0

اجاره انبار در تهران

انبار در اطراف تهران

نوامبر 4, 2019 در 12:01 ب.ظ توسط

اجاره انبار در اطراف تهران

انبار در اطراف تهران : در اغلب یادداشت هایی که پیرامون انبار های خارج شهر تهران در این تارنما منتشر شده ، تأکید ما بر روی چند نکته اصلی و مزیت های کلیدی آن ها بوده است که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :


•    قرارگیری در نزدیکی مصرف کنندگان مواد خام (مثلاً یک شهرک صنعتی) سبب می شود تا ماده اولیه در اندک زمانی به خط تولید برسد .
•    امکان دپو کردن محصولات خارج شده از همین خط تولید و انتقال بی دردسر به انبار .
•    عدم وجود قوانین سختگیرانه راهنمایی و رانندگی به منظور تردد خودروهای سنگین و باری در آزاد راه های منتهی به این انبارها .
•    نزدیکی به فرودگاه بین المللی ، مناطق آزاد یا منطقه ویژه اقتصادی (مانند سلفچگان) یا دیگر ترمینال های ترابری
•    قیمت مقرون به صرفه اجاره انبار در اطراف تهران در مقایسه با نمونه های داخلی
•    عدم وجود محدودیت ساعت کاری (مثلاً تخلیه بار در پاسی از شب)
•    امکان بهره مندی از موارد تشویقی برقراری کسب و کار در یک نقطه صنعتی جدید التأسیس (مانند شهرکی صنعتی که یک سال اول از واحد های فعّال حق شارژ نگرفته یا در تعدیل مبلغ مالیات آن ها اقداماتی انجام می دهد . ) و …

اجاره انبار در اطراف تهران در کسب و کارهای کوچک

با توجه به این توضیحات که می توانید در مقالات مشابه به تفصیل آن ها را مطالعه کنید ، باید بگوییم که دیدگاه ما تا کنون به اجاره انبار توسط غول های صنعتی و تجاری با حجم قابل توجهی از کالاهای پرطرفدار بوده است . با فرض اینکه گنجایش انبار همان باشد ، شرایط کسب و کارهای کوچکتر که حجم کمتری از مبادلات کالایی را داشته و ممکن است از همین نقطه به عنوان دفتر مرکزی مجموعه خود هم استفاده کنند چطور می شود ؟

در این شرایط اجاره انبار در اطراف تهران تنها به منظور نگهداری از محصولاتی فیزیکی انجام نمی شود بلکه این مکان فضایی برای رفت و آمد حاصبان سرمایه یا افراد رده بالای یک شرکت ، هلدینگ ، سازمان یا مجموعه بازرگانی و همچنین مشتریانی از همین قشر می شود .

کم نبوده اند تجّاری که با وارد کردن جنسی خاص ترجیح داده اند که به جای نشستن در حجره ، فروشگاه یا دفتر خود ، در کنار محصولاتشان حضور داشته و با کاهش هزینه اجاره واحدی دیگر ، مستقیماً با نمایش محصول به مشتریان خود آن ها را به فروش برسانند .

انبار و دفترکار


در چنین شرایطی علاوه بر لزوم وجود دفتری مجزا برای استقرار افراد رده بالای یک مجموعه یا فروشندگان آن در دل انبار ، به مجموعه ای از ماشین آلات اداری ، سامانه هایی ارتباطی ، نزدیکی به دفاتر خدمات مورد نیاز مانند پست ، باربری ، تیپاکس و همچنین همکاری تنگاتنگ با نیروی انتظامی ، آتش نشانی و حتی کسبه و انبارداران دیگر نیز احتیاج داریم که فراهم نمودن همه آن ها به صورت شخصی بسیار گران و وقتگیر تمام می شود .

 
همه اینها در حالیست که افراد شاغل در انبار نیز از افراد بومی تحت نظارت یک نماینده از سوی شما نبوده و در این نوع فعالیت همه کارکنان نیازمند رفت و آمد همه روزه میان اجاره انبار در اطراف تهران و منزلشان هستند ؛ در نتیجه اینکه نمی توان انبار مورد نظر را در هرکجای نقشه انتخاب کرده و در آن به کسب و کار پرداخت . 

 

کدامیک برای کسب و کار ما مناسبتر است ؟ انبار در اطراف تهران یا داخل آن !


عامل دیگری که باید به موارد فوق اضافه کنیم عدم نیاز به بسیاری از ویژگی های فوق می باشد . به عنوان مثال چنانچه محصولی که عرضه می کنید حجم آنچنان بزرگی نداشته باشد ، خریدارانشان تعداد قابل توجهی نخریده یا ماهیت کالا با تبادل در حجم زیاد در منافات باشد ، این خروجی ها صادراتی نبوده و مقاربت با درگاه های خارجی بی دلیل بوده باشد و یا اینکه در ساعت کار انبار تنها در روزها و ساعات کاری مرسوم باشد ، می بینیم که بیشتر موارد فوق الذکر بی فایده بوده و تنها هزینه ای اضافی برایشان پرداخت می کنیم . 


با توجه به این شرایط ، بازگشت به داخل مرزهای پایتخت عقلانی تر بوده و صاحبان کالا و سرمایه می توانند با تکیه بر گنجایش انبارهایی مانند مجموعه انبارهای پیمان که در عین قرار گیری در داخل تهران فاصله چندانی هم با مرزهای آن نداشته ، دارای ساختمان اداری بوده ، از امنیتی مثال زدنی برخوردار است و مسیر دسترسی به آن نیز برای همگان آسان است ، به گسترش کسب و کار کوچک خود بپردازند . 
 

دیدگاهتان را بنویسید