0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران

جولای 29, 2020 در 12:10 ب.ظ توسط

اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران

اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران : زمانی که سخن از اجاره انبار به میان می آید ، بسیاری از ما به یاد یک مجموعه با فعالیت های بازرگانی می افتیم که فضایی سرپوشیده را قفسه بندی کرده و محصولات خود را در آن نگهداری می کنند . اگرچه این تصور اشتباه هم نیست ، اما همه کاربردهای یک انبار به چنین مصارفی محدود نشده و در حالی که کارایی آن بسیار متنوع‌تر از نگهداری محصولات آماده فروش یک کارخانه ، مواد خام تولید ، اجناس وارداتی یا نگهداری از ماتعلقات یک شرکت می باشد ، به عنوان اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران نیز خودنمایی می‌کند .

اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران

چرا وسایل منزل انبار می شوند ؟

زمانی که از وسایل منزل صحبت می کنیم ، به طور مشخص منظورمان محصولاتی هستند که در فضای یک خانه مورد استفاده قرار گرفته و همینک عده ای از آن ها بهره می برند ، در نتیجه انبار کردن این محصولات با کاربرد آن ها در تضاد می باشد . پر واضح است که وقتی افرادی قصد انبار کردن لوازم زندگی خود را دارند ، بدین معناست که نمی توانند از آن ها استفاده کرده ، جای مشخصی برای حفظ این محصولات نداشته ، به مدتی طولانی به آن ها نیاز ندارند یا قصد فروش و واگذاری آن ها را دارند.

سفرهای بلند مدت

به عنوان مثال زوج جوانی را در نظر بگیرید که به منظور تحصیل در کشوری خارجی ملزم به گذراندن دوره ای چند ساله در آنجا بوده و با پایان اتمام مهلت حضورشان در کشور مذکور به ایران باز خواهند گشت . بدیهیست که انتقال این وسایل به کشور مقصد عملی منطقی نبوده و با فرض اینکه هزینه های انجام این کار هم زیاد هم نباشد ، در این جابجایی وسایل مذکور آسیب فراوانی می‌بینند .

با توجه به اینکه نگهداری این وسایل در مکان فعلیشان (حال اینکه خانه استیجاری بوده یا در تملک خود این افراد باشد) توجیه اقتصادی نداشته و از سویی هم آنچنان کم تعداد نیستند که بتوان نزد یکی از دوستان و آشنایان به امانت گذاشت ، اجاره انبار در غرب تهران یا مناطق دیگر بهترین راه پیش پای این افراد است . نیاز به تاکید نیست که فروش این وسایل و خرید مجدد آن ها پس از چند سال هم بسیار هزینه زا می‌باشد!

ناگفته نماند در مواردی هم که عده ای از اهالی محله های نیاوران ، صاحبقرانیه ، دزاشیب ، تجریش ، ولنجک ، فرشته ، الهیه ، زعفرانیه ، محمودیه ، دارآباد ، آجودانیه ، اقدسیه ، قلهک ، فرمانیه ، کامرانیه ، قیطریه ، جردن و دیگر مناطق شمالی تهران قصد بازگشت به کشور را نداشته اما جایی هم برای نگهداری از وسایلشان تا موعد واگذاری ندارند به اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران روی می‌آورند .

انبار وسایل تا بازسازی | نوسازی منزل

به عنوان مثالی دیگر فرض کنید خانواده ای قصد تخریب و نوسازی خانه قدیمی خود را دارد . در چنین شرایطی که اسباب کشی به مدتی مشخص (مثلاً یک سال) در دستور کار آنان قرار دارد ، ممکن است منزل جدید که به عنوان مأمنی موقتی مورد استفاده قرار می گیرد دارای فضای کافی برای نگهداری از همه وسایل آنان نباشد . با فرض اینکه محصولات مورد نظر به اندازه ای ارزنده بوده که نتوان آن‌ها را دور ریخت یا فروخت و در عین حال جایی نیز در خانه اجاره ای برایشان وجود نداشته باشد ، نگهداری از آن ها در یک انبار بهترین راهیست که می توان در پیش گرفت .

طلاق و متارکه

در مواردی هم که در هنگام مراجعه مشتریان برای اجاره انبار وسایل منزل در شمال تهران می بینیم ، عده ای به دلیل متارکه و پایان دادن به زندگی مشترکشان دیگر نیازی به لوازم زندگی خود نداشته و قصد دپو کردن آن ‌ها را تا برپایی یک زندگی مستقل یا فروش این محصولات دارند .

انبار پیمان ، مجموعه ای متخصص در نگهداری از وسایل منزل

به هر ترتیب و به دلایل مختلف افراد بسیاری وجود دارند که نیازمند نگهداری از وسایل خود در انبار به مدت مشخصی می باشند . با توجه به اینکه همه ما به لوازمی که با آن ها زندگی کرده علاقه داشته و برای خریدشان هزینه کرده ایم ، بدیهیست که نمی‌توانیم آن ها را به دست هر فرد یا مجموعه ای بسپاریم . در همین رابطه مجموعه انبارهای پیمان به عنوان سامانه ای با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه اجاره انبار ، با در اختیار داشتن زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع داخل شهر تهران آماده نگهداری از وسایل منزل شما می باشد .

این مجموعه با داشتن حدود ۵۰ باب انبار مستقل در متراژهای ۵۰ الی ۱۰۰۰ مترمربعی قادر است تا شرایط ایده آلی را برای نگهداری از هرگونه محصول فیزیکی فراهم کرده و با توجه به سامانه های ترابری و امنیتی خود ، این محصولات را در شرایطی مطلوب و بدون تغییر نسبت به روز تحویلشان نگهداری نماید .

دیدگاهتان را بنویسید