0

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار شهرک ولیعصر

دسامبر 13, 2020 در 12:43 ب.ظ توسط

اجاره انبار شهرک ولیعصر

اجاره انبار شهرک ولیعصر : چندی پیش به منظور خرید یک وسیله خانگی چوبی، تقریباً از همه مراکز معتبر و شناخته شده تولید و عرضه این محصولات در تهران دیدم کردم، دریغ از اینکه به دلایل مختلفی نظیر گران بودن بیش از حد قیمت‌ها، فقدان کیفیت بالا در محصولات یا طراحی ضعیف آن‌ها چیز خاصی نیافته و موفق به یافتن نمونه‌ای جذاب و باب میل خود نشدم .

به همین دلیل به پیشنهاد یکی از دوستانم به محله نعمت‌آباد هم سری زده و در آنجا با بورس بکری از لوازم چوبی برخورد کردم . با گذر از اینکه در این مراجعه توانستم محصول مورد نظر خودم را پیدا کنم، تجربه آشنایی با ناحیه‌ای که پیش از این شناخت چندانی با آن نداشتم از اهمیت زیادی برخوردار بود .

از آنجایی که فروشگاه‌های متعددی در این محدوده وجود داشته و با عنایت به این موضوع که در کنار این بازار پر رونق مجموعه‌های دیگری هم نظیر کارخانه شیشه میرال، کارخانه آرد غرب، بازار پوشاک، بازار آهن، کارگاه‌های پرشمار ساخت مصنوعات چوبی و مبلمان و کارخانه کفش سه ستاره نیز مشغول به فعالیت بوده و کسبه فراوانی نیز در محله‌های یافت آباد، تولید دارو، وصفنارد و فلاح به عنوان همسایگان این محله مشغول به فعالیت‌های تجاری هستند، به فکر مجموعه انبارهای پیمان واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی – ابتدای شهرک ولیعصر افتادم که در چه جای مناسبی واقع شده و تا چه میزان قادر است تا وظیفه حراست از اموال همسایگان خود را بر عهده بگیرد .

این موضوع بهانه‌ای شد تا به بررسی موضوع اجاره انبار شهرک ولیعصر بپردازم، مبحثی که بی‌شک برای مجموعه‌های فعال در این محدوده، برخی از کسبه بازار بزرگ تهران و همچنین کارخانجات و تولیدی‌هایی که در مرزهای جنوبی و غربی تهران مشغول به فعالیت هستند از اهمیت زیادی برخوردار است .

آشنایی با شهرک ولیعصر

اگرچه ساکنین این شهرک بهتر از هرکس دیگری محله خود را می‌شناسند، اما ذکر ویژگی‌های شاخص آن برای افرادی که در پی اجاره انبار در مناطق جنوب غربی تهران بوده و از وجود چنین منطقه‌ای بی اطلاع هستند از اهمیت فراوانی برخوردار است . در همین رابطه شهرک ولیعصر محله‌ای واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران می‌باشد که در مجاورت مناطق ۲۱، ۱۹، ۱۷ و ۹ قرار داشته و دیواره‌های شرقی آن بر قسمتی از بزرگراه آیت‌الله سعیدی منطبق است .

به صورت محلی بلوار معلم ، خیابان شهدای دانش‌آموز و خیابان مهر به ترتیب مرزهای شمالی، غربی و جنوبی این شهرک را تشکیل می‌دهند، اما با افقی وسیعتر – به ویژه از دید افرادی که ترانزیت کالا و حمل و نقل جاده‌ای برای آنان از اهمیت زیادی برخوردار است – این بزرگراه فتح، بزرگراه آزادگان و جاده تهران ساوه است که مرزهای مذکور را مشخص کرده و این شهرک را در موقعیتی استثنائی برای دسترسی آسان و سریع به محلات و شهرهای مجاور قرار داده است .

 

اجاره انبار شهرک ولیعصر

 

با بررسی وضعیت ترابری و محل قرارگیری این شهرک، اینک این نکته بیش از پیش برایمان روشن است که چرا حضور در این ناحیه و اجاره انبار شهرک ولیعصر برای متقاضیان امر اقدامی هوشمندانه و اقتصادی لحاظ می‌شود .

چنانچه دسترسی آسان بواسطه بزرگراه‌های مذکور را حساب نکنیم، وجود ایستگاه‌های متروی شهرک شریعتی، عبدل آباد و نعمت‌آباد زمینه حضور نیروهای انسانی مجموعه‌های اجاره‌کننده این انبارها را آسان می‌کند. این در حالیست که مجموعه‌ای مانند انبار پیمان با قرارگیری در بلوار برادران بهرامی، بواسطه حضور در نقطه‌ای سرراست و مجاور یکی از شاهراه‌های ورودی و خروجی به شهرک دارای شرایط ویژه و مطلوب‌تری نیز می‌باشد .

با داشتن نگاهی گذرا به نقشه تهران خواهیم دید که منطقه ۱۸ در کنار مناطق ۲۱ و ۱۹ آخرین نواحی پایتخت می‌باشند که در سیطره شهرداری تهران قرار داشته و این شهر را از شهرستان‌های اطراف جدا می‌کنند .

حال اهمیت این مطلب در کجاست؟ از آنجایی که کارخانجات و شهرک‌های صنعتی امکان فعالیت در شهرها را نداشته و مستلزم فعالیت در فاصله مشخصی از کلانشهرها هستند، لذا مناطق مذکور نزدیکترین نقاط شهری به این مراکز بوده و از نظر تجاری اهمیت زیادی برای ایشان دارد .

چنانچه افق دید خود را بازتر کرده و مناطق دورتری را مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دید که در اطراف این محدوده شهرک‌های صنعتی کوچک و بزرگی را داریم که از سهند و چهاردانگه می‌توان به عنوان شاخص ترین آن‌ها یاد کرد . بدیهیست که اجاره انبار شهرک ولیعصر این امکان را به کارخانجات و تولیدی‌های مذکور می‌دهد تا در عین داشتن سوله یا انباری برای ذخیره محصولات خود در مجاورت خط تولیدشان، اندکی دورتر و در داخل مرز‌های پایتخت نیز پایگاهی بسیار نزدیک به خود داشته و بدین ترتیب امکان دسترسی و نظارت سریع، آسان و نامحدودی به اموال خود داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید