صفحه اصلی سایت


انبار

اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار
اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار اجاره انبار
  • اجاره انبار
    اجاره انبار

به خوبی می دانیم که انبارها به عنوان سازه هایی با کاربرد صنعتی – اقتصادی چه تاثیر مهمی در بهبود عملکرد زنجیره تامین داشته و کنترل اصولی و هدفمند آن ها به چه طُرُقی می تواند به افزایش سود و بازدهی یک مجموعه بیانجامد . با این تفاصیل انبار ها با صرف نظر از ساختار داخلی و امکاناتی که دارند – امکاناتی نظیر زیر ساخت و ابزارهای حمل کالا ، سامانه امنیتی و وجود نگهبانانی کار کشته ، وجود سیستم آمارگیری و کنترل ورود و خروج ، متراژ کافی ، سقف بلند و … – باید از نظر محل قراری خود مجموعه نیز حداقل هایی را داشته باشند .

به عنوان مثال چنانچه مجموعه ای تولیدی در یک شهرک صنعتی و فضایی دور افتاده از بازار فروش قرار داشته باشد ، با اینکه اجاره انباری در نزدیکی آن می تواند به نظارت دقیق تر مجموعه مادر به محصولات آماده منجر شود ، اما عملاً تفاوتی در نحوه ارسال کالا به نقاط گوناگون ایران و جهان – از نظر نزدیکی به شاهراه های ارتباطی یا پورت های وسایل نقلیه – وجود نداشته و این محصول اگر از همان خط تولید مستقیماً ارسال شود ، حتی هزینه های این مجموعه در اجاره محلی برای نگهداری از محصولات نیز کاهش می یابد . این در حالیست که وجود انباری در تهران سبب می شود تا به تأسی از مجموعه های سرشناسی که با وجود استقرار در شهرستان ها ، شعبه ای نیز در تهران دارند ، مجموعه های مذکور دارای پایگاه ثابتی در پایتخت باشند تا علاوه بر ارسال بلافاصله اجناس در صورت درخواست یک متقاضی در این شهر ، شرایط گسیل آن ها به سایر شهرهای کشور نیز از طریق راه هایی متعدد امکان پذیر باشد . در همین رابطه مجموعه انبار پیمان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه نگهداری از کالا و اجاره انبار مفتخر است تا با رعایت بالاترین استاندارد های تخلیه ، بارگذاری ، آمارگیری و حراست از محصولات مشتریان ، گامی کوچک در جهت بهبود کنترل موجودی و فروش آنان بردارد . در ادامه لازم به ذکر است که وجود ۵۰ باب انبار مستقل با متراژ های گوناگون در زیر بنایی ۲۰۰۰۰ متر مربعی در جنوب غربی تهران – بزرگراه آیت ا… سعیدی ، شهرک ولیعصر – سبب شده است تا در منطقه ای استراتژیک در اقتصاد پایتخت ، علاوه بر ساکنین جنوبی و غربی تهران ، متقاضیانی از محدوده خارج از شهر ( مانند کارخانجات فعال در جاده قدیم کرج ) و همچنین مرکز شهر یا همان بازار نیز با دسترسی آسان امکان ذخیره محصولاتشان را در این انبار داشته باشند.

در مبحث اجاره انبار در تهران ، علاوه بر اینکه ویژگی های هر حرفه و محصولی که بانیان امر قصد نگهداری از آن را دارند در کیفیت و ویژگی های انبار مورد نظرشان دخیل است ، محل قرارگیری آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . به عنوان مثال در بازار بزرگ تهران که دکّانی با مساحت دو یا سه متر ، میلیون ها تومان ارزش داشته ، ممکن است از همان اندازه کوچک روزی چند خانواده تامین شود و وجود آن در منطقه ای با حداکثر تردد با وجود مشتری فراوان همچون گوهری نزد کسبه می باشد ، وجود یک سوله با سقف بلند ، با راه های ورودی و خروجی متعدد و دسترسی آسان و سایر ویژگی هایی که از انباری ایده آل انتظار داریم بعید به نظر می رسد ! اگر برای این رویداد هزار و یک دلیل وجود داشته باشد ، به همین یکی اکتفاء می کنیم که صاحب امتیاز یا مالک آن ، ثروت خود را در قالب یک ملک پشتیبانی که مستقیماً در امر فروش هم دخیل نیست تضییع نمی کند و بی تردید در راستای سود دهی بیشتر به چند باب مغازه یا مرکز خرید تبدیل می نماید .

به همین خاطر چنانچه کسبه این ناحیه انباری نیز داشته باشند ، یا در پستو و تیمچه هاییست که جز خود بازاراییان توانایی و امکان عبور و تردد از آن را ندارند ( مناسب پذیرایی از مشتری نمی باشند ) و یا در محله های اطراف آن – مانند کوچه های محله مولوی ، خیّام ، وحدت اسلامی ، امیرکبیر ، مصطفی خمینی یا سرچشمه و … – مکانی برای این کار در نظر گرفته می شود که آن ها هم جنبه تأمین محصولات ضروری در صورت اتمامشان در طول روز را بر عهده دارند .

به همین دلیل است که گفته می شود اگر در نواحی مرکزی ، جنوبی و غربی پایتخت نیازمند اجاره انبار هستید ، داشتن نگاه ویژه ای به مجموعه انبارهای پیمان که با قرار گیری در منطقه ۱۸ تهران به هر سه ناحیه مذکور نزدیک است خالی از لطف نمی باشد . در نهایت گفتنیست که اجاره انبار در تهران تنها به کاربری های اقتصادی و فعالیت شهرک های صنعتی اطراف آن محدود نمی شود ؛ چرا که در پاره ای اوقات نگهداری کوتاه مدت از وسایل خانه (مانند نگهداری یک ماهه از آن ها تا اتمام ترمیم و بازسازی منزل) یا به مدتی طولانی تر (به عنوان مثال تا پیش از آماده شدن مقدمات مهاجرت یا فروش آن ها پس از متارکه) نیز کارایی دارد ، مکانی که با ساخته شدن در زیرمجموعه هایی با ابعاد و ویژگی های گوناگون ، نظر هر متقاضی و جوینده ای را جلب می کند

انبارها بدین منظور ساخته ، اجاره یا خریداری می شوند که تجّار ، تولید کنندگان و افراد حقیقی بتوانند بخشی از سرمایه خود را در آن نگه دارند . حال در زمانه ای که تورم شدید سبب شده است تا محصولاتی که تا دهه ها قبل بی ارزش بوده و حراست از آن ها به دلیل عدم دست درازی سارقین و سودجویان معنا نداشت ، اینک گرانبها شده و حفظ آن ها اهمیت پیدا کند ، چه تضمینی وجود دارد که محصولات دپو شده مجموعه ای مورد تعرض و خسارت قرار نگیرد ؟!

با توجه به این مطلب ، علاوه بر هر آنچه که درباره انبار ها می دانید و هر آنچه که در مقالات این تارنما خواهید خواند ، امنیت یکی از کلیدی ترین فاکتورهای اجاره انبار می باشد . در همین راستا میزان امنیت چنین اماکنی را در اولویت های مقدم خود در اجاره انبار قرار دهید . بی تردید اینکه بدانید تأمین امنیت کالا و مواد اولیه ذخیره شما در انبار با کمک نیروی انسانی یا سگ های نگهبان انجام می شود باعث دلگرمیست ( نگهبانانی که خود از فیلترهای متعددی عبور کرده و در صحّت و سلامت عملکرد آن ها هیچ شکی نیست ) ، حال اگر سامانه دزدگیر ، دوربین های مدار بسته پر تعداد و نورپردازی اصولی و همه جانبه دیواره های خارجی هر سوله و محیط بیرونی انبار را هم به این عوامل اضافه کنید ، خواهید دید که خیالتان از امنیت سرمایه انباشته خود راحت خواهد بود . در امنیت اجاره انبار پیمان همین بس که علاوه بر جمله موارد فوق ، امکان مشاهده دارایی هایتان در هر ساعت از شبانه روز به کمک اینترنت ، بیمه آتش سوزی و همچنین تعهد مدیریت مجموعه در حفظ سلامت کالاهای موجود سبب می شود تا درصد ناچیز استرسی که از وضعیت فیزیکی کالاها و شرایط نگهداری از آن ها دارید نیز از بین برود .

همانطور که مشاغل مختلفی متقاضی اجاره انبار هستند ، انبارهای موجود نیز باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا به نحو احسن از دارایی های این افراد یا مجموعه ها حراست کنند . به همین دلیل لازم به یادآوریست بزرگ یا کوچک بودن انبار ، بلندی یا کوتاهی سقف آن ، ورود هوا و نور خورشید به داخل این محیط یا عدم وجود چنین شرایطی ، قرار داشتن در داخل شهر یا خارج از آن و ده ها عامل دیگری که روی هزینه های اجاره این محیط تاثیر گذارند ، بالنفس نه ویژگی های خوبی تلقی می شوند و نه عواملی منفی و دردسرساز ، چرا که میزان مطلوبیت این مکان با توجه به نوع محصولات ذخیره شده در آن مشخص می گردد .

 به عنوان مثال اگر به مجموعه تجاری کوچکی در قلب پایتخت پیشنهاد اجاره سوله ای چند هکتاری بیرون شهر را داده ، با این حال این فرد بتواند با همان مبلغ یک انبار متناسب با میزان سرمایه در شرف فروشش در نزدیکی دفتر خود کرایه کند ، احتمال اینکه مورد دوم را انتخاب کند بسیار بیشتر است ، چرا که علاوه بر تسلط به دارایی های خود ، قدرت بارگیری یا ارسال آن ها نیز در این ناحیه بیشتر بوده و چنانچه نیاز به ذخیره کالا یا تحویل آن به مشتری باشد ، با این شرایط به سرعت اتفاق می افتد .

 این در حالیست که مجموعه دیگری که دارای خط تولیدی نیرومند و صادرات گسترده به سراسر ایران و جهان است ، با قرار دادن محصولاتش در دل شهر ، به علت محدودیت های راهنمایی و رانندگی (مانند عدم امکان تردد ماشین های سنگین در مواردی خاص از برخی معابر) ، ترافیک شهری ، دور بودن از شریان های ارتباطی (مثلاً کامیونی که از شهرک های صنعتی اطراف تهران می تواند ۲۰ دقیقه ای به فرودگاه برسد ، چنانچه از داخل شهر راه بیفتد ممکن است ۱ ساعت بیشتر در راه باشد ) و … درون قفس گرفتار شده و اختیار عملی که می توانستند در اجاره انبار در جنوب تهران یا اجاره انبار در غرب تهران را داشته باشد دیگر ندارد .

پس با توجه به این شرایط می توان نتیجه گرفت که این میزان وسایل یا مواد در دسترس ما برای ذخیره سازی ، همخوانی ویژگی های ساختاری انبار با محصولات دپو شده در آن ،  توانایی ما برای پر کردن انبار و «زیر سر بودن » اموالمان است که خوب و بد بودن آن را مشخص می کند .

شاید اگر دو دهه قبل در خصوص ترافیک ، معضل یافتن جای پارک یا عرض کم خیابان ها به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات کلان شهرهای ایران سخن می گفتیم ، عده ای آن را تنها محدود به خیابان های خاص ، معابر پرتردد ، شاهراه های اصلی شهر و مناطقی پر جمعیت ، آن هم در ایام خاص از هفته و ساعات اوج آمد و شد در شبانه روز می دانستند . این در حالیست که امروزه مباحث فوق به حدی همه گیر و عمومی شده اند که دیگر نمی توان آن ها را به ناحیه خاصی نسبت داد و با یک مقایسه اجمالی میان آنچه که در حال حاضر وجود دارد و چیزی که از گذشته به یاد می آوریم می توانیم دریابیم که این تغییرات در چه حدِ وسیع و نا منظمی گسترش یافته اند .

اما ارتباط این مطلب با اجاره انبار در تهران چیست ؟ شاید شما هم در اطراف محل زندگی یا کار خود که گذشته آن را نیز به یاد می آورید ، معابر و خیابان هایی داشته باشید که روزگاری از فرط خلوتی ، محلی برای بازی کودکان و نوجوانان بوده و به علت فراخی نسبی عرض آن و تردد اندک اتومبیل ها از آنجا ، خطری امنیت آنان را تهدید نمی کرد ؛ حال اینکه امروز همان خیابان در ساعاتی از روز شاهد ترافیک سنگینی بوده و از چراغ راهنمایی یا نیروی انسانی برای نظم بخشیدن به کیفیت تردد آنجا استفاده می شود . این شلوغی که علل فراوانی داشته ، رابطه ای علتی و معلولی هم با بارگیری یا تخلیه بار در انبار های گوناگون دارد . این مثال به خوبی نشان می دهد که حتی اگر انباری در بهترین نقطه شهر از هر نظر هم اجاره کنیم اما خیابان کشی های منتهی به آن و همچنین عرض محل بارگیری مناسبی نداشته باشد ، کارکنان این مجموعه با چالشی جدی روبرو خواهند شد .

عرض کم خیابانی که انبار در آن قرار گرفته است – حتی اگر این انبار در یک مجموعه اختصاصی قرار داشته باشد – سبب می شود تا خودروهای سنگین و غول پیکر باری توانایی ورود ، توقف و خروج آزادانه از این مکان را نداشته باشند و یا با ایجاد ترافیک دردسری دوچندان برای خود و سایر رهگذران ایجاد نمایند .

در همین رابطه مجموعه انبارهای پیمان با داشتن خیابان بندی عریض که اجازه تردد انواع کامیون و تریلرها به جلوی درب هر واحد مجزا را می دهند ، این امکان را برای کارفرمایان فراهم می کنند تا تخلیه یا سوار کردن این محصولات روی خودروی های باری را با صبر و حوصله انجام داده و بدون محدودیت زمانی به کار آمارگیری و ثبت آن ها هم بپردازند . از این گذشته فضای مناسب برای پارک خودروها سبب می شود تا کارمندان یا مدیرانی که قصد سرکشی به این محیط را داشته و در پیدا کردن جای پارک و حراست از وسایل نقلیه خود دچار مشکل شده ند ، از این نظر نیز امنیت داراییشان ضمانت شود .

با گذر از همه توضیحات فوق ، اینک به این سوال می رسیم که با وجود انبارهای فراوانی با این ویژگی ها در سطح کشور یا پایتخت ، چرا باید مجموعه انبارهای پیمان را انتخاب کنیم ؟

به عنوان اولین دلیل شاید بتوان محل قرارگیری این مکان را مورد بررسی قرار داده و آن را وجه تمایزی بزرگ به نسبت سایر انبارهای موجود در تهران و نواحی خارجی آن دانست . در همین یادداشت بارها به این نکته اشاره شده است که انبار داخل شهر چه مزایایی می تواند داشته باشد . رفت و آمد راحت کارمندان ، دسترسی آسان تر و افزایش سرعت مبادلات به واسطه آن و یا تامین امنیت ساده و کم خرج اما با کیفیت تر آن از جمله مزایای مطلوب اینگونه انبارها بودند که وقتی با هزینه های سنگین خرید یا اجاره و همچنین محدودیت های ترافیکی (از نظر روزهای تردد و حجم خودروهای مراجعه کننده) همراه می شوند اندکی محبوبیت خود را از دست می دهند . این در حالیست که در نمونه های خارج شهری هم شرایط به گونه متضادی خودنمایی می کند . دوری از شهر ، سختی رفت و آمد کارکنان ، امنیت کمتر که با قوانین نچندان سخت ترافیکی یا هزینه های سنگین اجاره همراه است سبب می شود می شود تا برخی مشاغل نیز به سمت ابتیاع آن ها سوق پیدا کنند .

با در کنار هم قرار دادن شرایط مطلوب دو دسته فوق ، به مجموعه ای می رسیم که در داخل تهران قرار داشته ولی درون محدوده طرح ترافیک نیست ، در نتیجه دسترسی آسان به کالا ها و سهولت تردد کارکنان را از اولین دسته و امکان حرکت خودروهای سنگین و عدم وجود قید بندهای شدید راهنمایی و رانندگی و شهرداری را از دومی به عاریه گرفته است . در حالی که قیمت مناسبی دارد ، به شریان های ارتباطی نیز دسترسی خوبی داشته و به بازار تهران هم نزدیک می باشد . این ویژگی ها که تنها مزایای جغرافیایی انبار پیمان است (بدون ورود به مباحثی دیگر) یکی از عللی می باشد که به ما یادآوری می کند که چرا انبار پیمان یکی از بهترین گزینه های پیش روی متقاضیان برای ذخیره سرمایه های فیزیکیشان می باشد .

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در اجاره انبار از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد تنوع یک سازه در کاربری و امکانات آن برای نگهداری از محصولات مختلف می باشد . اگر شما محصولاتی با پالت های مکعبی شکل از خارج وارد می کنید ، وجود مکانی متناسب با این محصولات برای نگهداری را طلب کرده و اگر به دنبال محلی برای نگهداری از گچ و سیمان یا مصالحی ساختمانی که به آب حساسند نیز می گردید ، در اختیار گرفتن آن با ویژگی های از پیش تعیین شده رضایت شما را جلب می کند . طبیعیست که همه صاحبان سرمایه خوب بودن یک انبار را علاوه بر شرایط مدیریتی ، امنیتی یا ترابری آن ، این خصوصیت پر اهمیت را با تناسب میان ویژگی های ساختاری این مکان با سرمایه فیزیکی خود می سنجند ، در نتیجه اینکه محلی که از نظر یک صادر کننده میوه می تواند ایده آل باشد ، شاید برای یک تاجر فرش یا پارچه دلپذیر نبوده و یا انباری که یک آهن فروش سخت به دنبال آن است ، حتی در صورت واگذاری رایگان نیز توسط وارد کننده لوازم برقی اشغال نشود .

انواع موجودی کالا

با انتخاب انبار و استقرار در آن، نحوه ذخیره کردن این محصولات به منظور بارگیری یا ارسال، جابجایی، کنترل موجودی یا انبارگردانی از اهمیت زیادی برخوردار می‌گردد .
در همین رابطه زمانی که وظیفه چینش یا نگهداری انبار را به مجموعه‌ای مانند انبار پیمان می‌سپارید، کارکنان مجموعه مذکور بنا به میزان تجربه، دانش، امانتداری، مسئولیت پذیری یا امکاناتی که در اختیار دارند این وظیفه را به نحو احسن انجام می‌دهند، حال اینکه اگر خود کارفرما قصد پیشبرد اهداف و انجام اصولی این کار را داشته باشد مستلزم یادگیری و توجه به برخی اصول انبارداریست که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت :

گام نخست : آشنایی با انواع موجودی کالا در اجاره انبار
زمانی که یک انبار را اجاره می‌کنیم یعنی قصد نگهداری از مجموعه محصولاتی فیزیکی در مدت مشخصی را داریم؛ بنا به این اصل موجودی کالا به هر پدیده مشهود و منقولی که بخشی از داد و ستد ما باشد گفته می‌شود .
در همین رابطه همه محصولاتی که برای دپو شدن به انبار آورده می‌شوند دارای ویژگی‌های یکسانی نیستند . فارغ از کاربرد یا ماهیت هریک، گاهی یک این محصول طاقه پارچه‌ایست که در ابتدای راه تولید قرار داشته، گاه اتومبیلی فاقد افزونه‌های ایمنی یا تعلیق است که بنا بر انجام تغییراتی روی آن بوده، گاهی کولریست که در انتظار فرا رسیدن فصل گرما و به فروش رفتن می‌باشد و یا وسایل اسقاطی دفاتر کاریست که فعلاً دور انداخته نشده، به کسی تعلق نگرفته یا به فروش نرفته اند .
با عنایت به این تفاوت‌ها می‌توان گفت که انواع محصولات ذخیره شده در اجاره انبار عبارت اند از :
• اقلام و مواد آماده مصرف که همانطور که از نامشان پیداست تا زمانی که نمونه‌های مشابه آن‌ها در خط تولید تمام نشده یا برنامه‌ای مبنی بر استفاده از آن‌ها در تولیدات جدید در دستور کار قرار نگیرد در انبار خواهند ماند .
• ملزومات که عبارت اند از هر کالایی که در یک مجموعه مورد استفاده قرار گرفته اما جزو مواد خام و اولیه به حساب نمی‌آیند؛ در همین رابطه کلیه کالاهای رفاهی، بهداشتی، اداری، ساختمانی جزء ملزومات به حساب می‌آیند .
• اقلام مصرفی غیر مستقیم تولید از آن دست محصولاتی هستند که رد آن‌ها را در امور صنعتی و تولیدی بیشتر می‌توان دید . در همین رابطه قطعات ماشین آلات یا مواد مصرفی آن‌ها مثل روان‌کننده‌ها از جمله محصولاتی هستند که با وجود عدم مشاهده تأثیر آن‌ها روی محصول نهایی می توان اثر آن‌ها را در پروسه تولید به عنوان مواد مصرفی یافت .
• قطعات نیمه ساخته محصولاتی هستند که نه به معنای واقعی خام بوده (چرا که تغییراتی روی آن‌ها شکل گرفته است) و نه می‌توان آن‌ها را کامل نامید (چرا که به صورت مستقل و در مرحله فعلی قابل استفاده نمی‌باشند ) . در همین رابطه این محصولات با پذیرش عملیات تولیدی دیگر و همچنین بازگشت مجدد به خط تولید در قالب محصولی تکامل یافته‌تر خودنمایی می‌کنند .
• محصول نهایی به عنوان یکی از رایج‌ترین محصولات نگهداری شده در اجاره انبار کالاییست که آماده فروش یا صادرات بوده و می‌توان گفت که در میان موجودی انبار واضح و مشخص‌ترین تاریخ ترخیص در انتظار این محصولات است .
• محصول خریداری شده به منظور فروش، بیشتر در انبار مجموعه‌های تجاری دیده شده و کاربرد دارد . این محصولات به همان صورتی که وارد انبار شده اند از آن خارج می‌شوند، با این توضیح که قرار نیست مجموعه مورد نظر ما کاری را روی آن انجام دهد، بلکه به صورت مستقیم به فرد یا مجموعه دیگری فروخته شده و خریدار از آن استفاده می‌کند .
• اقلام اسقاطی به محصولاتی گفته می‌شود که به دلیل اتمام دوره بازدهی حداکثری یا جایگزینی با محصولاتی جدید از دور خارج شده‌اند، اما تا پیدا شدن یک مشتری مناسب، تغییر کاربری یا یافتن مالکی دیگر برای پذیرش این محصول در انبار نگهداری می‌شوند .

امروزه با توجه به استفاده گسترده و روزافزون از انبار ها نیاز استفاده از آنها بیش از پیش احساس می شود به گونه ای که تمام افراد جامعه نیاز آن را حداقل یک بار در زندگی خود درک می نمایند ، به عنوان مثال شخصی برای نگهداری وسایل موجود در دفتر کار خود نیازمند انبار کوچکی است تا برای مدت زمان خاصی از وسایل خود نگهداری نماید تا علاوه بر حس امنیت از نگهداری وسایل خود در هر زمانی که مد نظر باشد بتواند از وسایل خود را در محل مورد نظر بازگرداند در این قسمت اجاره انبار در تهران می تواند گزینه مطلوبی برای تمام افرادی باشد که به انبار نیاز دارد .
افرادی که وسایل محدودی دارند نیازمند انبارهای کوچکی می باشند که می تواند از وسایل انها نگهداری نماید ، که این افراد می توانند از کانتینر های ۱۰ و ۲۰ فوت که علاوه بر پرداخت هزینه کمتر می توانند به نحو صحیحی از انبار استفاده نمایند ، افراد همچنین می توانند از انبارهایی در حدود ۶ متر نیز استفاده نمایند که مکان این انبار می تواند در هر نقطه ای که مد نظر دارند باشد .
از جمله مزیت هایی که یک انبار کانتینری می تواند داشته باشد عبارتند از :
۱) قیمت ارزان تر و مناسب تر به نسبت انبار های بزرگتر .
۲) افراد می توانند از یک روز تا چند ماه که مد نظر داشته باشند استفاده نمایند .
۳) امنیت در این کانتینرها بسیار مطلوب و عالی می باشد به گونه ای که اشخاص با اطمینان خاطر و آرامش فراوان می توانند از این کانتینر ها استفاده نمایند و به کارهای مربوط به خود رسیدگی نمایند .
۴) این کانتینر ها غیر قابل نفوذ می باشد به گونه ای که هیچ گونه نفوذی جهت ورود آب و رطوبت به داخل آنها وجود نخواهد داشت .
۵) این انبار ها کاملا در اختیار مشتری محترم می باشد و در هر زمانی که مد نظر داشته باشد می تواند به وسایل خود در انبار مراجعه نماید و از کیفیت و امنیت موجود در آنها نهایت لذت را کسب نمایند .
۶) نگهبانی از این انبار ها به صورت ۲۴ ساعته می باشد در واقع این اطمینان وجود دارد که انبار ها همیشه در امنیت و آرامش نگهداری خواهند شد .
۷) انبار های موجود در انبار پیمان همگی دارای بیمه آتش سوزی و سرقت میباشد به گونه ای که این اطمینان برای مشتریان محترم فراهم شود که هیچ گونه آسیبی به انبارها و وسایل موجود در آنها وارد نخواهد شد .