0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در مرکز تهران

ژوئن 10, 2019 در 9:46 ق.ظ توسط

اجاره انبار در مرکز تهران

اجاره انبار در مرکز تهران : همان طور که می دانید مرکز پایتخت نبض اصلی اقتصاد تهران و کشور است . بازار بزرگ تهران و خیابان ها و مناطق اطراف بازار مثل خیابان های مولوی ، پانزده خرداد ، خیابان مصطفی خمینی و همینطور خیابان خیام از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین نواحی تهران هستند که مشتریان عمده و خرده بسیاری روزانه نه تنها از سراسر تهران بلکه از تمام کشور برای  خرید به آنجا مراجعه می کنند. روزانه هزاران کالا از بازار خارج شده و به دست مشتریان می رسد و همینطور هزاران کالا به بازار وارد شده و در مغازه ها و حجره ها قرار می گیرد. اما قطعا مغازه ها و حجره ها برای انبار محصولات آن هم در ابعاد بزرگ و تعداد بالا جای مناسبی نخواهند بود زیرا نه فضای لازم را برای انبار کردن محصولات دارا هستند و نه از امنیت مناسبی برخوردار هستند. همین طور جا به جایی بار ها از ماشین حمل بار تا مغازه و بالعکس با توجه به ترافیک همیشگی اطراف بازار به ویژه برای محصولاتی با ابعاد نامتعارف تقریباً غیر ممکن است.

اجاره انبار در مرکز تهران برای انبار اقلام و محصولات مختلف در این مناطق کار بسیار سختی است و به معضلی بزرگ برای کسبه این مناطق تبدیل شده است، به این دلیل که مثلا در بازار تهران و مناطق اطراف آن یک حجره ی یک یا دو متری قیمتی میلیونی و حتی میلیاردی دارد و کسبه و بازاریان تریجیح می دهند اگر فضایی هم در این محدوده وجود داشته باشد آن را به کسب و کار اختصاص دهند و از طریق آن کسب درآمد مضاعفی داشته باشند.

از سوی دیگر  شلوغی خیابان ها که جدا از ترافیک ماشین ها ، تراکم جمعیت مشتاق خرید را نیز شامل می شود کار را برای داشتن یک انبار مناسب در این ناحیه پر تراکم کمی سخت تر می کند. یک انبار نیاز به ورودی و خروجی های بزرگ و خیابان های پهن اطرف برای پارک شدن و عبور کامیون ها و تریلرهای حمل بار دارد که این امر در کوچه پس کوچه های بازار تهران و مناطق اطراف آن مثل خیابان های مولوی ، خیام ، سرچشمه و وحدت اسلامی امری نا ممکن است.

حال این سوال پیش می آید که برای اجاره انبار در مرکز تهران چکار باید کرد؟ شاید بتوان گفت بهترین پیشنهاد برای رهایی از این مشکل برای کاسبان و بازاریان مرکز تهران  و به خصوص بازار بزرگ مرکزی استفاده از انبارهای مجهز و مطمئن پیمان باشد. مجموعه انبار های پیمان واقع در منطقه ۱۸ تهران که به خوبی به نواحی مرکزی جنوبی و غربی نزدیک است می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اجاره انبار در مرکز تهران باشد.

اما چرا برای اجاره انبار در تهران مجموعه انبار پیمان بهترین گزینه برای شماست؟ همونطور که می دانید مهمترین معیار برای انتخاب انبار امنیت آن است. قطعاً شما دوست ندارید سرمایه ای که به صورت محصولات در انبار خوابیده است یک شبه از دست برود؟ در این انبارها تأمین امنیت محصولات شما با کمک نیروی انسانی و سگ های نگهبان انجام می شود و همین طور انبار های این مجموعه از سامانه دزدگیر و دوربین های مدار بسته پر تعداد و نورپردازی مناسب برخوردار است که خیالتان را از بابت امنیت محصولاتتان راحت می کند. همینطور شما می توانید در این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز از طریق اینترنت و دوربین های مداربسته مجموعه موجودی انبار خود را ببینید و از صحت و سلامت و حتی چگونگی نگهداری و جابجایی محصولاتتان مطلع شوید.

جالب است بدانید که بزرگی یا کوچکی انبار ، بلندی یا کوتاهی سقف و حتی رسیدن یا نرسیدن نور آفتاب و هوا به محصولات شما بر حسب انتخاب خودتان و همچنین نوع محصولی که در آن نگهداری خواهد شد انتخاب می شود و شما می توانید انبار مطلوب خود را از انباردار بخواهید.

از سوی دیگر مجموعه انبارهای پیمان با داشتن خیابان های عریض اجازه پارک و تردد انواع کامیون ها و تریلرها در جلوی درب هر واحد مجزا را می دهند و این امکان را به شما می دهد تا تخلیه یا سوار کردن این محصولات روی خودرو های باری را با صبر و حوصله انجام داده و بدون محدودیت زمانی به کار آمارگیری و ثبت آن ها هم بپردازید . همین طور فضای مناسب برای پارک خودروها سبب می شود تا شما ، کارمندان و دیگر مدیرانی که قصد سرکشی به این محیط را دارند در پیدا کردن جای پارک و حراست از وسایل نقلیه خود دچار مشکل نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید