0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار عمومی در غرب تهران

فوریه 12, 2020 در 11:57 ق.ظ توسط

اجاره انبار عمومی در غرب تهران

اجاره انبار عمومی در غرب تهران : یکی از مهمترین مفاهیمی که طی سال های اخیر در بازار و محافل اقتصادی کشورمان پررنگ شده و به تأسی از کسب و کارهای پیشرفته و سودده غربی در دستور کار برخی شخصیت های حقیقی و حقوقی قرار گرفته است ، مبحث برون سپاری برخی امور می باشد .

مفهوم برون سپاری

برون سپاری ، همانطور که از عنوانش مشخص است به معنی سپردن بخشی از وظایف و اوامر داخلی یک مجموعه به فرد یا تشکلی بیرون آن است که عموماً به منظور کاهش هزینه های ثابت ، سبک تر شدن وظیفه کارمندان ، عدم نیاز به استخدام افراد جدید که متعاقباً مسئولیت مدیران را بیشتر می کند ، انجام تضمینی و با کیفیت کار و پیشبرد اموری که خود مجموعه توانایی ساماندهیشان را ندارد انجام می پذیرد .


در همین رابطه می توان ادعا کرد که انبارداری مستقل برای خیلی از تجّار ، تولیدکنندگان یا افراد و مجموعه هایی که به هر دلیلی در پی انباشت و نگهداری از محصولاتی فیزیکی هستند اما پیشنیازهای آن را ندارند دشوار می آید . با توجه به این توضیحات آیا می توان انبارداری را نیز برون سپاری کرد ؟ این خدمت چه نام دارد ؟ آیا ضمانتی برای انجام درست و صادقانه این عمل (نگهداری از محصولات بدون تغییر داده ها یا میزان اجناس) وجود دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید .

 

فواید اجاره انبار عمومی در غرب تهران

در مرحله اول اجاره انبار در غرب تهران و اجاره انبار در جنوب تهران باید اذعان داشت که چنانچه وظیفه نگهداری از کالاهای قابل انبار شدن خود را به یک مجموعه سپرده و علاوه بر نگهداری ، انتظار بارگیری ، تخلیه ، انتقال و آمارگیری حرفه ای از آن ها را داشته باشید ، عملاً همکاری خود را با یک انبار عمومی آغاز کرده و بدین ترتیب بدون نیاز به تخصیص عوامل انسانی اعم از کارگر ، نگهبان یا حسابدار در محل و همچنین اختصاص دادن بودجه ای هنگفت برای تهیه ادوات ایمنی ، خرید زیرساخت های ترابری و هزینه های نگهداری به هدف خود رسیده اید .


زمانی که در پی اجاره انبار عمومی در غرب تهران هستید این نکته را مد نظر داشته باشید که مجموعه ای با کیفیت بالا به طور قطعی از حریم محصولات شما و آمار مربوط به آن حراست می کند که دارای جواز کسبی معتبر باشد .

به عنوان مثال مجموعه انبارهای پیمان به عنوان سامانه ای شناخته شده در این حوزه ، با ارائه مدارکی همچون تائیدیه های شخصی اعم از عدم سوء سابقه و اعتیاد مدیران ، اخذ تائیدیه از اداره نظارت بر اماکن عمومی (اماکن) ، گواهی پرداخت عوارض سالانه و همچنین مالیات کسب خود ، علاوه بر اینکه تحت نظارت چند نهاد و ارگان مختلف فعالیت کرده و رابطه تنگاتنگی نیز با آن ها دارد ، توانسته است تا مجوز خود را از اتحادیه انبارهای شهر ری اخذ کرده و بدین واسطه به عنوان مرجعی امین و معتبر مطرح گردد .

 

دیگر ویژگی های یک انبار عمومی مناسب

از این گذشته وجود سابقه و تجربه در انبارداری از دیگر عوامل تسهیل اخذ این مدرک و استمرار در تمدید آن می باشد . در مورد اجاره انبار عمومی در غرب تهران داشتن مجوز علاوه بر اطمینان از صحت و سلامت کالاها پیام های دیگری نیز برای مشتریان دارد ؛ اول اینکه وجود جوازی معتبر به معنای وجود زیرساخت های امنیتی و پر اهمیتی مانند سامانه اطفاء حریق می باشد ، پیش نیازهایی که چنانچه وجود نداشته باشند انبار مذکور را با احتمال پلمپ شدن روبرو کرده و در نتیجه ممکن است هر لحظه دسترسی شما به اموالتان را قطع کند .

از سویی دیگر زمانی که قصد ثبت بار در گمرک را دارید ، به منظور ثبت مسیر و درج محل قرارگیری محصولات اطلاعات مربوط به انبار از صاحب امتیاز آن ها خواسته می شود که با جواز مذکور محقق شده و پس از استعلام از صنف مربوطه ترتیب اثر داده می شود . در نتیجه اینکه در امر برون سپاری انبارداری یا همان اجاره انبار عمومی ، ارائه جوازی معتبر یکی از مهمترین مواردیست که باید بدان توجه شود .


در نهایت گفتنیست که ایمنی در برابر حوادث غیر مترقبه ، سارقین یا سوء استفاده های احتمالی ، دسترسی آسان به انبار و خوش مسیر بودن آن ،  وجود امکانات و تجهیزات تخصصی انباری اعم از سخت افزار و نرم افزارهای مختلف و همچنین ثبات مدیریتی (به ویژه ثبات مالی) از مهمترین عوامل تاثیرگذار در اعتماد به یک مجموعه انبارداری می باشد .
 

دیدگاهتان را بنویسید