0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در عبدل آباد

جولای 28, 2021 در 12:39 ب.ظ توسط

اجاره انبار در عبدل آباد

اجاره انبار در عبدل آباد : یکی از مهمترین نمادهای یک شهر خاورمیانه ای که تهران نیز عضوی از این مجموعه است ، بازارهای سنتی آن می باشد که معمولاً از راسته ای اصلی، دکان هایی پرشمار با بافتی قدیمی تشکیل شده اند . از آنجایی که در گذشته بر خلاف امروز هر محله برای خود مراکز تأمین محصولات و خدمات مختلف نداشته و همه این عوامل تنها در بازارها گرد هم جمع بودند، این مراکز به نقطه ای کانونی برای خرید و فروش اهالی شهر تبدیل شده و عملاً یکی از رکن های اقتصادی آن به حساب می آمده است .

این در حالیست که با گذر زمان و ورود به عصر حاضر، با وجود محلی شدن فروشگاه های مختلف یا گسترش مراکز خرید غول پیکر و لوکس در سراسر پایتخت، از اهمیت بازارها و بازارچه های مختلف کاسته شده است ، اما باز هم با این حال هریک از آن ها به نوبه خود سهم قابل توجهی از خریدهای روزانه مردم این شهر را به خود اختصاص می دهند .

اگرچه امروزه دلایل فراوانی برای خرید از راسته و بازارهای مذکور وجود دارد، اما بی تردید داشتن قیمتی مناسبتر به نسبت سایر رقبا که در محلات دیگر حضور دارند یکی از عوامل استقبال مردم از آن‌ها می باشد . نا گفته نماند که این ارزانی گاهی استثنائاتی نیز داشته و مجموعه و افراد گران فروش نیز در این میان دیده می شوند .

با گذر از این توضیحات، محله عبدل آباد و خاصه بازار آن از آن دست اماکنی هستند که با داشتن قدمتی بیش از نیم قرن، کماکان مرکز توجه اهالی منطقه ۱۹ شهرداری بوده و بواسطه فروش البسه، پارچه و پرده ، انواع کیف، کت و شلوار، مانتو، سرویس خواب و لوازم آرایشی ارزان قیمت ، پذیرای مشتریانی از سراسر تهران هستند .

لزوم استفاده از انبارها

گاهی در برخی واحدهای تجاری سود فروشنده از عرضه تک محصولات لوکس حاصل شده و عملاً فروش کالاهایی ارزنده اما در تعدادی کم نیز برای فرد یا مجموعه مذکور، کسب سودی راضی کننده را به همراه دارد . به عنوان مثال فروش خودکار یا خودنویسی از یک برند مطرح در یک مرکز خرید گران قیمت که سود حاصل از آن می تواند به اندازه فعالیت یک ماه خرده فروشی در بازار باشد .

این در حالیست که همه افراد کشش مالی خرید چنین محصولاتی را نداشته و اولویت آن ها خرید محصولات ضروری و مصرفی خود می باشد . به همین دلیل عده ای هم سیاستیپ برعکسی را اتخاذ کرده و با کشیدن سودی حداقلی روی محصولاتشان، در پی فروشی پرتعداد به اهداف مالیشان می رسند .

از آنجایی که گروه دوم که بیشتر کسبه بازار از آن ها هستند نیازمند تأمین مستمر و تزریق پیوسته جنس به مغازه خود می باشند، لازم از تا اجناسشان به اصطلاح «پشت» داشته و بتوانند همان محصولات قبلی را با کیفیت و تنوع گذشته عرضه نمایند .

از آنجایی که شاید امکان خرید و جایگزینی این محصولات از سوی فروشنده میسر نبوده و یا خریدهای متوالی هزینه های جانبی فراوانی را روی دست وی بگذارد (مثلاً هزینه های باربری یا افزایش قیمت های تورمی) ، بهتر است تا مقدار مشخصی از این محصولات خریداری و دپو شود تا به صورت منظم به این مجموعه تزریق گردد .

اجاره انبار در عبدل آباد

با عنایت به اینکه هر فروشگاه فضای محدودی برای ذخیره این محصولات دارد (مثلاً پارچه فروشی هایی که همان مقدار محدود را نیز به نمایش طرح و جنس های موجود اختصاص می دهند) بدیهیست که نمی توان همه پارچه ها را در آن جای داد، به همین دلیل به فضایی نیاز داریم تا علاوه بر نزدیکی به دفتر کار یا فروشگاه، داشتن امنیت و دسترسی آسان، هزینه زیادی روی دست ما نگذارد که در چنین شرایطی اجاره انبار با قیمت مناسب می تواند پاسخ سوالات ما باشد .

برای کسبه منطقه ۱۹، وجود انباری در مجاورت شهرک ولیعصر می تواند گزینه مطلوبی به نظر برسد . در همین رابطه مجموعه انبارهای پیمان، واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی با فاصله ای چند دقیقه ای از محله مورد نظر، از جمله راه های مطلوب و موثریست که می توان بواسطه آن به اجاره انبار در عبدل آباد دست زد .

در همین رابطه شما می توانید با در اختیار گرفتن یکی از ده ها انبار این مجموعه با متراژ دلخواه خود، سرمایه فیزیکی خود را در آن به امانت گذاشته و با گرفتن تضمین یا بیمه محصولاتتان، با خیال راحت از سلامت دارایی های خود به امر فروش رسیدگی کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید