0

اجاره انبار در تهران

انبار اجاره ای در غرب تهران

می 31, 2020 در 10:16 ق.ظ توسط

انبار اجاره ای در غرب تهران

انبار اجاره ای در غرب تهران : هم اکنون که در حال نوشتن این مطلب هستم ، در بحبوبه شیوع ویروس کرونا و بیماری کوید ۱۹ در بهار ۱۳۹۹سال خورشیدی قرار داریم . در همین رابطه با وجود اجباری که سوی سازمان های ذیصلاح به اصناف تحت امر و پوشش آن ها ابلاغ شده است ، بسیاری از اماکن از قبیل رستوران ها ، کافه ها ، سفره خانه های سنتی ، باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه ها و بسیاری از مشاغل دیگری که شاید خود شما نیز با یکی از آن ها در ارتباط باشید ، تعطیل می باشند . 


اگرچه زمزمه هایی مبنی بر برگشتن شرایط به وضعیت سفید و استاندارد به گوش می رسد و خوشبختانه مشاغلی که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع یا مشتریانی پرتعداد بودند (به ویژه مشاغل آزاد) می توانند فعالیت های خود را از سر بگیرند ، اما آنچه که جرقه نوشتن در خصوص انبار اجاره ای در غرب تهران را در ذهن من زد ، تعطیلی یا تعویق بلند مدت بسیاری از کسب و کارهایی بود که پشتوانه مالی ۳ یا ۴ ماه عدم فعالیت (آن هم در شرایطی که پیش از این زمان دقیقی برای تقلیل آثار منفی یا کاهش این بیماری بیان نمی شد) را نداشتند .

 

 

اجاره انبار وسایل ، آماده باش تجهیزات تا شروع مجدد فعالیت ها


در همین رابطه از رستوران هایی که در این مدت از پس اجاره های سنگین محل استقرار خود برنیامده گرفته تا باشگاه های ورزشی که تخلیه واحد اجاره ای خود را مقرون بصرفه تر از سرویس دهی به مشتریان خاصشان در خفا می دیدند ، موارد متعددی دیده شده است که نیازمند نگهداری از دارایی هایی خود به مدت نامعلومی هستند .

اگرچه این چالش جهانی رو به اتمام بوده و حداقل در فصل گرما خبری از روزهای تاریک و ناامید کننده گذشته نیست ، اما بحث جابجایی کسبه ، نگهداری از ملزومات اساسی کسب و کارشان و یا انبار کردن موقتی ابزار و وسایل مصرفی آن ها تا موعد فروش امر نیست که به زمان ، مکان یا شرایط خاصی محدود باشد .


از همین روی بر آن شدینم تا با برشمردن ویژگی های مجموعه انبارهای پیمان به بررسی یکی از گزینه های انبار اجاره ای در غرب تهران برای این افراد بپردازیم .


محل قرارگیری انبار


مجموعه انبارهای یپیمان در بزرگراه آیت الله سعیدی ، ابتدای شهرک ولیعصر ، بلوار بهرامی واقع شده است ؛ به عبارتی دیگر این مجموعه با قرارگیری در امتداد چهارراه یافت آباد ، در همسایگی محلات یافت‌آباد ، نعمت‌آباد ، فلاح، تولیددارو و وصفنارد قرار گرفته است که نام همین محلات به تنهایی از اهمیت چنین جایگاهی در نگهداری از اموال و دارایی های کسبه (و دیگر اقشار جامعه) پرده برداری می کند . 


کارگاه های پرتعداد و تیراژ بالای ساخت مبلمان یا سایر محصولات چوبی ، بورس البسه و همچنین فروش آهن آلات در این حوزه سبب شده است تا خود اهالی این منطقه به بخش قابل توجهی از متقاضیان انبار اجاره ای در غرب تهران نزد این مجموعه تبدیل شوند ، با این حال می توان گفت که قرارگیری آن در منطقه ای با دسترسی آسان و همشگی سبب شده ست تا دایره متقاضیانش بزرگتر شود . 


تنوع در ابعاد انبارهای موجود


همانطور که در رزومه مجموعه پیش روی آمده است ، انبارهای پیمان در حقیقت در زمینی ۲۰.۰۰۰متر مربعی احداث شده است که بنا به تنوع نیاز مشتریان این فضا به ۵۰ باب انبار ۵۰ الی ۱۰۰۰ متری تقسیم شده است . در همین راستا بدیهیست که همه کسب و کارهایی که به منظور در اختیار گرفتن فضایی اختصاصی به این مکان مراجعه می کنند دارای فعالیت یکسانی نیستند و حتی با وجود داشتن فعالیتی یکسان هم حجم کارشان با یکدیگر مساوی نیست .


 با توجه به توضیحات ، فرض کنید یک اغذیه فروشی کوچک و رستورانی بزرگ و مجلل هر دو ماه رمضانی را برای اعمال تغییرات ، به روز رسانی یا تعمیر و مرمت واحد صنفی خود برگزیده اند . بدیهیست که با وجود تشابه نسبی عملکردشان در یک دسته جای می گیرند ، اما بدیهیست که حجم وسایل این دو با یکدیگر مساوی نیست .


به همین دلیل است که گفته می شود با وجود تنوع در نوع فعالیت و حجم کالاهای مشاغل مختلف ، داشتن مأمنی که بتواند با تنوع بالا گزینه ای مقرون بصرفه و متناسب با تعداد و نوع محصولات را ارائه دهد مهم است . 

 

دیدگاهتان را بنویسید