0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار وسایل منزل

اکتبر 22, 2018 در 7:07 ق.ظ توسط

اجاره انبار وسایل منزل

اجاره انبار وسایل منزل : انبارداری یعنی دریافت مواد خام یا کالا های گوناگون و نگهداری صحیح و تحویل به موقع آنها به مصرف کننده با رعایت دستور العمل ها استاندارد . به عبارتی دیگر انبار داری سیستمی شامل قرار گرفتن جنس در انبار ، اعمال کنترل و امنیت و مدیریت اقلام از زمان دریافت تا زمان تحویل می باشد .

کانتینرهایی که به‌ منظور  نگهداری لوازم و اثاثیه منزل  استفاده می‌شود اصلی ترین مکان اجاره انبار وسایل منزل می باشند . با توجه به حجم وسایل یک خانه از کانتینرهای بیست و چهل فوت استفاده می‌کنند . این شیوه انبارداری ابتدا توسط مشاغلی استفاده می‌شد که نیاز به نگهداری یا حمل بین قاره ای کالاهای خود را  به‌صورت اختصاصی داشتند اما با رواج این انبارها بخش‌های خانگی و اشخاص حقیقی نیز تمایل شدیدی به استفاده از این آن ها پیدا کردند . تمامی مستأجران ساکن در کلان‌ شهرهایی نظیر تهران ، اصفهان  ، مشهد و … زمانی که مدت زیادی را دنبال منزل مناسب خود می‌گردند تا شرایط مالی یا اقتصادی آن‌ها یا جامعه بهتر شده و شرایط بازار مسکن ، اجاره و رهن منزل مناسب شود با مشکل جابجایی وسایل منزل خود روبرو هستند . در این شرایط به دلیل نداشتن مکانی برای نگهداری وسایل خود می‌توانند از این انبارها استفاده کنند و با خیال آسوده‌تری به جستجو منزل مناسب بپردازند . برای همه ما پیش ‌آمده که در بعضی ‌اوقات – برای مثال در ایام عید نوروز یا تعمیرات احتمالی ساختمان که واحد ما در دست تعمیر و بازسازی است – با انبوهی از وسایل روبرو می‌شویم که هیچ جایی برای نگهداری آن‌ها نداریم ، اجاره انبار وسایل منزل در این مواقع بهترین گزینه پیش رو ما خواهد بود .

با قرار دادن وسایل خود در این کانتینرها  نه تنها وسایل خود را در برابر آسیب دیدگی در برابر سرما ، گرما ، نور خورشید، باد و باران حفظ خواهیم کرد بلکه به دلیل قرارگیری این انبارها در شرکت‌های متخصص در این زمینه کلیه وسایل تحت نظارت دوربین ‌ها و کادر امنیتی و به‌ صورت شبانه ‌روز و در تمامی ایام هفته خواهد بود . در ادامه به معرفی مزیت‌های این انبارهای کانتینری می‌پردازیم :

  1. قیمت بسیار مناسب در برابر خدمات ارائه شده
  2. مدت ‌زمان نامحدود برای اجاره کانتینرها
  3. ایمنی و استحکام بالا
  4. انباری کاملاً اختصاصی
  5. نگهبانی چند جانبه توسط انسان ، سامانه های هوشمند امنیتی و حیوانات نگهبان
  6. بیمه تمامی وسایل انبار
  7. وجود کانتینرهای بزرگ باقابلیت حفاظت از هر نوع وسیله
  8. دارا بودن قفل اختصاصی برای هر کانتینر که کلیه آن تنها نزد مشتری قرار می‌گیرد
  9. قرار گرفتن در موقعیت مناسب برای دسترسی محلی و به‌ دور از ترافیک

    تمامی وسایل و کالاها به‌صورت منظم مطابق نیاز مشتری در  کانتینرهای ۱۰ ، ۲۰ و ۴۰ فوتی منظم چیده می‌شوند و شما مطابق با حجم وسایل خود می‌توانید یکی از این کانتینرها را استفاده کنید . اگر وسایطی همچون خودروی نیسان باربری و خاورهای شناخته شده را شاخص های ملموسی برای حمل بار بدانیم ، در داخل۱۰ فوت با اندازه یک نیسان اثاثیه  ، داخل ۲۰ فوت به‌اندازه یک و نیم خاور و داخل ۴۰ فوت به ‌اندازه سه خاور اثاثیه جای می‌گیرد .

یکی از مهم‌ترین عامل‌های تعیین‌کننده در نحوه رهن و اجاره انبار نگهداری وسایل منزل ، هزینه‌های اولیه و مستمر آن است. قیمت انبارهای اجاره وسایل منزل  بسیار ارزان می‌باشد و بر اساس ویژگی‌های زیر تعیین می‌شود :

  • اندازه انبار از لحاظ ارتفاع و مساحت
  • نوع انبار از لحاظ روباز بودن ، سوله یا کانتینری بودن آن
  • افزونه های موجود در انبار
  • موقعیت مکانی انبار در شهر

 

نحوه اجاره انبار نگهداری وسایل منزل به شرح زیر است:

 

ارتباط مستقیم با شرکت و عقد قرارداد

ثبت فرم درخواست کانتینر

پس از ارتباط با نمایندگان شرکت  و انتخاب سایز مناسب کانتینرها و عقد قرارداد شما می‌توانید وسایل خود را درون کانتینر قرار داده ، درب آن را قفل کرده و کلید  اختصاصی خود را ببرید .

 

نکات ایمنی رعایت شده در اجاره انبار وسایل منزل

  1. نحوه چیدن  وسایل

وسایل به نحوی چیده می‌شوند که در صورت بروز زلزله یا تکانه‌های شدید دچار لغزش و آسیبی نشوند

  1. نحوه نگهداری وسایل

وسایل به نحوی نگهداری می‌شوند که در اثر فشار و یا شرایط جوی در خصوصیات فیزیکی آن‌ها تغییری ایجاد نشود .

  1. استفاده از ابزار کار مناسب

برای چیدن و جابجایی وسایل باید از وسایلی ایمن استفاده کرد ، برای این منظور استفاده از بالابرهای بزرگ برای انتقال کالا به کانتینرهای واقع در طبقات بالا حمل کالا را راحت‌تر می کند .

  1. استفاده از بغل‌گیرها برای جلوگیری از آسیب وسایل هنگام حمل با دستگاه

 

در همین رابطه متقاضیان اجاره انبار در تهران و اجاره انبار در غرب تهران می توانند با بررسی مراکز تحت نظارت مجموعه انبارهای پیمان ، نیاز خود را مرتفع ساخته و با فراغ بال لوازم خانگی خود را ذخیره نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید