0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار mdf

آوریل 18, 2021 در 5:06 ق.ظ توسط

اجاره انبار mdf

اجاره انبار mdf : امروزه تخته‌های فیبری با چگالی متوسط که آن‌ها را با نام MDF (Medium-density fibreboard) می‌شناسیم یکی از مهمترین مواد اولیه تولید مصنوعات چوبی می‌باشند . از انواع کابینت‌های آشپزخانه گرفته تا دکوراسیون فروشگاه‌های مختلف، از انواع سرویس‌های خواب گرفته تا بسیاری از لوازم خانگی و اداری و از پارتیشن‌های چوبی گرفته تا مصنوعات دکوراتیو ، جملگی از این ام دی اف ‌ها به عنوان چوب‌های بازفرآوری شده ساخته می‌شوند.

این مواد اولیه کاربردی،  دارای مزایای فراوانی هستند که سبب شده‌ است تا پس از گذشت چند سال از ورودشان به کشور، به متریال اولیه و اصلی بسیاری از محصولات ریز و درشت تبدیل شوند .

با توجه به محبوبیت بالای این محصولات نزد کابینت‌سازان، سازندگان مبلمان صفحه‌ای و دیگر افراد فعال در حوزه ساخت محصولات چوبی و همچنین سرعت بالای مصرف آن‌ها، بدیهیست که نیازمند مکانی برای حفظ آن‌ها هستیم. از آنجایی هم که به صورت روزافزون بهای ورق‌های خام MDF افزایش می‌یابد، بسیاری از تولیدکنندگان مذکور ترجیح می‌دهند تا با خرید عمده این محصولات در دام گرانی‌های آینده نیافتاده و بدین ترتیب علاوه بر ساخت این محصولات با قیمتی مناسب، ماحصل فعالیت‌های خود را نیز با بهایی کمتر به مشتریناشان بفروشند .

شاید در نظر اول انباشتن این محصولات که دارای ابعادی مستطیلی با وزنی مشخص بوده پیچیدگی خاصی نداشته و اینگونه به نظر برسد که تنها کافیست این صفحات را روی یکدیگر قرار دهیم، اما زمانی که به این نکته پی می‌بریم که جدا کردن یک ورق با ویژگی‌هایی خاص چه دردسرهایی داشته ، رعایت مباحث ایمنی به ویژه در خصوص آتش سوزی و مراقبت در برابر حشرات موذی یا حتی سابقه تلفات و مرگ کاربران این محیط با سقوط تخته‌های مذکور روی سر ایشان وجود داشته است می‌فهمیم که انباشت این محصولات تا چه حد مشکل بوده و باید به صورت اصولی پیش رود .

روش‌های نگهداری تخته‌های MDF و نئوپان

به دلیل ماهیت این محصولات لازم است تا از آن‌ها در فضایی با استانداردهای مشخص نگهداری شود . اجاره انبار سرپوشیده که از این محصولات به ویژه در برابر برف و باران محافظت کند ضروریست . از سویی دیگر نمی‌توان این ورق‌های چوبی را به راحتی روی هم انباشت چرا که در چنین شرایطی دسترسی به ورق‌های میانی یا انتهایی (مثلاً به دلیل مغایرت داشتن با نمونه‌های رویی) دشوار می‌شود .

از یک سو ممکن است انباشت این محصولات روی یکدیگر به تخریب لایه‌های زیرین منتج شده و از طرفی هم لیفتراک یا ابزار آلات دیگر توانایی نفوذ به میان لایه‌های موجود را نخواهند یافت! در نتیجه اینکه لازم است تا این محصولات با فاصله از هم چیده شوند .

در میان روش‌های متعددی که برای چینش این محصولات وجود دارد روشی چون قفسه‌بندی‌های «کانتی لور» یا بازویی و «پالت راک» از جمله رایج‌ترین متدهایی هستند که در آن لایه‌های MDF به صورت دسته‌ای روی بازوهایی که از دیواره‌های عمودی بیرون آمده‌اند قرار گرفته و یا لیفتراک توانایی قرار دادن بسته‌های حجیم را به صورت یکجا در قفسه‌های بزرگ این نوع چینش دارد .

در تکمیل این توضیحات باید گفت که در روش لور کانتی مناسب نگهداری محصولاتیست که دارای طول زیادی بوده و به راحتی امکان جابجایی ندارند . به عنوان مثال لوله‌های شاخه‌ای، تخته های فلزی، قالب ها، ورق های پلاستیکی یا همین تخته‌های چوبی از اصلی‌ترین محصولاتی هستند که با کمک این روش نگهداری شده و توسط لیفتراک، ساید لودر ، ریچتراک و … جابجا می‌شوند . پالت راک نیز روشی نظیر پانل راک (شبیه قفسه‌بندی‌های مرسوم و معمولی انبار اما با توانایی تحمل وزن زیاد) است که فاقد کفه‌های افقی بودی و پالت بر روی چارچوب آن قرار می‌گیرد .

اجاره انبار mdf

با عنایت به توضیحات فوق، خرید و نصب تجهیزات مذکور بر عهده افرادیست که متقاضی اجاره انبار mdf هستند! با این حال وجود چنین انباری که از نظر متراژ و ارتفاع قادر به پذیرش چنین ساختاری باشد بسیار مهم است . در همین رابطه مجموعه انبار پیمان با داشتن سوله‌های با متراژ‌های بزرگ و متنوع آماده است تا پذیرای افراد فعال در اصناف مرتبط با ام دی اف بوده و بدین ترتیب از سرمایه‌های فیزیکی ایشان محافظت کند .

وجود بازارهایی نظیر یافت آباد و نعمت آباد در حوالی انبار پیمان سبب شده است تا محله‌های اطراف این مجموعه به مرکزی برای فعالیت مشاغل مرتبط (کارگاه‌های سازنده) تبدیل شود . در همین رابطه افرادی که در این نواحی مشغول به کار بوده و از کمبود فضای دردسترشان ناراضی هستند نیز می‌توانند با اجاره انبار mdf کوچکتر از این محصولات خود محافظت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید