار شیپور ، در آن واحد قادر خواهید بود تا از انبارهایی در ابعاد مختلف دیدن کنید ، بنا به سطح نیاز نمونه ای همخوان با نیازهای خود را برگزیده ، در صورت توافق از انباری عمومی استفاده کرده ، به مدت مورد نیاز این فضا را در اختیار گرفته و حتی مذاکرات بیشتری در راستای قیمت نهایی (چانه زنی) انجام دهید .


در نهایت گفتنیست که علاوه بر همه این مزایا ، اینکه با مجموعه ای متخصص سروکار دارید ، حسنیست که در پی همکاری یا اجاره انبار شیپور نمی توانید به آن دست یابید .
 قرار گیری در کنار شاهراه های مواصلاتی ، امنیت بالا توسط سامانه های دیجیتالی و نیروی انسانی ، دسترسی شبانه روزی به انبار ، وجود نیروی اداری همیشه حاضر در محل و وجود ابزار و سیستم های تخصصی حمل و نقل از دیگر امکانات این مکان می باشد که با افتخار آن ها را به متقاضیان این مکان عرضه می داریم .

 

دیدگاهتان را بنویسید