0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار کالا در تهران

سپتامبر 11, 2019 در 6:50 ق.ظ توسط

اجاره انبار کالا در تهران

اجاره انبار کالا در تهران : تقریباً می توان گفت که به هر شیئی که به نحوی در بازار خرید و فروش می شود کالا می گویند و این کالا ها می توانند موارد مختلفی باشند. مواد غذایی ، دستگاه های الکترونیکی ، پوشاک ، مواد خام اولیه برای تولید انواع لوازم و هزاران نوع اقلام دیگری که در میان مردم و مشاغل مختلف در سطوح مختلف بازار از جزئی تا عمده خرید و فروش می شوند که همه در زمره مفهوم کالا قرار می گیرند.
کسب و کار ، کارگاه و کارخانه های زیادی وجود دارند که در نقاط مختلف پایتخت به فعالیت اقتصادی مشغول هستند. می توان به جرات گفت که درصد بسیار بالایی از این مشاغل به مکان هایی نیاز دارند که کالاهای خود را که قصد فروششان را دارند و یا می خواهند با استفاده از آنها کالای دیگری را تولید کنند در آن مکان ها انبار نمایند. به عنوان مثال یک کارخانه خودروسازی که در طول روز صدها ماشین تولید می کند قطعاً نیازمند یک یا چند انبار است که در آن به ذخیره کردن ده ها قطعه مختلف که در ساخت و تولید ماشین استفاده می شوند بپردازد. 
به عنوان نمونه ای دیگر در ابعاد کوچکتر یک شرکت پخش دارو و محصولات بهداشتی را در نظر بگیرید که روزانه به بسیاری از داروخانه ها و مغازه های محصولات بهداشتی کالاهایی را ارسال می کند ؛ قطعاً چنین شرکتی هر روز و به تعداد محدود از کارخانه ها خرید نمی کند بلکه با خرید های عمده و تعداد بالا هم تلاش می کند که از آفر کارخانه ها  ( یا اشانتیون و پاداش برخی از خرید های عمده که بسیاری از تولیدکنندگان به مشتریان خود ارائه می دهند) استفاده کند و هم بتواند اجناس خود را جور کرده تا به تمام نیازهای مشتریانش پاسخ دهد؛ به این ترتیب چنین شرکتی قطعاً نیازمند داشتن انبار است و اگر دارای چنین مکانی نباشد (مکانی که ملک آن رسماً متعلق به شرکت باشد) قطعاً باید رو به اجاره انبار کالا در تهران بیاورد.
مثال های متعددی را می توان برای نشان دادن ضرورت اجاره انبار کالا در تهران برای مشاغل مختلف بیان کرد اما در ادامه تلاش می کنیم به مهم ترین ویژگی یک انبار مناسب برای هر کسب و کاری بپردازیم. مقوله انبار یکی از موضوعات مهم و پر استرس برای هر مدیری است که بر خلاف تصور عموم مدیریت و برنامه ریزی آن کار چندان ساده ای نیست. بر اساس ابعاد انبار مورد نظر سطح دشواری برنامه ریزی و رسیدگی به آن نیز تغییر می کند و هرچه انبار بزرگتر با کالاهای بیشتری را در اختیار داشته باشید قطعاً رسیدگی و مدیریت آن سخت تر می شود. موارد مختلفی مانند جذب ، آموزش و بررسی عملکرد انبارداران ، تقسیم شیفت های کاری ، تقسیم بندی مناسب و استفاده حداکثری از فضا ، حقوق و مزایای انبارداران و همچنین مقوله امنیت انبار که خود مقوله ای جدا ، مهم و پر دردسر است ، داشتن انبار را کاری سخت جلوه می دهد که واقعاً از دست یک مدیر با مسئولیت های متعدد و مشغله فراوان بر نمی آید.
علاوه بر ویژگی هایی مانند دسترسی مناسب ، سیستم امنیتی قوی ، نیروی کاری ماهر و چند خصوصیت دیگر مهم ترین ویژگی یک انبار مدیریت درست و سنجیده آن است. انباری که به صورت مستقل مدیریت شود می تواند بار بزرگی از روی دوش کارفرمایان که اکثراً خودشان مدیر و صاحب کسب و کار می باشند بر دارد. بنابراین می توانیم بگوییم که اجاره انبار کالا در تهران زمانی بسیار مناسب است که آن مکان خود دارای تیم مدیریتی قدرتمندی باشد ؛ تیمی که بتواند مسئولیت تمام مواردی که مربوط به انبار می شود را پذیرفته و کارفرما در آن تنها نقش نظارت کننده را داشته باشد. در چنین انباری صفر تا صد کار بر عهده مدیریت انبار است و نیروی انسانی شاغل در آن از همان ابتدای کار کالا ها را از ماشین های حمل تخلیه می کند ، با نظم و ترتیب دقیق به چیدمان کالاها در انبار می پردازد ، کالاهای کارفرما را مانند اجناس خود می داند ، در مراقبت فیزیکی از آنها می کوشد و در زمان تخلیه آنها را در ماشین های حمل مورد نظر بار می زند. مدیریت چنین مجموعه ای نیز به طور دائم با کارفرما در ارتباط است ، برای بالا بردن هر چه بیشتر امنیت انبار می کوشد و تلاش می کند تا هر روز شرایط بهتری را برای کارفرمایان و

اجاره انبار به وجود بیاورد، جمله ویژگی هایی که می توانید در انبار پیمان بیابید . 

دیدگاهتان را بنویسید